Kirjoittaja Aihe: Huonosta käytöksestä yksityisviesteilyssä (avautumis alert!)  (Luettu 25018 kertaa)

balthazar

• Vieras
Kai sitä naisetkin voivat laittaa vonkausviestejä?
No hitto, olisihan se hauskaa, mutta olisivathan ne miestenkin kömpelöt kalastelut hauskoja, jos olisivat. Wait, what?

Takaisin asiaan:

Ehkä näissä naistenkin kokemissa, vitutuksen multihuipentuman aiheuttavissa vonguissa on vikana sekin, että jos ollaan taivahan tosissaan niin ilmiö on lähinnä säälittävä. Jos kirjoittaa, kuten useampikin on huomauttanut, itsestään enemmän ja panostaa itsensä esilletuontiin, niin on ehkä jokin teoreettinen mahdollisuus saadakin vähintäänkin utelias vastaus, vaikka viestin aihe tai ensimmäinen rivi olisikin "annatko narttu pillua?"

Toisinsanoen, jos kirjoituksen sisältö antaa ymmärtää että kaivataan vain se lämmin kolo johon täräyttää mällinsä, tai vastaavasti mikä tahansa lihapala johon jää hakatessa raitoja ja kuuluu jännittäviä ääniä, niin varmaankin sellainen kokee tarvetta vastata. Ihminen, jolla on peruasiat kunnossa ja kaipaa edes puolittain ajatellun ajatuksen saadakseen kiinni jostain, tuskin innostuu kasvottoman ja persoonattoman ihmisen esineellistämisyrityksistä muutamalla sanalla, vaikka olisi kuinka esineellistämisen ja alistumisen ystävä ihmisen kanssa, jonka aidosti tuntee ja josta välittää.

Kunnioittakaa toisianne ja itseänne tekemällä parhaanne ottaessanne yhteyttä, tai jatkakaa tällaisten ketjujen vaiettuina tähtinä.
Onhan vielä sekin pelottava mahdollisuus, ettette te, hiljaiset kalastajat, oikeasti parempaan pysty.

SpeedMaster

• Vieras
Varsinkin tyypit, jotka viestittävät olevansa luotettavia, turvallisa ja kokeneita mastereita, joilla ei ole yhtään viestiä palstalla, saati sitten kavereitakaan...
Eli skenen ulkopuolella olevat on on täysin epäluotettavia? Jos nyt taas jätettäis yleistämättä, koska skenessäkin on niitä, joilla on tusina tai kaks kaveria ja silti ovat täysin epäluotettavia.

Galesi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria

Mä olen kanssa välillä miettinyt viestejäni, joita ei ihan hirveästi siis kyllä keneltäkään tule mutta toisinaan tulee kuitenkin.
Mun mielestä se on erikoista, ettei tosiaan oikein tunnuta osaavan lukea profiilia, jossa mullakin lukee etten halua sessioseuraa enkä myöskään halua alistaa ketään.
Toisinaan vastailen viestien lähettäjille, lähinnä kehotan parantamaan luetun ymmärtämistä. Silti niidenkin jälkeen tulee toisinaan vielä viestiä että jos nyt kuitenkin, kun nyt ois niin kiva herra tarjolla tms.
Sinnikkyyden puutteesta ei voi syyttää, mutta tosiaan olisi ihan kiva jos osa ihmisistä oppisi lukemaan vähän enemmänkin kuin nimimerkin verran.

"Jokainen subi on potentiaalinen domme" -viisauden opin chätistä jo vuosikausia sitten. Tämä siis subimiesten mielestä ;)
Eihän siinä silloin lueskella tai pohdita, että hommasta mitään tule, jos toisella ei sitä kipinää siihen hommaan. Tosin omasta mielestä jokaisessa ihmisessä on hitusen myös sitä dominoivaa puolta, harva meistä kuitenkaan ihan täysin kynnysmattoja elämässä on. Eri asia realisoituuko se taas millään tapaa seksin parissa tai yleensä kenenkä kanssa.

Mut palatakseni aiheeseen...  Musta ois itestä ainakin kauheen outoa copypastee samaa litanjaa kaikille halukkuudesta viisaamatta. Kyllä mun mielestä parempiin tuloksiin pääsee, kun tutustuu niihin hemmetin ihmisiin nimimerkin, roolin ja fetissilistojen takana.

Luuseri

• Asiakas
  • **
  • Olen mielenkiintoinen. Ja kiva!
  • Galleria
Galesi: niinpä.

Mutta jos pitää olla hetikaikkimullejanythetiomg, niin sitten pastannetaan joka rööriin ja tuuttiin.

Ihmisiin tutstuminen on niin kiusallisen aikaavievää ja vaikeaa, että parempi vaan suoltaa niitä samalla kun mikrouuni lämmittää roiskeläppää. Pitsa minuutissa naamaan ja sit äkkiä tviittaamaan ja sen jälkeen heti feisbuukkiin jne.

Hmm... Tekisköhän tää tieto-aika, mainosten ja sarjojen nopeatempoisuus ja internetti joistain ihmisistä poikkeuksellisen lyhytjänteisiä. Itse huomaan olevani kärsimättömämpi elämässä yleensäkin. Ennen olin hyvinkin kärsivällinen.

Hmmmmmm...... Osaatteko, uhrit, sanoa, mitä nää massaposteljoonit on suuntautumisiltaan? Kuulostavat sadisteilta, mutta sain teidän jutuista sen käsityksen, että yhtä lailla suppia ja mästeriä olis edustettuina. Minusta on tosi kiinnostaa se, että keitä hittoja (ihmisinä) nämä on!

