Kirjoittaja Aihe: Oonko jotenkin sairas kun haluaisin että mies lyö mua esim. riidan aikana.  (Luettu 35318 kertaa)

hiz

• Vieras
OK, jos haluaa olla uhri. Mutta olennaista olis tietää että miksi? Selvästikään se ei voi olla lopullinen päämäärä, vaan sillä haetaan jotain... Pystyttekö auttamaan?

En tiedä onko olennaista tietää miksi, tai tarvitseeko jotenkin auttaa. Itse olen subi enkä tiedä miksi, olen vaan. En minusta ole sairas, eikä minusta ole sairasta haluta olla uhri, jos tiedostaa sen ja sen mahdolliset seuraukset. Jade95 (jos 95 viittaa syntymävuoteen) on vielä nuori, ja on vielä paljon aikaa miettiä ja kokeilla miten saisi tuon halun hyödynnettyä johonkin kivaan, ja pahempia pysyviä seurauksia aiheuttamatta.

Mitä edes 'sairas' tarkoittaa? Kun on fyysisistä taudeista kyse niin voi jotakuinkin sanoa mitä on sairasta tai ei. Haluista on jo vaikeampaa sanoa mikä on sairasta tai mitä ei. Minusta esim pienoisrautatierakentelu on hieman sairasta.

Ja provokommenttiin : voi olla että ketjunaloitus on provo. Mutta tällä saitilla on niin paljon outoja ihmisiä ja netissä aina välillä joku on uskonut minunkin olevan jotain muuta kun mitä sanon (ja tuo on ärsyttävää), joten minä oletan nyt että jos joku sanoo jotain, niin se on mahdollisesti totta. Minusta riidassa lyödyksi tulemisen halu ei nyt edes ole mikään outo halu, en vaan ensin tajunnut mikä oli sen ytimessä. Eikä kukaan muu kun Jade itse sitä edes voi täysin tietää, hänen oman halunsa osalta.

Luuseri

• Asiakas
  • **
  • Olen mielenkiintoinen. Ja kiva!
  • Galleria
Jos sinä et tiedä, onko olennaista, niin olkoon sitten. Perun kysymykseni Jadelle ja Itaille :D

hiz

• Vieras
Jos sinä et tiedä, onko olennaista, niin olkoon sitten. Perun kysymykseni Jadelle ja Itaille :D

Minä ymmärsin että pyysit että joku auttaisi Itaita ja Jade95:a :) .. en minä sitä tarkoittanut etteikö saisi kysyä. Itsekin kysyin.

-katy-

• Vieras
Uhri sanasta tulee itselle mieleen negatiivisia ajatuksia, mutta onhan uhriutta, mille ei mitään voi. Ja sitten sitäkin, mihin ollaan kasvettu ja kasvatettu, niin että on aina ja kaikkialla uhrina ja sylkykuppina. Ei ole omaa tahtoa riittävästi, eikä uskalla sanoa eriävää mielipidettä tai tehdä toisin kun muut vaativat tai ohjastavat. Silloin ei kai ole vastuutakaan liiemmin, mutta ohjastajat  harvemmin tosi paikan tullen ottavat mitään vastuuta.
En koe itse uhrina oloa tuossa muodossa mitenkään kinkynä  tai ainakin valtava määrä ihmisiä olisi sitten kinkyjä. Uhrien määrän perusteella ainakin-

Sen verran uhrina olosta omakohtaista kokemusta, että jos mua yrittäisi joku lyödä vaikka nyrkillä naamaan,  lähtisi se tyyppi kuin hauki rannasta, oli millainen painonnostaja tai entisen ddr:n kuulantyöntäjänainen. Onneksi on selvinnyt tähän mennessä sanoin ja harkinnalla, eikä nyrkki ole heilunut  =D
« Viimeksi muokattu: 27.09.2014, 00:10 kirjoittanut katy »

misuli_n

Luin edellisiä kirjoituksia ja minulle tuli mieleen,
entä jos kyseessä olisi *Justiina* tai hemmoteltu nainen, joka olisi aina saanut tahtonsa läpi,
ja sekään ei tyydyttäisi hänen mieltään, vaan hakee joitakin rajoja.
Jos mies kohtelee kuin kukkaa kämmenellä, mutta nainen haluaakin luolamiehen... joskus.
Siksikö bdsm leikkejä, vallanvaihtoja.

