Baarin kannatusmaksut
Täydellistähän ei voi olla.Pikkunen miinus tuli niille muutamalle vieraalee joiden mielestä kinky bileet on hyvä paikka dokaamiseen.En ole mikään lasiin sylkevä itse... Mutta jostain syystä pelottaa katso esim. Jos...Kaksi herraa jotka jotka yritti kiinnittää daamia telineeseen....ilm. piiskattavaksi.Mutta onneksi olivat niin pyörryksissä itse ettei edes kinnittäminen onnistunnu.Huikan ottaminen tietty ok....mutta kännin vetäminen ja sessiointi ei mun mielestä oo ookoo... Poikkeavan monta yksilöä kohtasin jotka olivat selvästi kunnon kännissä...joksi lasken sitä että kävelemenin ja muu koordinaatio ei enään ole hallussa. Parhaan jo aika alkuillasta (eli rohkeutta ilmeisesti haettu jo ennen saapumista)
Toinen miinus oli mielestäni ne ylikännissä olleet tai sessioiden viereen pällistelemään tunkeutuvat masturboijat, jotka eivät edes kysyneet asianomaisilta lupaa tulemiselleen. Joku tunkeutui aivan liian lähelle kielloista huolimatta huomasin. Ei siksikään oikein uskaltanut mennä laitteita kokeilemaan, vaikka oli pari oikein kiihottavaa ja kiinnostavaa uutta vempainta paikan päällä. Yleisesti ottaen nautittiin ihmisten luomasta tunnelmasta, asuista, maskoteista ja uusien ihmisten kohtaamisesta. Kiitos myös rohkaisusta heille, jotka ottivat yhteyttä henkilökohtaisesti tämän baarin kautta ennen bileitä. Kivat bileet kokonaisuutena, eli iso kiitos kaikille mukana olleille ja erityisesti järjestäjille .
Ite jouduin ärähtään aika kovasti, kun olin piiskaamassa. Kun ihmiset ei tajua sitä, että piiskauksessa tarvii tilaa ja ei haluis ulkopuolista vahigossa huitasta. Siinä pitää olla se turva etäisyys. Flogeri ei tunnu kovvin kivalta silmässä ja voi aiheuttaa vaurion silmään.
Mitä työsaleissa pyörinyt niin osataan keltaisella teipillä rajata suojavarusteiden käyttö/vaaranpaikka-alueet. Siispä vinkkiä seuraavan kerran järjestäjille. Keltaisella rajattu tila jossa on vain sessioijat.