Baarin kannatusmaksut
On vain järkevää ilmoittaa ulkönäkökriiteerinsä deitti-ilmossa (jos niitä on), ei tarvi pahoittaa ihmisten mieliä lähtemällä treffeille tyyppien kanssa joilla ei vain ole mitään mahiksia. Kuulostaa ehkä kylmältä, mutta mielummin minä luen ne kriteerit netistä ja olen vastaamatta ilmoon kuin lähden treffeille ja kuulen sen kritiikin panostettuani omaa aikaani ja kiinnostustani tyyppiin.
Monella suomalaisella aikuisella naisella olisi tässä paljon korjattavaa. Joskus tuntuu, että kun vartalo hiukankin alkaa rapistumaan, niin nainen ajattelee, että menköön sitten loputkin. Tuloksena on yleisharmaita, leggins-jalkaisia, muodottomia, väärällä tavalla androgyynejä epänaisia, joita näkee kaduilla ja ostareilla pilvin pimein. Ja kaikki johtuu vain väärästä pukeutumisesta.
Onko niissä deitti-ilmoissa muka niin tarkkoja ulkonäkövaatimuksia? Taitaa olla mielikuvituksen tuotetta.Toisin kuin namuuN väittää, ulkonäkö ei ole syntymälahjana saatu ominaisuus. Hyvä ulkonäkö ei ole ensisijaisesti piirteitä ja muotoja vaan asennetta ja tyyliä. Jos missinmitat täyttävä nainen ei ole sinut ulkonäkönsä kanssa ja ei ole löytänyt tyyliään, hän ei ole kaunis. Sellaisia naisia näkee itseasiassa aika usein.Vastaavaasti jos nainen kantaa läskiperseensä ja jenkkakahvansa ylpeänä ja vieläpä pukeutuu niin, että kehon seksikkäät puolet korostuvat, niin kuka sellaista voisi vastustaa. En minä ainakaan. Monella suomalaisella aikuisella naisella olisi tässä paljon korjattavaa. Joskus tuntuu, että kun vartalo hiukankin alkaa rapistumaan, niin nainen ajattelee, että menköön sitten loputkin. Tuloksena on yleisharmaita, leggins-jalkaisia, muodottomia, väärällä tavalla androgyynejä epänaisia, joita näkee kaduilla ja ostareilla pilvin pimein. Ja kaikki johtuu vain väärästä pukeutumisesta.Sellaista naisen vartaloa ei harvoja ääripoikkeuksia lukuunottamatta olekaan, jossa ei olisi jotain seksikästä. Naisen pitää vain löytää se ja tehdä muillekin tiettäväksi.