Luuseri

• Asiakas
  • **
  • Galleria
Niinpä, Misuli.

Kunpa sanottais, mitä haluttais. Tuossa on muuten mies aika tavalla ihmeissään. Hullu akka. Tuskin moni nainen edes itse tajuaa, mistä on kysymys?

Naapureina oli pariskunta, joka lähes päivittäin riiteli niin äänekkäästi, että välillä joutui vakavasti harkitsemaan soittoa polliiseille. Töminää ja kirkumista. Mustelmiakin oli. Yleensä jossain vaiheessa riita vaihtui ilmeisesti hippaleikiksi ja kirkuminen kikatteluksi. Sen jälkeen erittäin äänekästä seksiä, siis voihkiminen oli. Ei mitään piiskajuttuja äänistä päätellen.

Mutta ei se mitään harmitonta ollut, vaan nainen muutti useita kertoja vanhemmilleen turvaan ja lopulta tajusivat erota. Siitä päätellen kyse ei ollut molemmille selvästä kuviosta, ehkei kumpikaan sitä tajunnut. Parikymppisiä vielä.

En ole kyttääjä ja mieluummin olisin ollut kuulematta, mutta se oli mahdotonta. Eikö ne itse muka tajunneet että tuollanen melu kuuluu pitkälle...

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Muumioitten ollessa vielä nuoria ja vetreitä pidettiin itsestään selvyytenä ettei yksikään sadisti- D koskenut riidan aikana subiin. Siksi, että tuollainen tilanne saattaa karata käsistä. Turvallisuus näkökulma siis. Mahdolliset rangaistustoimet hoidettiin vasta sen jälkeen, kun asia oli puhuttu selväksi ja sadisti kykeni ajattelemaan selkeästi.

Viridian

Muumioitten ollessa vielä nuoria ja vetreitä pidettiin itsestään selvyytenä ettei yksikään sadisti- D koskenut riidan aikana subiin. Siksi, että tuollainen tilanne saattaa karata käsistä. Turvallisuus näkökulma siis. Mahdolliset rangaistustoimet hoidettiin vasta sen jälkeen, kun asia oli puhuttu selväksi ja sadisti kykeni ajattelemaan selkeästi.

Totta. Ja olen samaa mieltä siitä, että muumioilla oli ja on hyviä käyttökelpoisia periaatteita.

Ja jos sub oikein provoaa riidellessään, esimerkiksi yrittää saada toisen aloittamaan jotain käymällä fyysiseksi itse, niin ainakin isokokoisempi dominoiva voi tietenkin hallita toisen riehumista estämällä subia satuttamasta itseään, toista tai ympäristöä. Vähän niinkuin lasten kanssa ;).

Ja tilanteen rauhoituttua tarvitaan kovasti kommunikaatiota, ennenkuin voidaan taas palata vaiheeseen, missä esim. lyödään.

Puhun nyt siis sivusta seuraajana. Itsehän olen pienempi kuin subini, enkä kuvittele kykeneväni pitämään heitä paikoillaan ilman apuvälineitä, elleivät he itse halua olla paikoillaan. Eivät he kyllä riehukaan, erimielisyydet saatu hoidettua ajoittaisilla volyymin nostoilla yms. perinteisemmillä tavoilla ;).

Mutta ei tämä silti ole ainoastaan naissubeja ja miesmastereita koskettava asia, tiedän esimerkiksi erään dommen hakanneen itseään isompaa submiestä vyön solkipäällä nimenomaan riidan aikana menetettyään malttinsa. Hän laski ilmeisesti sen varaan, että kiltti mies ei estä, saati lyö takaisin koska on a) mies b) sub c) rakastunut ko. naiseen d) alisteisessa suhteessa ko. naiseen. Mutta kyseinen mies piti silti kyseistä toimintaa vääränä, bdsm -henkeen sopimattomana, ja ajan mittaan suhdetta sisältäpäin syövänä. Ei hän silti siitä mihinkään lähtenyt, odotti kiltisti, että tuli itse jätetyksi. Asiat ovat todellakin monimutkaisia.

