Kirjoittaja Aihe: Bizarre Clubin 15-vuotisbileet!  (Luettu 23500 kertaa)

Oranssilyhty

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Vs: Bizarre Clubin 15-vuotisbileet!
« Vastaus #45 : 14.10.2014, 01:59 »
Täydellistähän ei voi olla.
Pikkunen miinus tuli niille muutamalle vieraalee joiden mielestä kinky bileet on hyvä paikka dokaamiseen.
En ole mikään lasiin sylkevä itse... Mutta jostain syystä pelottaa katso esim. Jos...
Kaksi herraa jotka jotka yritti kiinnittää daamia telineeseen....ilm. piiskattavaksi.
Mutta onneksi olivat niin pyörryksissä itse ettei edes kinnittäminen onnistunnu.
Huikan ottaminen tietty ok....mutta kännin vetäminen ja sessiointi ei mun mielestä oo ookoo...
Poikkeavan monta yksilöä kohtasin jotka olivat selvästi kunnon kännissä...joksi lasken sitä että kävelemenin ja muu koordinaatio ei enään ole hallussa. Parhaan jo aika alkuillasta (eli rohkeutta ilmeisesti haettu jo ennen saapumista) :(

Toinen miinus oli mielestäni ne ylikännissä olleet tai sessioiden viereen pällistelemään tunkeutuvat masturboijat, jotka eivät edes kysyneet asianomaisilta lupaa tulemiselleen. Joku tunkeutui aivan liian lähelle kielloista huolimatta huomasin. Ei siksikään oikein uskaltanut mennä laitteita kokeilemaan, vaikka oli pari oikein kiihottavaa ja kiinnostavaa uutta vempainta paikan päällä. Yleisesti ottaen nautittiin ihmisten luomasta tunnelmasta, asuista, maskoteista ja uusien ihmisten kohtaamisesta. Kiitos myös rohkaisusta heille, jotka ottivat yhteyttä henkilökohtaisesti tämän baarin kautta ennen bileitä. Kivat bileet kokonaisuutena, eli iso kiitos kaikille mukana olleille ja erityisesti järjestäjille  :love:.

Ei näitä kai pitäisi enää miinuksiksi laskea vaan ominaisuudeksi, joka on tiedossa ennen bileitä. Sen verran tehokkaasti vuodesta toiseen tämä näemmä esiintyy, ilman että sille mitään oikeasti tehdään. Jos yhtään bizarreketjua lukeaa ennenkuin eksyy niin aina tämä ominaisuus mainitaan.

hube

• Vieras
« Vastaus #46 : 14.10.2014, 11:56 »
Turvallisuuden ja tyylikkyyden takia ei sessioidessa saa olla päihtynyt;varsinkin dominoivan osapuolen pitää olla selkeäjärkinen, rauhallinen ja päihteetön. Se on perusperiaate. Olen samaa mieltä Patajätkän ja Sindyn kanssa.

Kiitos bileistä! Pikkuisen ohjelmaa olisi ollut tarpeen. :)

olivia-orjatar

• Vieras
« Vastaus #47 : 14.10.2014, 12:28 »
Kun/jos seuraavissa bileissä niitä runkkareita tulee lähelle, ilmoittakaa asiasta Staff-henkilölle.
Sitä varten me ollaan olemassa.

kajira

• Vieras
« Vastaus #48 : 14.10.2014, 13:41 »
Pitää muistaa toi Olivia seeuraavalla kerralla.  ;D

LadyPearls

• Vieras
« Vastaus #49 : 14.10.2014, 14:10 »
Koska minulle kerrottiin, että ainakin yhden settini aikana runkkaamista oli jonkin verran katsojien kesken tapahtunut koen voivani ottaa asiaan "asianosaisena" kantaa: kunhan ei tule lähelle, ei minua ainakaan paljoa kiinnosta tai liikuta, eikä tulisi mieleenikään siksi staffilaisia paikalle pyytää. Jos nyt munasilteen ollaan jo, mikä siinä ihmisiä häiritsee jos ei sentään iholle tule ja ne tuotokset pidetään kasseissa ainakin vessaan asti?  ???

