Baarin kannatusmaksut
Toisinkuin stoge väittää, ei halu tulla lyödyksi ole sairasta (eikä se ole nykyään enää sairausluokituksessa). Olennaisempaa kuitenkin on se, että löydät tavan toteuttaa tätä mieltymystä siten että se tapahtuu molempien osapuolien suostumuksella ja niin että molemmilla on asiasta hyvä mieli niin etu- kuin jälkikäteenkin.
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 23.09.2014, 16:12Toisinkuin stoge väittää, ei halu tulla lyödyksi ole sairasta (eikä se ole nykyään enää sairausluokituksessa). Olennaisempaa kuitenkin on se, että löydät tavan toteuttaa tätä mieltymystä siten että se tapahtuu molempien osapuolien suostumuksella ja niin että molemmilla on asiasta hyvä mieli niin etu- kuin jälkikäteenkin. Riittääkö tuo määrittely sitten erottamaan terveen sairaasta ja voiko todeta jonkun toisen osalta,että he ovat sairaita,jos esim. harrastavat silmitöntä hakkaamista aloituksessa mainitussa riitatilanteessa. Jos joku haluaa tulla hakatuksi yltäpäältä sinimustaksi ja niin että hakkaaja on vihan vallassa,onko se sitten sairasta ja poikkeaa jotenkin BDSM:n ja D/s:n linjasta.. Omasta mielestäni olisi hyvä kuitenkin erottaa aivan selkeästi BDSM ja väkivalta toisistaan.
Toisinkuin stoge väittää, ei halu tulla lyödyksi ole sairasta
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 23.09.2014, 16:12Toisinkuin stoge väittää, ei halu tulla lyödyksi ole sairastaKultsi, mä en puhunut F koodeista tai masokismista yhtään mitään. Kummastakin on kokemusta vähän liikaaki.
Aloittajalle haluan ensin kertoa, että joka kerta kun tämän baarin foorumeilla joku vetää vakavissaan esiin niin kutsutun "true"- tai "truukortin", ilmiö on sama kuin jos joku jossain muussa nettikeskustelussa vetää esiin niin kutsutun natsikortin. Kyseisen kortin käyttäjä häviää keskustelun, kun meni mokoma analysointikyvyn puuttuessa kyseisen kortin käyttämään, koska kortin käyttämällä kertoo muille keskustelijoille, että vain hän tietää miten 'pitää' olla, "poljen jalkaa ku kinkyilette eri lailla kuin mä ja ootte ihan tyhmii". (Muissa nettikeskusteluissa natsikortti on se jolla muiden mielipiteet yritetään mitätöidä väittämällä muita kansanmurhaajien sukulaissieluiksi; kinkypiireissä sama kortti ei tehoa ainakaan käyttäjän toivomalla tavalla, koska osalla kinkyistä on natsifetissi.)
Olen samaa mieltä edellisen kanssa, että "true"-, "truu"- ja jopa "TRUE-" ja vielä "TRUU"-korttienkin käyttö on todellakin vitsi.
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 24.09.2014, 09:57Olen samaa mieltä edellisen kanssa, että "true"-, "truu"- ja jopa "TRUE-" ja vielä "TRUU"-korttienkin käyttö on todellakin vitsi.Tätähän me TRUEMASTERIT ollaan täälläkin yritetty kovasti sanoa, BDSM ei ole totista puurtamista omien seksifantasioitten toteuttamiseksi. BDSMn pitää olla hauskaa eikä nauraminenkaan missään nimessä ole huono asia, vaikkei se juuri toteutuksessa olevaan fantasiaan sopiskaan.IKRM
Joskus Sexpon työntekijän kanssa jutellessa (kylläkin ihan muissa merkeissä), tuli puheeksi, että moni subnainen hakee vaistomaisesti tietyntyyppisiä (usein vääränlaisia...) kumppaneita, ennen kuin on tiedostanut täysin oman kinkyseksuaalisuutensa ja löytänyt tietoa siitä, mitä BDSM on ja miten sitä kannattaa toteuttaa. Vaisto saattaa johtaa harhaan, ja löytää itsensä väkivaltaisesta seurasta tai yllyttämästä kumppania väkivaltaan. Omalle kohdalle ei löytynyt nuorena oikeasti seksuaalisesti dominoivia henkilöitä, vaan muuten vaan kusipäisyyteen yllytettävissä olevia, joten eihän niistä mitään D/s-suhteita tullut Itsellä oli jo nuorena tiedossa se, että mulle pitää tarvittaessa "osoittaa paikkani" ja luonnollisestikin pidin vässyköinä niitä jotka eivät siihen kyenneet tai halunneet siten toimia. En tietenkään tarkoita, että kaikilta subeilta löytyisi vastavaa käytöstä, tai että se olisi ainoa oikea tapa