Baarin kannatusmaksut
Kyllähän järjestäjät näitä tekstejä tavaavat täältä. Pienellä miehityksellä vaan on pirun vaikea puuttua kaikkeen, jos/kun harva näistä häiriköitsijöistä valittaa itse biletilanteessa / häiriön sattuessa. Vaikka ei ihan heti saakkaan staffilaista kiinni niin aina voi käydä osoittamassa jälkikäteenkin, että toi tyyppi tuolla ja varmasti seuraavat tyypin menoa hieman tarkemmin jatkossa.Juuri näin. Toinen vaihtoehto on palata 1960-luvulle, eli sisälle pääsee vain parit (hetero/nais/mies), ei yksin. Kun me staffilaiset halutaan myös itse leikkiä, ei aina voi olla kyttäämässä häiriköitä. Pistin naamat muistiin ja keväällä sisällepääsystä keskustellaan ainakin harmaatukkaisen herran kanssa.
Lainaus käyttäjältä: Loc - 14.10.2014, 17:25Mitä työsaleissa pyörinyt niin osataan keltaisella teipillä rajata suojavarusteiden käyttö/vaaranpaikka-alueet. Siispä vinkkiä seuraavan kerran järjestäjille. Keltaisella rajattu tila jossa on vain sessioijat.Tästä tulee mieleen muutama käytännön ongelma:1. Bizarren salissa on melko vähän tilaa ja paljon laitteita, joista jokaista voi tavalla tai toisella käyttää piiskattavan henkilön alustana. Tällöin siis jokaisen Bizarren laitteen ympäristö pitäisi rajata keltaisella. Kuinka paljon sitten jäisi tilaa vapaalle kävelylle laitteiden ympärille ja sessioiden katselulle?2. Koska jokaisella laitteella ei ole koskaan piiskaus yhtä aikaa meneillään, ihmiset joutuisivat aivan turhaan väistelemään keltaisia alueita. Aiemmin oli ihan OK, että jos jollain laitteella ei ollut kukaan sessioimassa, siinä sai esim. istua ja laitteen läheisyydessä sai olla ihan vapaasti.3. Jos joku käyttää laitetta aivan muuhun sessioon kuin piiskaukseen, ihmiset joutuvat katselemaan sessiota turhan kaukaa keltaisen teipin takaa, koska ei voi aina tietää, kuuluuko sessioon jossakin vaiheessa piiskaus vai ei.Eikö olisi parempi niin, että piiskaaja itse pukisi ennen session alkua keltaisen huomioliivin päälleen, niin että muut tajuaisivat pysyä hänestä useamman metrin etäisyydellä vaaran vuoksi?(Huom: en kuulu Bizarren bileiden järjestäjiin, joten minulle ei tarvitse alkaa valittamaan tästä kommentista. Halusin vain tuoda esiin teipin aiheuttamat käytännön ongelmat. Jos teippi on mielestänne hyvä idea, niin kertokaa siitä toki bilejärjestäjille - ehkä he ovat eri mieltä kanssani ja teippi-idea toteutetaan.)
Mitä työsaleissa pyörinyt niin osataan keltaisella teipillä rajata suojavarusteiden käyttö/vaaranpaikka-alueet. Siispä vinkkiä seuraavan kerran järjestäjille. Keltaisella rajattu tila jossa on vain sessioijat.
Maalais- tai oman järjen käyttö varmaan kaikilta onnistuu.Jos laitteessa ei kukaan operoin niin kaipa jokainen ymmärtää että siitä voi kulkea....ja toisaalta jos joku siinä puuhailee...niin osaa hiukan katsella missä ns. varoalue on.Eikä teipit varmaan kiellä sen laitteen lähellä hengailun ja istuskelun jos se ei ole käytössä...
Viestiketjua lukiessani ymmärän miksi yksin liikkuvana miehenä tunsin itseni välillä epätoivotuksi osallistujaksi vaikka olinkin selvinpäin.Ehkä pitää miettiä onko nää bileet jatkossa mua varten,vaikka mukavaakin oli
Olen se pelkkiin saappaisiin pukeutunut kosketusten vonkaaja,minulle voi aina tulla jutteleen ja ehdotella kaikkee ...
Se tuli kyllä itsellekkin selväksi että en ole ilman seuraa tulossa seuraaviin pippaloihin...