Kirjoittaja Aihe: Bizarre Clubin 15-vuotisbileet!  (Luettu 23488 kertaa)

Master T

• Vieras
Vs: Bizarre Clubin 15-vuotisbileet!
« Vastaus #75 : 19.10.2014, 13:35 »
Jos Bizarren bileissä ei tosiaankaan pystytä pitämään ympäripäissään olevia tai sessioivien ympärillä runkkaajia poissa tai järjestämään edes kohtuullista tilaa leikkivälineiden ympärille, koska järjestäjiä ja henkilökuntaa on niin vähän, kenessä silloin on vika? Jos jollekin yhdistykselle on täysin mahdotonta järjestää isoja bileitä ilman, että joudutaan lipsumaan tuolla tavoin laeista, turvallisuudesta ja järjestyksenpidosta, niin silloin ei pidä niitä järjestää.

Olen olllut bileissä vain Turussa, Helsingissä ja Tampereella. Koskaan en ole huomannut tämän ketjun kertomia noin pahoja ongelmia näissä bileissä. Runkkarit tunkevat kiinni leikkiviin, yksinäisiin ihmisiin suhtaudutaan potentiaalisina runkkareina, humalaiset ovat kaatuilemassa sessioivien päälle ym. ym. En jaksa uskoa, että Bizarren bileet tosiaan olisivat noin täysin muista poikkeavat.

Galesi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
« Vastaus #76 : 19.10.2014, 15:51 »
Jos Bizarren bileissä ei tosiaankaan pystytä pitämään ympäripäissään olevia tai sessioivien ympärillä runkkaajia poissa tai järjestämään edes kohtuullista tilaa leikkivälineiden ympärille, koska järjestäjiä ja henkilökuntaa on niin vähän, kenessä silloin on vika? Jos jollekin yhdistykselle on täysin mahdotonta järjestää isoja bileitä ilman, että joudutaan lipsumaan tuolla tavoin laeista, turvallisuudesta ja järjestyksenpidosta, niin silloin ei pidä niitä järjestää.

Olen olllut bileissä vain Turussa, Helsingissä ja Tampereella. Koskaan en ole huomannut tämän ketjun kertomia noin pahoja ongelmia näissä bileissä. Runkkarit tunkevat kiinni leikkiviin, yksinäisiin ihmisiin suhtaudutaan potentiaalisina runkkareina, humalaiset ovat kaatuilemassa sessioivien päälle ym. ym. En jaksa uskoa, että Bizarren bileet tosiaan olisivat noin täysin muista poikkeavat.

Itse asiassa ovat selvästi muista poikkeavat. Ensinnäkin Jyväskylän bileissä pyörii hirmu paljon sellaista bilekansaa jota ei esim. Tampereella ja Helsingissä näe.

Toisekseen bileissä on omat juomat mukana, Tampereen bileissä on lähes poikkeuksetta baaritiski, kuten myös Helsingissä pois lukien isoimmat bileet (ja näissä on kyllä tullut nähtyä hyvin humalaisia ihmisiä).Liian humalassa olevien ihmisten poistaminen staffilta kyllä luonnistuu, heidät, kun voi ihan itse kukin bongata väkijoukosta. Ja eikös sieltä tälläkin kerralla joku/jokunen laitettu kotiin hyvissä ajoin nukkumaan.

Kolmanneksi, niihin iholle tunkeutuviin ihmisiin on järjestäjien käytännössä mahdoton puuttua, jos tästä ei kerrota kuin vasta bileiden jälkeen. Minä olen kertaalleen vihjassut yhdestä henkilöstä staffille ja tämän jälkeen kyseistä henkilöä seurattiin kyllä ihan hyvin ja taisipa hetken päästä lähteä taksilla kotiinsa, kun staffilaisetkin näkivät sankarin toilailuja.
Vai tulisiko sinun mielestä staffilaisten tulla keskeyttämään sessiointi tullakseen tiedustelemaan ketkä teidän seurueeseen kuuluvat ja häiritseekö tämä tai tämä ihminen teitä olemalla liian lähellä? Entäpä tuo joka juuri kulki ohi kävikö hän kenties hieman liian lähellä...

Ja neljänneksi aika helkutin monessa bilemestassa julkinen runkkaus on jo järjestyssääntöjen myötä kiellettyä, kun kerta baarissa/klubilla ollaan. Jyväskylässä ei tätä estettä ole, eikä säännöt erikseen masturbointia kiellä, joten siellä silloin tosiaan vilkkuu peniksiä, tissejä ja vaginoita tuon tuosta.

Ja jos vertaa käytössä olevaa laitemäärää ja leikkitilaa muihin bileisiin niin onhan Jyväskylä selvästi ykkönen. Ei riitä siis, että vahdit sitä 2-3 pistettä vaan siellä on kymmenkunta eri laitetta isossa ja pimeässä salissa, joittenka ympärillä sattuu ja tapahtuu.

