Baarin kannatusmaksut
Traumoja löytyy, hienoa että kuitenkin olet päässyt mukaan nauttimaan seksistä. Jos luottamus kunnossa, ehkä pääsette uusiin aluevaltauksiin myös rakkauspuolella. Ehkä parempi keskustella puolisosi kanssa kuin netissä?
Mietin tuossa, että seksi ja inho olis varmaan melkoinen yhdistelmä. Tai onhan siitä kokemustakin muinoin, juuri tuollaisessa hyväksikäyttöhommassa. Ei viitti niin tarkasti kuvailla eikä enää elää jossain menneisyydessä, mutta sanoinkuvaamattomat tuntemukset, inhoa , pettymystä, surua, vihaa yms. (myös omaa itseä kohtaan, omaa typeryyttä sadatellen)
hmm.. parikertaa kokeillu viimeisen +34vuoden aikana erikseen, eripaketeissa eivät toimi täällä ollenkaan..
olen seksuaalisesti traumatisoitunut josta uskon että tämä olo, ettei rakkaus ja seksi kuulu yhteen, kumpuaa.
eli, parisuhteessa ollu kolmisen vuotta ja aina ollut enemmän tai vähemmän alistuva. Parisuhteen alussa, kun se oli silkkaa panemista, ei ollut mitään ongelmia, mutta mitä pidemmälle ollaan menty (ja tunteita herännyt) sitä vaikeammaksi asiat on muuttunut. Tiedän että seksiin parisuhteessa tottuu mutta mitä enemmän on tullut tunteita, sitä hankalampaa on oma kykeneminen alistumaan, ja sen mukana kiinnostus seksiinkin hiipuu... josta pääsee ongelman toiseen osaan, eli siihen että mitä enemmän into seksiin hiipuu sitä enemmän haluan muita miehiä (johon tämä toinen osapuoli ei halua ryhtyä). Onko kellään ollut vastaavia ongelmia ja/tai onko mitään ideoita miten tästä solmusta päästäis pois?(Ja tähän pitää sanoa ettei tässä ole kyse miehen puutteista, hän on ehkä hieman kokematon mutta todellakin upea ilmestys, niin sängyssä, ulkonäöllisesti ja mun elämässä muutenkin...)
eli oon menetetty tapaus? Tähän täytyykin tehdä tarkennus että aikasemmat suhteet on mennyt sitä rataa että yleisesti alistun kunnes huomaan ettei toinen ansaitse sitä (tai käyttää minua vaan hyväkseen) ja kävelen yli. Tässä suhteessa on jotain koska haluan (muutakin kuin sängyssä) olla paras mahdollinen miehelleni ja antaa hänelle iloa ja nautintoa. Ja toinen tarkennus että olen seksuaalisesti traumatisoitunut josta uskon että tämä olo, ettei rakkaus ja seksi kuulu yhteen, kumpuaa.
eli oon menetetty tapaus?