Kirjoittaja Aihe: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->  (Luettu 32393 kertaa)

Potulny

Pienen evakkoretkeilyn jälkeen siirrymme Pinkusta takaisin tuttuun ja turvalliseen Torelloon.

Jatkossa siis Vantaan miitit on Torellossa tiistaisin kello 18 alkaen. Torellon osoite on Lehdokkitie 6, Vantaa. Sijaitsee fyysisesti siis Tikkurilan Prismaa vastapäätä. Paikalle on helppo tulla myös kauempaa koska bussit tulee melkein viereen, eikä junatkaan kovin kauas jää ;)

Meille on varattu Torellosta pöytä joka on heti sisäänkäynnin vasemmalla puolella. Eli sama vanha pappakerhon pöytä kuin aina ennenkin. Torellon tarjontaan kuuluu juomat ja ruoat, eli enää ei tarvii ruokapuolta hoitaa toisaalla vaan hoituu tarvittaessa samassa. Juomien (hanaolut III, siideri, kahvi) hinnat saadaan kanta-asiakashintaan. En nyt laita niitä tähän kun en oo ihan varma onkos se ihan sallittua  :-\ Tiskiltä kun tilaa juomaa niin muistaa vaan sanoa että kanta-asiakashinta niin tulee tuo alennus. Tarkemmin Torellosta (myös hyvät yhteystiedot ;) ) löytyy http://www.torello.fi

Rohkeasti vaan kaikki mukaan, niin uudet kuin vanhat :) Allekirjoittanut on ainakin kärppänä ensi viikolla pelipaikoilla ja toivon näkeväni paljon uusia naamoja vanhojen lisäksi.

Jatkossa keskustelu Vantaan miiteistä tähän ketjuun.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2014, 20:25 kirjoittanut Potulny »

Jake

Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #1 : 02.10.2014, 20:17 »
Mä tietysti tuun taas ja oon siellä jo reippaasti ennen kuutta Hesaria lukemassa, eli seuraan saa toki liittyä jo tuolloin.

Conf

Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #2 : 02.10.2014, 21:11 »
Täytynee joskus tulla. Kävin muutaman kerran pinkussa, mutta päättelin ettei siellä ollut muita kuin mä...

Jake

Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #3 : 02.10.2014, 21:18 »
Täytynee joskus tulla. Kävin muutaman kerran pinkussa, mutta päättelin ettei siellä ollut muita kuin mä...

Voi ei...  ???

No nyt aina sama meille varattu pöytä, Pinkussa on täytynyt vaihdella sitäkin. "Tortussa" kävi pitkään reippaasti väkeä ja veikkaan että väki palailee kun päästään takas parempaan paikkaan. Jos et Conf löydä ketään, laita mulle yksäriä.  :)

-Kumi-

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 270
  • Galleria
Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #4 : 05.10.2014, 19:46 »
Hei Vantan miitti on hälleen yleisön pyynnöstä Torellossa Tulkaahan joukolla paikalle  :)

Potulny

Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #5 : 06.10.2014, 12:22 »
Huomenna tupa täyteen, jookos ;) Taitaa parisenkymmentä ollut kerrallaan ja tilaa riitti silti. Nyt vaan joukolla Torelloon.

Uudet kanssa lämpimästi tervetuloa. Miitit on hyviä paikkoja tutustua ihmisiin ja saada uusia kaveruuksia. Jokainen meistä on joskus ollut ekaa kertaa miitissä ;) Eli rohkeasti vaan joukkoon mukaan. Mä oon tuolla paikalla jo ennen kuutta, jos helpottaa kun saa tutustua hissuksiin ja pienissä erissä. Mulle voi laittaa myös yksäriä jos ei halua yksin saapua tai ei löydä meitä.

Nähdään huomenna:)

Jake

Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #6 : 07.10.2014, 19:03 »
hä - hää, porukkaa lappaa tasaiseen tahtiin, The Tiksin miitti toimii taas kun palattiin vanhaan paikkaan!

Tosin, ajoissa kannattaa tulla, nää bileet yleensä loppuu aikaisemmin kuin Majavassa...

Des

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 109
  • Dom & fettari
  • Galleria
Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #7 : 07.10.2014, 23:52 »
Pahus, joutui priorisoimaan tämän matalalle.  >:( Täytyy ensi viikolla tulla paikalle vaikka pallo jalassa. Toivon mukaan väkeä riittää silloinkin.

ShibariX

  • Vieras
Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #8 : 08.10.2014, 21:58 »
Onks tää joka tiistai?? Kertoisitteko mulle vähän lisää, oon ihan ummikko mutta kiinnostaisi kyllä osallistua.

Jake

Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #9 : 09.10.2014, 08:46 »
Joka tiistai juu, tervetuloa!  :) Mitä haluat tietää? Tuu ajoissa, välttämättä enää klo 22 ei ole porukkaa paikalla Majavan tapaan. Ja muista mainita tiskillä tulevasi Tiksin miittiin, saat halvemmalla. Ja istutaan siis ovesta heti vasemalla ikkunapöydässä, pöydällä on lappu: Varattu klo 18-->.

Potulny

Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #10 : 09.10.2014, 12:34 »
Tervetuloa juu. Itse en ensi viikolla pääse välttämättä kun tuun vasta 22.30 ruotsista mutta onhan siellä aina joku. Itseasiassa joko Tiki-miitin tai kantistarjouksen manitseminen kassalla auttaa saamaan juomia alennettuun hintaan.

Yleensä siellä on joku jo hiukan ennen kuutta pöörräämässä. Rohkeesti vaan porukoihin.

Pitänee vissiin alkaa keksimään jotain tunnistemerkkiä pöydälle ton perus varattu-lapun tilalle



Des

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 109
  • Dom & fettari
  • Galleria
Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #11 : 09.10.2014, 15:42 »
Tunnistelappu tms. olisi ihan kannatettava idea. En tunne paikkaa ollenkaan ja ainakin aiempiin miitteihin osallistuneiden naamatauluja vielä vähemmän.

Jake

Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #12 : 09.10.2014, 20:35 »
nyt rohkeutta vaan, et voi noilla ohjeilla eksyä väärään pöytää. :) ja aina voi kysyä, oletteko baarista, vanilja ei tajua vitsiä!

Potulny

Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #13 : 13.10.2014, 14:56 »
Saatte kyllä huomenna pervoilla keskenänne. Mä saavutan Suomen maaperän vasta jotain puol yhdentoista paikkeilla illalla niin jää multa väliin. Ens viikolla reippaana sitten pelipaikoilla.

Ja rohkeesti kaikki mukaan. Ovesta sisälle ja heti vasemmalle niin ei voi eksyä. Ellei sitten tosiaan tiedä kumpi puoli on vasen ja kumpi oikea ;)

Jake

Vs: Vantaan miitti Torellossa tiistaisin kello 18 -->
« Vastaus #14 : 13.10.2014, 15:32 »
Ja meen sinne lukemaan Hesaria jo viiden jälkeen, kuudelta moni muukin on siellä.