Baarin kannatusmaksut
joku henkinen yhteys siihen toiseen henkilöön kuitenkin pitää olla.
Lainaus käyttäjältä: Mr Glencairn link=topic=9020.msg153576#msgi576 date=1412371913Seksiä voi olla ilman rakkautta, ja rakkautta ilman seksiä. Mutta kyllä helkutin paljon parempaa on silloin kun siinä on tunteita takana. Ja jos on seksiä on enemmän rakkauttakin ja kun on enemmän rakkautta on enemmän seksiäi. Seksitön suhde ei ole koskaan kiinnostanut mutta ei myöskään rakkaudeton. Hankin mielummin koiran seurantarpeeseen.
Seksiä voi olla ilman rakkautta, ja rakkautta ilman seksiä. Mutta kyllä helkutin paljon parempaa on silloin kun siinä on tunteita takana.
Ei mutta tosissaan, sen henkisen puolen saa kuitenkin osin hoidettua sillä, että on hyviä läheisiä ystäviä. Ei se toki ikinä korvaa sitä omaa "sielunkumppania", mutta korvaa kuitenkin sen huonon suhteen jossa kaikki osa-alueet ei toimi kuten pitäisi.
Lainaus käyttäjältä: Tiera - 16.10.2015, 13:23 Ei mutta tosissaan, sen henkisen puolen saa kuitenkin osin hoidettua sillä, että on hyviä läheisiä ystäviä. Ei se toki ikinä korvaa sitä omaa "sielunkumppania", mutta korvaa kuitenkin sen huonon suhteen jossa kaikki osa-alueet ei toimi kuten pitäisi.Mut unohtakaa yliarvostettu rakkaus. Etsikää mieluummin se sielunkumppani.
Seksiä saa koska vaan, liki missä vaan, jos vaan haluaa niin.
Lainaus käyttäjältä: Warguess - 16.10.2015, 21:22Seksiä saa koska vaan, liki missä vaan, jos vaan haluaa niin. Tämä on ikivanha valhe.Seksiä toki saa, mutta millaista, se on eriasia.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 17.10.2015, 00:10Lainaus käyttäjältä: Warguess - 16.10.2015, 21:22Seksiä saa koska vaan, liki missä vaan, jos vaan haluaa niin. Tämä on ikivanha valhe.Seksiä toki saa, mutta millaista, se on eriasia. Eikä muuten saa, mä oon siitä elävä todiste/reliikki.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 17.10.2015, 00:41Lainaus käyttäjältä: stoge - 17.10.2015, 00:10Lainaus käyttäjältä: Warguess - 16.10.2015, 21:22Seksiä saa koska vaan, liki missä vaan, jos vaan haluaa niin. Tämä on ikivanha valhe.Seksiä toki saa, mutta millaista, se on eriasia. Eikä muuten saa, mä oon siitä elävä todiste/reliikki.Meinasin alkaa vittuilee, mutten sit viittiny!