Enemmän häiritsee/ärsyttää ihmiset, jotka tulee muuten vaan liian lähelle ohi kävellessään tai halukkaana tulla juttelemaan esim. piiskauksen aikana ja joutuu niitä huitomaan kauemmas. Aina ne on tähän mennessä kehoituksesta lähteneet, mutta olisi kiva antaa toisille se rauha touhuamiseen. Juttelemaan voi tulla jälkeenkinpäin ja keskustelun aloituskin on varmasti ainakin omalta osaltani huomattavasti vähemmän tyly kun pidetään ihan ne jo maalaisjärkeenkin käyvät käyttäytymissäännöt mielessä.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2014, 15:07 kirjoittanut LadyPearls »

kajira

• Vieras
« Vastaus #50 : 14.10.2014, 14:36 »
Ite jouduin ärähtään aika kovasti, kun olin piiskaamassa. Kun ihmiset ei tajua sitä, että piiskauksessa tarvii tilaa ja ei haluis ulkopuolista vahigossa huitasta. Siinä pitää olla se turva etäisyys. Flogeri ei tunnu kovvin kivalta silmässä ja voi aiheuttaa vaurion silmään.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #51 : 14.10.2014, 17:22 »
Ite jouduin ärähtään aika kovasti, kun olin piiskaamassa. Kun ihmiset ei tajua sitä, että piiskauksessa tarvii tilaa ja ei haluis ulkopuolista vahigossa huitasta. Siinä pitää olla se turva etäisyys. Flogeri ei tunnu kovvin kivalta silmässä ja voi aiheuttaa vaurion silmään.

Ongelma on siinä, ettei hämärässä ja ihmisvilinässä aina näe tarpeeksi hyvin eteensä, että missä on piiskaussessio menossa ja missä ei. En tähän Bizarreen päässyt, mutta ainakin yhdessä aiemmassa Bizarressa kävelin kerran ruuhkassa täysin vahingossa jonkun piiskaajan lyöntialueelle, josta sain vihaista palautetta, vaikken sitä tahallani tehnyt.

Lisäksi toki myös jotkin kinkyvaatteet  (kuten kaasunaamarit) voivat heikentää näköä tai pienentää näkökenttää, jolloin saattaa joutua vaaraan. Tällöin toki olisi hyvä, jos näköä haittaavan asun käyttäjällä olisi joku opastamassa, mitä reittiä kannattaa kulkea.

Toki sitten kinkybileissä on aina myös aloittelijoita, joilla ei ole aina tietoa ja ymmärrystä siihen, että piiskaleikit tarvitsevat aika paljon tilaa.

Loc

• Vieras
« Vastaus #52 : 14.10.2014, 17:25 »
Mitä työsaleissa pyörinyt niin osataan keltaisella teipillä rajata suojavarusteiden käyttö/vaaranpaikka-alueet. Siispä vinkkiä seuraavan kerran järjestäjille. Keltaisella rajattu tila jossa on vain sessioijat.

Kumistin

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • "Vetissimiehiä..."
  • Galleria
« Vastaus #53 : 14.10.2014, 18:24 »
Kiitokset meidänkin puolesta todella mukavista bileistä! Oikein hyvä mieli jäi ja kiva kun oli niin paljon väkeä,hienoa panostusta asuihin ja jälleen hieno tunnelma.

Mutta palataanpa jälkipyykkiin: Tosiaan ei ole mukavaa jos toiset saa pelätä turvallisuutensa puolesta, koska jotkut ottavat liikaa mukia, eivätkä osaa käyttäytyä tai edes pysyä pystyssä! Itse olin orjana kaulasta ja käsistäni kiinnitettynä punaiseen matalaan pukkiin pylvään vieressä. Dominani joutui keskeyttämään session, koska eräs humalassa oleva herrasmies meinasi kaatua päälleni askelta hakiessaan. Itse en onneksi maahan tuijottaessani huomannut mitään, mutta D järkyttyi siinä määrin, ettei kokenut tilannetta enää turvalliseksi.  >:(

Toinen mielestämme törkeä rikkomus sattui myöhemmin kun sisään saapui mies farkuissa ja kauluspaidassa (kuin kuka tahansa ukko huoltsikan baarista) Hän oli pukenut punaisen kumikaistaleen jossa oli pään aukko. Ilmeisesti sisään päästyään hän otti "asusteensa" yksinkertaisesti pois ja rullasi taskuunsa!

Kännykkäkuvaamisen lopettamisesta Staffille iso käsi ja erikoiskiitos! Onneksi tilanteessa ei tälläkertaa loukattu kenenkään ulkopuolisen yksityisyyttä.

