Baarin kannatusmaksut
Mä en kyllä välttämättä haluis että mua lyödään riidan aikana. Seksin aikana kyllä kiitos Vai onko tässä kyse fantasiasta missä on "riita" joka onkin oikeasti seksuaalista leikkiä?
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 23.09.2014, 08:55Mä en kyllä välttämättä haluis että mua lyödään riidan aikana. Seksin aikana kyllä kiitos Vai onko tässä kyse fantasiasta missä on "riita" joka onkin oikeasti seksuaalista leikkiä?Tässä on nyt kyseessä truesub, joka haluaa tulla alistetuksi oikeasti. Se tunne purkautuu riidassa haluna tulla lyödyksi, satutetuksi niin että varmasti tuntee että toinen on vahvempi. Henkinenkin satuttaminen riittää, jos toinen on henkisesti vahvempi eli kykenee siihen sillä tavoin.IKRM
Ihan normi asia. Kiihottuminen riitelystä on tietääkseni yleisesti tiedossa oleva ilmiö.
Ratkaisu on tilapäinen roolileikki, jossa lietsotte itsenne aggressioon mutta käytössä on ns. turvasana, jota jos lyöty osapuoli käyttää, lyöjä lopettaa heti koko leikkihetken. Sillä lailla mopo ei karkaa, vaikka olis kuinka kivaa
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 23.09.2014, 10:31Ratkaisu on tilapäinen roolileikki, jossa lietsotte itsenne aggressioon mutta käytössä on ns. turvasana, jota jos lyöty osapuoli käyttää, lyöjä lopettaa heti koko leikkihetken. Sillä lailla mopo ei karkaa, vaikka olis kuinka kivaa Totta, tuo on yksi ratkaisu.Muitakin voi olla, vaikkapa D/s-suhde, jota voidaan ESIMERKIKSI harjoittaa ilman roolileikkejä, valta-asetelman ollessa enemmän tai vähemmän päällä jatkuvasti.
Lainaus käyttäjältä: mustapukki - 23.09.2014, 10:10Ihan normi asia. Kiihottuminen riitelystä on tietääkseni yleisesti tiedossa oleva ilmiö.Niin, on jopa yleisessä käytössä oleva termi "sovintoseksi"Siihen päälle vielä masokismi niin ei tuo mitenkään erikoiselta asialta tunnu
Lainaus käyttäjältä: submit - 23.09.2014, 11:05Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 23.09.2014, 10:31Ratkaisu on tilapäinen roolileikki, jossa lietsotte itsenne aggressioon mutta käytössä on ns. turvasana, jota jos lyöty osapuoli käyttää, lyöjä lopettaa heti koko leikkihetken. Sillä lailla mopo ei karkaa, vaikka olis kuinka kivaa Totta, tuo on yksi ratkaisu.Muitakin voi olla, vaikkapa D/s-suhde, jota voidaan ESIMERKIKSI harjoittaa ilman roolileikkejä, valta-asetelman ollessa enemmän tai vähemmän päällä jatkuvasti.Kyllä. Ketjun aloittaja nähdäkseni aloittelija, niin yritin esitellä hänelle helpommin toteutettavia vaihtoehtoja, joilla voi aloitella. Kokoaikaiset alistussuhteet on parhaimmillaan ihania, mutta kuuluvat kinkyn vähän niinkun "jatko-opintoihin".
Kaikki on sanonut että ei ole normaalia. En kuitenkaan haluais miestä joka on oikeasti väkivaltanen..