Ja lopuksi, kannattaisiko, vaikka tulla käymään siellä Jyväskylässä eikä vain tulla huutelemaan kuulopuheitten perusteella. Monesti, kun lukee näitä ketjuja tulee semmoinen fiilis, että siellä on vain ollut runkkaajia ja kaatuilevia känniläisiä sali täynnä, vaikka todellisuudessa siellä on vain se muutama ongelmatapaus joita porukka ei käy osoittamassa staffilaisille.

Ja, ei, en ole Bizarren staffilaisia.

bikantti

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
« Vastaus #77 : 19.10.2014, 16:02 »
^ Voisin tuohon vähän kompata, että sen takia itse pidän Bizarren bileistä eniten, koska minun makuuni ovat toiminnallisimmat. Ehkä sekin tosiaan aiheuttaa valvonnalle haasteita, joka puolella tapahtuu vaikka mitä.

Master T

• Vieras
« Vastaus #78 : 19.10.2014, 16:24 »

Ja lopuksi, kannattaisiko, vaikka tulla käymään siellä Jyväskylässä eikä vain tulla huutelemaan kuulopuheitten perusteella. Monesti, kun lukee näitä ketjuja tulee semmoinen fiilis, että siellä on vain ollut runkkaajia ja kaatuilevia känniläisiä sali täynnä, vaikka todellisuudessa siellä on vain se muutama ongelmatapaus joita porukka ei käy osoittamassa staffilaisille.

Huutelin nimenomaan kuulopuheiden (tai oikeammin pelkästään tämän ketjun) perusteella, koska uskoin, ettei totuus ole noin ankea, kuin ketjun perusteella saa kuvan.  Toivoin, että asiasta kerrottaisiin myös toista puolta, muutakin kuin sitä, että ei riitä henkilökuntaa kaikkea valvomaan. Minulla on ollut erittäin hyvä kuva Bizarren bileistä (kuulopuheita). Tämä ketju yllätti, koska ensimmäisen kerran niistä sain lievästi sanottuna omituisen. Kuten sanoin jo aiemmassa viestissäni, en usko totuuden olevan niin huonon kuin noista viesteistä sai kuvan.

Vastauksesi oli hyvä ja informatiivinen.

kajira

• Vieras
« Vastaus #79 : 19.10.2014, 22:50 »
Minusta nää bileet oli parhaimmat missä olen ollu ikuna, vaikka nyt komentoikin siitä, et joutu ärähtää, liian lähelle tulleille, mut pitäähän sitä katsojienkin turvallisuudesta välittää, oli siinä yks runkarikin vieressä, mut pysy sopivalla etäisyydeelä, joten hänestä ollu mitään häiriötä. Tosin oli aika vähän isossa salissa, niih en nähny kaikea.

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
« Vastaus #80 : 20.10.2014, 10:39 »
Minusta nää bileet oli parhaimmat missä olen ollu ikuna, vaikka nyt komentoikin siitä, et joutu ärähtää, liian lähelle tulleille, mut pitäähän sitä katsojienkin turvallisuudesta välittää, oli siinä yks runkarikin vieressä, mut pysy sopivalla etäisyydeelä, joten hänestä ollu mitään häiriötä. Tosin oli aika vähän isossa salissa, niih en nähny kaikea.

Komppaan ja korjaan itseäni väärinymmäryksen välttämiseksi.
Vaikka kommentoin 'ohimennen' muutamaa juttua...
... niin kokonaisuutena Bizarre on Hyvä kaikkine omine ominaisuuksineen....myös em. käsityöläisyhdidtyksineen :)
Staffi tekee työnsä hyvin ja tosiaan puuttuu asioihin asiallisen rivakkaastii jos ilmenee tarvetta (jos huomauttaa tai itse huomaavat).

Bizarre ansaitsee todellakin paikkana jonne pitää mennä 2 kertaa vuodessa.....kaikesta huolimattas....vaiko juuri sen takia ;)