Vuosi sitten sessioidessa fiilis kanssa kärsi, kun (silloin alistuva neito) oli kiinnitettynä gyne-tuoliin ja aivan viereen tuli kaveri veivaamaan kintaaseen. Pakko oli sanoa että menis kauemmaksi ettei esimerkiksi nakkaa siemeniä päälle. Periaatteessa ei haittaa ollenkaan jos joku nauttii muiden katsomisesta mutta oma tila on semmoinen asia mitä ei kenenkään tulisi loukata ilman lupaa. Merkit lattiassa vois olla ihan ok, mutta vaatii vielä jalostamista koska tilantarve voi olla vähän yksilöllistä..mut antaishan ne vähän suuntaa ainakin 

Nää on näitä, mitä sattuu aina, mutta ei voi koskaan lakata puuttumasta jos oikeasti haluaa asioihin muutosta. Kiitos kuitenkin bileistä, joista jäi päällimmäisenä mieleen hyvä tunnelma ja euforian tunteet  ;)

- Musta kumiorja Punapäisine piiskureineen  :love:

bikantti

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
« Vastaus #54 : 14.10.2014, 18:32 »
Ei ois muuten keltainen tarranauha tms. lattiassa mitenkään huono juttu.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #55 : 14.10.2014, 18:35 »
Oletteko muistaneet lähettää nämä Bizarren bileiden valitukset ja parannusehdotukset myös Bizarren sähköpostiin?

bikantti

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
« Vastaus #56 : 14.10.2014, 19:02 »
*peukku ylös* Joo, pitää laittaa siihen kuvavongun oheen :)

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #57 : 14.10.2014, 19:18 »
Mitä työsaleissa pyörinyt niin osataan keltaisella teipillä rajata suojavarusteiden käyttö/vaaranpaikka-alueet. Siispä vinkkiä seuraavan kerran järjestäjille. Keltaisella rajattu tila jossa on vain sessioijat.

Tästä tulee mieleen muutama käytännön ongelma:

1. Bizarren salissa on melko vähän tilaa ja paljon laitteita, joista jokaista voi tavalla tai toisella käyttää piiskattavan henkilön alustana. Tällöin siis jokaisen Bizarren laitteen ympäristö pitäisi rajata keltaisella. Kuinka paljon sitten jäisi tilaa vapaalle kävelylle laitteiden ympärille ja sessioiden katselulle?

2. Koska jokaisella laitteella ei ole koskaan piiskaus yhtä aikaa meneillään, ihmiset joutuisivat aivan turhaan väistelemään keltaisia alueita. Aiemmin oli ihan OK, että jos jollain laitteella ei ollut kukaan sessioimassa, siinä sai esim. istua ja laitteen läheisyydessä sai olla ihan vapaasti.

3. Jos joku käyttää laitetta aivan muuhun sessioon kuin piiskaukseen, ihmiset joutuvat katselemaan sessiota turhan kaukaa keltaisen teipin takaa, koska ei voi aina tietää, kuuluuko sessioon jossakin vaiheessa piiskaus vai ei.

Eikö olisi parempi niin, että piiskaaja itse pukisi ennen session alkua keltaisen huomioliivin päälleen, niin että muut tajuaisivat pysyä hänestä useamman metrin etäisyydellä vaaran vuoksi?

(Huom: en kuulu Bizarren bileiden järjestäjiin, joten minulle ei tarvitse alkaa valittamaan tästä kommentista. Halusin vain tuoda esiin teipin aiheuttamat käytännön ongelmat. Jos teippi on mielestänne hyvä idea, niin kertokaa siitä toki bilejärjestäjille - ehkä he ovat eri mieltä kanssani ja teippi-idea toteutetaan.)

Loc

• Vieras
« Vastaus #58 : 14.10.2014, 19:30 »
Njooh, sopimuskysymyksiä. Jos laite ei käytössä niin silloin ei tarvitse noita rajoja tietystikään kävelijöiden noudattaa. Jos taas sessiossa käytetään muuta kuin piiskaa niin harva haluaa panolleenkaan runkkaria siihen vyönalusten yhtymäkohtaan kiinni. Eli omaa tilaa tarpeellinen määrä. 

masomaleslave

« Vastaus #59 : 14.10.2014, 22:05 »
Odotukset olivat kovat pelottelun johdosta, jota sain jo viikkoja ennen bileitä ja täytyy sanoa, että kaikki oli vielä paljon kauheampaa kuin osasin ikinä kuvitellakaan. En ajatellut, että Valtiattareni olisi juuri niin julma minua kohtaan kun ollaan julkisesti, kuin hän on kotioloissakin. Paras kokemus ikinä :love: Kiitos kaikille, jotka siihen olivat osallisina ja erityisesti tietenkin LadyPearlsille, Valtiattarelleni, jonka huvitukseksi on aina ilo kärsiä :love: