Kirjoittaja Aihe: Jyväskylän Miitti 18:00 Hemingway  (Luettu 9982 kertaa)

kajira

  • Vieras
Vs: Jyväskylän Miitti 18:00 Hemingway
« Vastaus #15 : 28.10.2014, 21:11 »
Jyväskylän miitti 1.11.2014 kello 18:00 Hemingwayssä (Kauppakatu 32)... C:-)

kajira

  • Vieras
Vs: Jyväskylän Miitti 18:00 Hemingway
« Vastaus #16 : 31.10.2014, 17:22 »
Mie päätin, etten enää järjestä miittejä... :)
« Viimeksi muokattu: 31.10.2014, 18:04 kirjoittanut kajira »

cassandra82

Vs: Jyväskylän Miitti 18:00 Hemingway
« Vastaus #17 : 03.11.2014, 12:51 »
Harmillista, että nämä Jyväskylän miitteilyt näin hiipuvat mutta kaikilla meillä taitaa olla menomme ja rientomme. Ymmärrettävää, että kajira et jaksa käydä päivystämässä, jos ketään ei paikalle ilmaannu. Pitäisikö palata systeemiin "joku kola" (joka kuukauden kolmas lauantai) vai pitäisikö miittien väliä harventaa vielä tästäkin järjestelystä? Itse en joka tapauksessa marraskuussa pääsisi paikalle kuin mahdollisesti tuolloin 15.11, mutta sekään ei ole ihan varmaa.   

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2823
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Jyväskylän Miitti 18:00 Hemingway
« Vastaus #18 : 03.11.2014, 14:29 »
Laitanpa lusikkani soppaan...
Miksi miitit vknloppuna? Monilla on juurikin silloin perheen jne kanssa menoja...viikolla helpommin se pari tuntia aikaa pistäytyä jossain....

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Jyväskylän Miitti 18:00 Hemingway
« Vastaus #19 : 03.11.2014, 15:29 »
Laitanpa lusikkani soppaan...
Miksi miitit vknloppuna? Monilla on juurikin silloin perheen jne kanssa menoja...viikolla helpommin se pari tuntia aikaa pistäytyä jossain....

Aikoinaan miitit olivat kuukauden toisena torstaina, mutta sitten se ei enää sopinutkaan monille. Ja paljastui että lähes jokaisella oli viikolla erilaisia menoja iltaisin, joten vain viikonloput sopivat.

En sitten tiedä, mikä ilta nykyään sopisi itse kullekin parhaiten. Pitäisi varmaan tehdä äänestys.

Pyydän anteeksi kajiralta ja muilta etten olen päässyt tiikin kanssa näihin lauantai-miitteihin, vikana on ollut pääasiassa terveydelliset ongelmat, kuten pääsärkyä tai kuumetta jommalla kummalla meistä. Ei tämä ole ollut mikään mielenosoitus, ettemme ole olleet paikalla. Vain huonoa tuuria.

kajira

  • Vieras
Vs: Jyväskylän Miitti 18:00 Hemingway
« Vastaus #20 : 07.11.2014, 20:46 »
Tuntuu, ettei oikeen mikään aika sovi kelekään, yritn ainakin 2,5 kuukautta herätellä ihmisiä, nyt tosin mun kulkeminen muuttu hyvin hankalaksi, oon milteen kotona vankina, kun skooterilla ei pääse minekään lumen takia, mut niin kuin sanoin, joku toinen saa järjestää seuraavana. Tätäkin viestiketjua on käyny töllötämässä yli 400 henkeä, mut ketään ei vaan ilmestyny, onko ihmiset niin ujoja sitten ja paikka liian yleinen. Voi olla monelle kynnys tulla keskelle kaupunkia baariin oman kinkeytensä kanssa, tuntematomien ihmisten sekaan.

Kittotoksia niille, jotka kuitenkin tuli paikalle ja Kettu mie ymmärän, jos on kipee "no harm done"

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3013
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Jyväskylän Miitti 18:00 Hemingway
« Vastaus #21 : 25.11.2014, 13:08 »
Mua voi tulla miittailee Jyskylässä, 2-5.12, paikkana Omenahotelli.
Huoneen ja koodin saa privana.  :o

 ;D

ps.

Repeytymisvaara, ota vaihtovaatteet mukaan!  >:(