Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: RigoriRasputin - 13.09.2011, 22:55Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 13.09.2011, 18:25Mä kannatan "tavara x tungettuna onkaloon y" -kategoriaa. Tai ainaskin ehkä siihen viittaavat kuvat muualle kuin yleisiin kuviin? Jos sinne lisäisi vielä kategorian "Törky kuvat" niin sittenhän se alkaisi olla täydellinen.En ihan lämpene. Mutta mietitään.Jonkun mielestä 90 % kuvistamme ovat törkyä, jonkun mielestä siellä on ehkä promille törkyä. Jos sitäkään. Ja kinkykörttiläisenä en näe että bdsm on törkyä laisinkaan. Tuo oli henkilökohtainen mielipide.
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 13.09.2011, 18:25Mä kannatan "tavara x tungettuna onkaloon y" -kategoriaa. Tai ainaskin ehkä siihen viittaavat kuvat muualle kuin yleisiin kuviin? Jos sinne lisäisi vielä kategorian "Törky kuvat" niin sittenhän se alkaisi olla täydellinen.
Mä kannatan "tavara x tungettuna onkaloon y" -kategoriaa. Tai ainaskin ehkä siihen viittaavat kuvat muualle kuin yleisiin kuviin?
Noh, emmä nyt tiedä, onko eritekuvat (mukaanlukien sperman ja veren ja muut) "törkyä...". Minusta ne ovat sessiokuvia kaikki, joko hiukan HC:mpa tai sitten softimpaa.
Siitä syntyy seuraava kysymys mitä olen miettinyt. Onko "sessiokuvat" sellaisia missä on aina vähintään 2 ihmistä mukana? Siis jos "leikkii itsensä kanssa" (vaikka liittyen noihin eritteisiin) niin lasketaanko ne sessiokuviksi?
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 12.09.2011, 11:08Lainaus käyttäjältä: n4103xxl - 20.07.2011, 09:20 Tälläkin foorumilla kun katselee galleriasta kuvia, en ihmettele, jos itsensä isoks tuntevat naiset ei uskalla deitti ilmoihin vastata, niin kaunis kroppasia siellä on poikkeuksetta kaikki sidotut naiset, ja miehetkin... Markku on ainut poikkeus, kiitos siitä, että joku uskaltaa laittaa isommankin sidotun tytön kuvan tänne, ja tietysti kiitos Marillekin, joka mallina on. Tähän haluan kommentoida sen verran, että kuvaan aina subejani mielelläni. Olen kuvannut jo joitakin vuosia. Sen harrastuksen aikana olen kysynyt yhdeltä isommalta tytöltä, haluaisiko hän tulla kuvatuksi. (Hän ei tuolloin ollut subini, mutta arvelin kivojen kuvien parantavan flaksia, ja pitäähän kaveria aina jeesata.) Vastaus oli jyrkkä ei, vaikka koetin kuinka sanoa, että jokaisessa on kauneutta ja varmasti sen saisi vangittua, kun oikein yrittäisi.Mua on kyllä kuvattu, joskus paljonkin, vaikka reilusti ylipainonen olenkin, mutta en minäkään omia kuviani tänne galleriaan jaa, tai no on sielä yks Mulla on noi kotisivut, sieltä näkee koko "komeuden" sessiokuvat on mulla senverta "härskejä" etten viiti hämmentää enää täälä köytyä kuva keskustelua. Mutta joo, olin minäkin sitä kuvaamista vastaan alkuun, mut sit ajan kuluessa, kaikkeen tottuu, jopa kuvaamiseen
Lainaus käyttäjältä: n4103xxl - 20.07.2011, 09:20 Tälläkin foorumilla kun katselee galleriasta kuvia, en ihmettele, jos itsensä isoks tuntevat naiset ei uskalla deitti ilmoihin vastata, niin kaunis kroppasia siellä on poikkeuksetta kaikki sidotut naiset, ja miehetkin... Markku on ainut poikkeus, kiitos siitä, että joku uskaltaa laittaa isommankin sidotun tytön kuvan tänne, ja tietysti kiitos Marillekin, joka mallina on. Tähän haluan kommentoida sen verran, että kuvaan aina subejani mielelläni. Olen kuvannut jo joitakin vuosia. Sen harrastuksen aikana olen kysynyt yhdeltä isommalta tytöltä, haluaisiko hän tulla kuvatuksi. (Hän ei tuolloin ollut subini, mutta arvelin kivojen kuvien parantavan flaksia, ja pitäähän kaveria aina jeesata.) Vastaus oli jyrkkä ei, vaikka koetin kuinka sanoa, että jokaisessa on kauneutta ja varmasti sen saisi vangittua, kun oikein yrittäisi.
Tälläkin foorumilla kun katselee galleriasta kuvia, en ihmettele, jos itsensä isoks tuntevat naiset ei uskalla deitti ilmoihin vastata, niin kaunis kroppasia siellä on poikkeuksetta kaikki sidotut naiset, ja miehetkin... Markku on ainut poikkeus, kiitos siitä, että joku uskaltaa laittaa isommankin sidotun tytön kuvan tänne, ja tietysti kiitos Marillekin, joka mallina on.
Tätä olen koko ajan pelännyt ettei ihmiset uskalla enää laitta kuviaan tänne.Koska milloin mikäkin asia koetaan sopimattomaksi. Voi vain arvailla mitä tällaisella asenteella menetämme.