Baarin kannatusmaksut
Melkein kaikki, joiden profiilissa lukee nainen (ilmeisesti Queena poisluettuna ) saavat paljon yhteydenottoja miehiltä.
Toinen ihmisryhmä jota en ymmärrä ovat ne, jotka lähettävät kaikille kopioidun viestin. Josta näkee, että henkilö ei millään tavalla ole edes lukenut sinun profiiliasi vaan pommittaa sokkona letä vastaan tulee.
Kirjoita profiiliisi tai edes joihinkin keskusteluihin, ettet ikinä anna persettä. Voin kokemuksesta luvata, että se toimii. Saattaa kyllä muutkin yhteydenotot vähentyä aika reilusti.
Joo, meinasin just tulla itsekin lisäämään tänne tän saman jutun, eli nää massa copy-paste viestien postailijat. Varsinkin sit kun samalta henkilöltä tulee se sama monta kertaa. Tulee tosi spesiaali (ja kiinnostunut) olo... ..... Itselleni on myös olleet ihmetyksenaihe nämä yhdellä lauseella tai jopa yhdellä sanalla yhteydenottajat (täällä ja tavis deittisivustolla). Mutta mietin just yksi päivä, että ei se kaikille ole välttämättä niin outo juttu. Vähän yksinkertaisempi tunnusteleva keskustelunavaus. Jotkut katsoo vaan kuvan ja muutaman perustiedon ja sen perusteella päättelevät, että kiinnostaako. Keskustelut ei paljon nappaa, mieluummin haluaa vaikka lähteä heti tekemään jotain tms. Itse on sen verran sapioseksuaali yms, että ei oikein kipinöitä lentele tollasesta...
Lainaus käyttäjältä: eugénie - 27.08.2014, 22:34Kirjoita profiiliisi tai edes joihinkin keskusteluihin, ettet ikinä anna persettä. Voin kokemuksesta luvata, että se toimii. Saattaa kyllä muutkin yhteydenotot vähentyä aika reilusti. Ehkä miehet eivät lähetä minulle viestejä kun kauhistuvat viestihistoriaani lukemalla- saakohan sen piiloon niin voisin ehkä olla suositumpi miesten keskuudessa? En muistaakseni ole mainostanut perseen antamatta jättämisiä, mutta ehkä muuten vaikutan vähän hankalalta…tai sitten se on mun allekirjoitus
Tasa-arvon nimissä. Naiset ryhdistäytykää! Kyllä törkyturpienkin pitäisi saada törkyisiä vonkuviestejä
Lainaus käyttäjältä: Salix - 27.08.2014, 22:51Tasa-arvon nimissä. Naiset ryhdistäytykää! Kyllä törkyturpienkin pitäisi saada törkyisiä vonkuviestejä Korjasin viestissäsi olleen epäkohdan.Jos vakavalla naamalla jatkan keskusteluun, niin tämä ei koskaan tule saavuttamaan niitä tyyppejä, joiden juurikin pitäisi tämä lukea. Johtuuko se jo aiemmin mainitusta superegosta, vai silkasta tyhmyydestä, en tiedä.
Lainaan: "Tervetuloa internettiin"
Lainaus käyttäjältä: Queena - 27.08.2014, 22:39Lainaus käyttäjältä: eugénie - 27.08.2014, 22:34Kirjoita profiiliisi tai edes joihinkin keskusteluihin, ettet ikinä anna persettä. Voin kokemuksesta luvata, että se toimii. Saattaa kyllä muutkin yhteydenotot vähentyä aika reilusti. Ehkä miehet eivät lähetä minulle viestejä kun kauhistuvat viestihistoriaani lukemalla- saakohan sen piiloon niin voisin ehkä olla suositumpi miesten keskuudessa? En muistaakseni ole mainostanut perseen antamatta jättämisiä, mutta ehkä muuten vaikutan vähän hankalalta…tai sitten se on mun allekirjoitus No jos on about 1000 kirjoitusta ja vielä suht vahvoja mielipiteitä (en tosin tiedä onko sulla, en sorry jaksanut alkaa nyt lukea viestejä), niin kyllä se pelottaa.