Norja

• Vieras
« Vastaus #81 : 21.10.2014, 18:01 »
En ollut näissä bileissä itse paikalla, koska olin muualla. Olisin kyllä mieluusti ollut, tuli muistaakseni kymppivuotisbileissäkin oltua. Ainiin, oonhan mä myös Bizarrenkin jäsen. Mä halusin vähän kommata kun en taas suutani kiinni osaa laittaa...Siis mitä? Henkilökunnanko homma se on pitää "runkkarit" ja "sekaantujat" veks geimeistä? Herätkää. Kyllä se on ihan oma homma ja varsinkin sen joka sitä piiskaa pitelee. Pidän uusavuttomana joidenkin Deeihmisten vaatimusta tarhatätien ja -setien järjestyksenpidolle. Bileissä on niin paljon muutakin tekemistä ja palvelemista kun olla ohjaamassa toimintaa. Kaikki tietää että duuni kasaantuu vuodesta toiseen aina samoille ystävällisille sieluille. Suu auki! Mulla ei ainakaan ole koskaan ollut minkäänlaista vaivaa kenestäkään missään ja olen omalla esim. piskaa pitelevän käteni piirrolla osoittanut työskentelyalueeni jonka ulkopuolella ovat katsojat ihan tyytyväisenä asustelleet. En tiedä johtuuko se minusta tai tavastani mm piiskailla että runkkareita ei ole pahemmin esiintynyt kertaakaan läiskeen ympärillä vaikka minusta se olisi jopa kohteliaisuus. Darkkiksessa on saattanut olla pari kertaa, mutta sehän kuuluu asiaan. Runkkailu ja itsensä paljaana piteleminen on hieno osa kansallista kinkyskeneä ja heittäköön se ensimmäisen kiven joka ei himassaan jatkuvasti runkkaa. Katsokaa käsiänne vaan ja laskekaa orkkujenne määrä muilla tavoilla hankittuna ja verratkaa. Joo, ei tässä muuta kun että runkatkaa!

PS: Toi runkkailuhomma rupeskin kiinnostamaan. Saatan ilmaantua joihinkin bileisiin ihan vaan esittelemään moloani ja pyöräilystä melko siisteiksi muotoutuneita jalkalihaksiani alasti. Mulle saa tosiaan sanoa jos vemppaan liian lähellä. Mulla on aika huono toi näkö ja en saa aina oikein selvää että mitä missäkin tapahtuu tai on tapahtuvinaan. >:D

chilinen

• Vieras
« Vastaus #82 : 21.10.2014, 19:27 »
Olen samaa mieltä Norjan kanssa. Itse olen aina nauttinut Bizarren bileistä, kun olen sinne päässyt. Staffille voi aina mennä sanomaan, jos joku menee "rajojen" yli naapurijutuissa, eikä osalliset uskalla sanoa EI, ja jos itseä ottaa pattiin, saa sitä omankin suunsa aukaista. Jos vastaanottajan humalatila menee sen yli, ettei tajua, voi sitä itsekin ottaa aloitteen kyseisen häirikön poistamiseen, mieluiten kuitenkin staffn avustuksella. Viimeistään ovelta löytyy takuulla heitäkin. Ei voi olla järjestäjän vika, jos joku vetää överit sisäänpääsyn jälkeen, eikä ehdi joka paikkaan vahtimaan jokaista. Oli se sitten viinaa, muuta tai huonoa käytöstä.

tiltu

« Vastaus #83 : 21.10.2014, 20:16 »

PS: Toi runkkailuhomma rupeskin kiinnostamaan. Saatan ilmaantua joihinkin bileisiin ihan vaan esittelemään moloani ja pyöräilystä melko siisteiksi muotoutuneita jalkalihaksiani alasti. Mulle saa tosiaan sanoa jos vemppaan liian lähellä. Mulla on aika huono toi näkö ja en saa aina oikein selvää että mitä missäkin tapahtuu tai on tapahtuvinaan. >:D

Tasa-arvon nimissä pitäisi kokeilla, missä vaiheessa alkaa valitus, jos nainen kävis hinkkaamassa itseään liian liki muuta yleisöä;)

-katy-

• Vieras
« Vastaus #84 : 22.10.2014, 01:33 »
Pitäis olla kotona juttukaveri. Ei oikeastaan ollut mitään sanottavaa tähänkään aiheeseen enää  ::)
« Viimeksi muokattu: 22.10.2014, 17:04 kirjoittanut katy »

Castor

• Vieras
« Vastaus #85 : 22.10.2014, 11:46 »
Tuleeko kuvia bizarren galleriaan? mielenkiinnolla odotellen.....

Jen

• Kanta-asiakas
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
« Vastaus #86 : 22.10.2014, 12:05 »
Jooh, kuvia mielenkiinnolla odottelen :) luonnollisesti meillä kaikilla kiireitä niin en ole paineita odottelusta ottanut, mut olishan ne kiva jossain vaiheessa saada  O:-)

kajira

• Vieras
« Vastaus #87 : 22.10.2014, 23:44 »
Mie en pyytäny omaa kuvaani, mut anoin luvan, et sen saa julkasta bizzaren galeriassa..:)

olivia-orjatar

• Vieras
« Vastaus #88 : 23.10.2014, 10:45 »
Kuvat lähetetään ensin ao henkilöille tarkastettavaksi ja vasta sitten galleriaan

Zina Wildrose

• Vieras
« Vastaus #89 : 18.11.2014, 20:11 »
Kuvia Bizarren Galleriassa!