Samalla sivustaseuraajan rintaäänellä en suosittelisi kellekään yhdistää riitelyä, jolle on yleensä jokin oikea syy, joka tulisi selvittää vastaisuutta varten, valta-asetelmaan ja/tai fyysiseen väkivaltaan. Mitenkäs ne oikeat ongelmat sellaisessa suhteessa otetaan puheeksi ja selvitetään?

Vir

ps. ja ongelmaksi kai lasketaan, jos haluaa lyömistä ja toinen ei tajua sitä tarjota, silloin kannattaa juurikin kommunikoida.. ehkä se sopiva molemmille kelpaava tapa löytyisi?

Chmlnidae

• Vieras
Hmmm...tuo misulin ajatelma....

Luin edellisiä kirjoituksia ja minulle tuli mieleen,
entä jos kyseessä olisi *Justiina* tai hemmoteltu nainen, joka olisi aina saanut tahtonsa läpi,
ja sekään ei tyydyttäisi hänen mieltään, vaan hakee joitakin rajoja.
Jos mies kohtelee kuin kukkaa kämmenellä, mutta nainen haluaakin luolamiehen... joskus.
Siksikö bdsm leikkejä, vallanvaihtoja.

Minulle tulee mieleen toinen, nuorempi, tyttäreni. Hän hakee ajoittain (hyvin harvoin mutta parissa uhmakohdassa tähän astisessa elämässään) sitä että rajat todella näytetään. Tarvitsee ne ja hakee rajusti kunnes löytää. Itkun ja raivon kanssa. Sitten rauhoittuu. Toki ovat vaatineet sen jäähylle laittamisen ja komentamisen, aika rajun, jälkeen paljon keskustelua, sanoittamista, ja sopimista mitkä ovat säännöt ja kuinka jatketaan eteenpäin (varsinkin viimeisin viime kevääseen ajoittunut 12-vee kuohu).
Eli tässä on jonkinlainen turvallisuuden tunteen kokemisen halu taustalla: en ole omillani ja itseni varassa vaan on (vielä) joku joka bäkappaa jos en handlaa juttuja.

Luuseri

• Asiakas
  • **
  • Galleria
Kuulostaa "järkevältä".

Toinen syy, tapauksesta riippuen, voisi olla että kun on päässyt uhriksi, niin on saavuttanut moraalisen yliotteen. Eli jos saa Niilon vaikkapa lyömään tai potkaisemaan, niin Niilon on pyydettävä anteeksi ja hyvitettävä kärsitty loukkaaminen hellyydellä tai kukkasilla :)

Jade95

• Vieras
Lainaus
ps. ja ongelmaksi kai lasketaan, jos haluaa lyömistä ja toinen ei tajua sitä tarjota, silloin kannattaa juurikin kommunikoida.. ehkä se sopiva molemmille kelpaava tapa löytyisi?

Tuskin löytyy kun mua pidetään ainoastaan hulluna kun tälläsestä kerron, ja netissä toki provona. Ja joku kysyy onko 95 syntymävuosi niin on.

mimmu_

• Baarikärpänen
  • tyttö.
  • Galleria
Hii, laita mulle yksityisviestiä nii voin keskustella sun kanssa aiheesta. Olen itsekkin nuori mutta jonkun verran jo kokemusta asioista :)

Jade95

• Vieras
Oon kyllä alkanu olemaan aika varma että tää fantasia loppuis kun löytäisin mulle oikeanlaisen miehen.

Katafrakt

• Asiakas
  • **
  • Nemo me impune definit.
  • Galleria
Ei se välttämättä sillä lopu, mutta jos oikeanlainen hessu löytyy, voit hyvinkin päästä elämään sen todeksi ja syventämään & tutkailemaan fantasiaasi laajemminkin. Ja kehittämään ja kokeilemaan uusia niinikään. Mikäs sen mukavampaa.

Kuten jo usein toistettu, oikeanlainen hemmo osaa erotella toivotun, eroottisen väkivallan (joka on lystiä) pyytämättömästä, mulkeromaisesta väkivallasta (joka on pahoinpitely ja siten rikos). Sellaisena pääkriteerinä jampalle siis. Sen täytyttyä onkin ihan hyvä tietysti, jos vielä henkilö itse sytyttää ja muutenkin kemiat pelaavat.

Jade95

• Vieras
Onko tää oikeesti niin harvinaista, ettei kukaan täälä tee tätä??