Baarin kannatusmaksut
Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.
Lainaus käyttäjältä: Fia - 13.02.2021, 20:08Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.Onko sulla A-kortti?
Lainaus käyttäjältä: 101 - 13.02.2021, 21:26Lainaus käyttäjältä: Fia - 13.02.2021, 20:08Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.Onko sulla A-kortti?Ei - vielä. 😉
Lainaus käyttäjältä: Fia - 13.02.2021, 21:59Lainaus käyttäjältä: 101 - 13.02.2021, 21:26Lainaus käyttäjältä: Fia - 13.02.2021, 20:08Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.Onko sulla A-kortti?Ei - vielä. 😉Sen voi saada ajo-opetuksella ilman autokoulua, mutta siihen tarvitaan kokenut kuski opettajaksi. Tulee aika paljon halvemmaksi.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 13.02.2021, 22:26Lainaus käyttäjältä: Fia - 13.02.2021, 21:59Lainaus käyttäjältä: 101 - 13.02.2021, 21:26Lainaus käyttäjältä: Fia - 13.02.2021, 20:08Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.Onko sulla A-kortti?Ei - vielä. 😉Sen voi saada ajo-opetuksella ilman autokoulua, mutta siihen tarvitaan kokenut kuski opettajaksi. Tulee aika paljon halvemmaksi.Meneeköhän liikaa ohi forumin aiheen jos alan metsästää itselleni opettajaa tätä kautta. Olishan ainakin melko spesifit vaatimukset deitti-ilmoon. 😂Ai niin, täällä ei toki saanut etsiä vissiin kavereita joille on valmis maksamaan jostain jotain. 😉
Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.Iiiloonaaaa?
Lainaus käyttäjältä: Fia - 13.02.2021, 20:08Liekö ikäkriisi, kevättä rinnassa vai Ilonan vika, mutta valtaisaksi yllätyksekseni oon näköjään kehittämässä jonkun moottoripyöräfetissin. Alaa koskeva ymmärryksen taso on tosin aika nolla, mutta oon nopea oppimaan. Varsinkin jos on hyvä opettaja.Iiiloonaaaa?Hommaa ihmeessä kortti itsellesi! Voidaan ajella yhdessä vaikka karkkikauppaan!!! Jos saat jonkun opettamaan niin saat kortin murto-osalla autokoulun hinnasta. Omasta kortistani taisin maksaa noin 200€ tuolla konstilla. Ja sen voin sanoa että moottoripyörällä ajo on parasta mitä voi housut jalassa tehdä. Voi olla että se on myös parasta mitä voi tehdä ilman housujakin. En vain ole sitä vielä kokeillut...