Baarin kannatusmaksut
Jos Bizarren bileissä ei tosiaankaan pystytä pitämään ympäripäissään olevia tai sessioivien ympärillä runkkaajia poissa tai järjestämään edes kohtuullista tilaa leikkivälineiden ympärille, koska järjestäjiä ja henkilökuntaa on niin vähän, kenessä silloin on vika? Jos jollekin yhdistykselle on täysin mahdotonta järjestää isoja bileitä ilman, että joudutaan lipsumaan tuolla tavoin laeista, turvallisuudesta ja järjestyksenpidosta, niin silloin ei pidä niitä järjestää. Olen olllut bileissä vain Turussa, Helsingissä ja Tampereella. Koskaan en ole huomannut tämän ketjun kertomia noin pahoja ongelmia näissä bileissä. Runkkarit tunkevat kiinni leikkiviin, yksinäisiin ihmisiin suhtaudutaan potentiaalisina runkkareina, humalaiset ovat kaatuilemassa sessioivien päälle ym. ym. En jaksa uskoa, että Bizarren bileet tosiaan olisivat noin täysin muista poikkeavat.
Ja lopuksi, kannattaisiko, vaikka tulla käymään siellä Jyväskylässä eikä vain tulla huutelemaan kuulopuheitten perusteella. Monesti, kun lukee näitä ketjuja tulee semmoinen fiilis, että siellä on vain ollut runkkaajia ja kaatuilevia känniläisiä sali täynnä, vaikka todellisuudessa siellä on vain se muutama ongelmatapaus joita porukka ei käy osoittamassa staffilaisille.
Minusta nää bileet oli parhaimmat missä olen ollu ikuna, vaikka nyt komentoikin siitä, et joutu ärähtää, liian lähelle tulleille, mut pitäähän sitä katsojienkin turvallisuudesta välittää, oli siinä yks runkarikin vieressä, mut pysy sopivalla etäisyydeelä, joten hänestä ollu mitään häiriötä. Tosin oli aika vähän isossa salissa, niih en nähny kaikea.
PS: Toi runkkailuhomma rupeskin kiinnostamaan. Saatan ilmaantua joihinkin bileisiin ihan vaan esittelemään moloani ja pyöräilystä melko siisteiksi muotoutuneita jalkalihaksiani alasti. Mulle saa tosiaan sanoa jos vemppaan liian lähellä. Mulla on aika huono toi näkö ja en saa aina oikein selvää että mitä missäkin tapahtuu tai on tapahtuvinaan.