LeatherM

Takaisin asiaan:

Ehkä näissä naistenkin kokemissa, vitutuksen multihuipentuman aiheuttavissa vonguissa on vikana sekin, että jos ollaan taivahan tosissaan niin ilmiö on lähinnä säälittävä. Jos kirjoittaa, kuten useampikin on huomauttanut, itsestään enemmän ja panostaa itsensä esilletuontiin, niin on ehkä jokin teoreettinen mahdollisuus saadakin vähintäänkin utelias vastaus, vaikka viestin aihe tai ensimmäinen rivi olisikin "annatko narttu pillua?"

Näin vois kuvitella, en tiedä kun en ole kokeillut. Sääli onkin varmaan sairautta mutta jos noita copypaste-viestejä kovin tulee niin eikö niihin vois suhtautua vaan säälillä?

Toisaalta taas, voi sitä oman elämänsä vonkamiestä joku nainen meiliboxiinsa kaivatakin. Kuka tietää?

Galesi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Hmmmmmm...... Osaatteko, uhrit, sanoa, mitä nää massaposteljoonit on suuntautumisiltaan? Kuulostavat sadisteilta, mutta sain teidän jutuista sen käsityksen, että yhtä lailla suppia ja mästeriä olis edustettuina. Minusta on tosi kiinnostaa se, että keitä hittoja (ihmisinä) nämä on!

En oo uhri, mutta tiedän, että postaajia löytyy molemmista leireistä niin dominoivista kuin subeista.

LeatherM

En oo uhri, mutta tiedän, että postaajia löytyy molemmista leireistä niin dominoivista kuin subeista.

Minusta toi ei kuulosta sadismilta mutta mistä minä tietäisin kaikkien sadistien runkkumateriaalin.  ;D

Queena

• Vieras
Ai jos se on markkinointia, niin se tekee siitä hienoa? Mainonta on mukavaa?

En sanonut että on mukavaa tai hienoa, totesin vain että niidenkin taustalla voi olla ihan mukava ja tavallinen mies, joka vaan kokee että tehokas tapa saada edes joku nainen huomaamaan viesti ja vastaamaan on massapostitus.
Ihan samalla tavalla hyviltä ja kiinnostavilta vaikuttavien viestien takana voi olla ihan kauhea mulkku tai vaikka murhamies, eihän sitä koskaan tiedä.

Pip

Varsinkin tyypit, jotka viestittävät olevansa luotettavia, turvallisa ja kokeneita mastereita, joilla ei ole yhtään viestiä palstalla, saati sitten kavereitakaan...
Eli skenen ulkopuolella olevat on on täysin epäluotettavia? Jos nyt taas jätettäis yleistämättä, koska skenessäkin on niitä, joilla on tusina tai kaks kaveria ja silti ovat täysin epäluotettavia.
Ei, en puhu niistä, vaan näistä varsinaisista metsästäjistä, jotka ovat olleet vuosia jo baarissa. Luulisi, että edes jotain sanottavaa on johonkin asiaan.

-katy-

• Vieras
Lainaan:  "Tervetuloa internettiin"

Aamen! :D Tää pitäis aina vaan muistaa.

Toisaalta aiheesta keskusteleminen, sen jakaminen yhdessä toisten kanssa ja omien tunteidensa purkaminen voi auttaa välillä. Todella todella harvoin nostan mitään tällaisia asioita esille/kukkahattutäteilen, mutta nii-in... kuten sanoin, tänään täyttyi jokin mitta. Tarvitsin oksentaa tän fiilksen ulos ja saada vähän perspektiiviä ja peilausta asioihin ja koen, että olen sitä saanutkin + pari hyvää käytännön neuvoakin jatkoa ajatellen.

Lisäksi koen, että se on jo voitto, jos tämä saa yhdenkään arveluttavasti käyttäytyneen käytöstä hiemankaan korjatuksi tai laittaa edes vähän ajattelemaan. Ja jos rohkaisee jotain uutta myös pitämään paremmin puoliaan painostuksen alaiseksi joutuessaan tms.

Enpä mä mitään kukkahattutäteilyä tässä koe olevan.
Minullakin oli hetkeni,kun nettiin ylipäätään laskeuduin vuonna 2004 ja ei oikein mistään mitään ymmärtänyt ja teknisetkin jutut olivat aivan hepreaa,saati jokin nettietiketti,trollit,fleimaus,ignore jne.

Kaikista pahimman järkytyksen kyllä olen kokenut näihin kinkyfoorumeille tullessani,siis foorumeilla ja tsäteissä,mutta kun ei oikein jaksa niistä enää edes puhua ja kokee asian jotenkin hyödyttömäksi.
Siis kun tuntuu,että on olemassa ihmisiä,jotka roolipelaavat täällä ja tsäteissä mitä erilaisempia rooleja ja jotkut tuntuvat suorastaan humanoideilta. Viestiminen ja jutut ovat sellaista sorttia,että tämmäistä hihhuliakin ihan hirvittää.
 Ja tosiaan tulin sellaisiin fiiliksiin tässä taannoin,että jotkut ihan oikeasti haluavat murennuttaa mieltä,kokeilla jotain omia Henkisiä Nettivoimiaan milloin kehenkin ja mm. meikään,niin on pakko ollut pysytellä vain lievästi tässä foorumin puolella eikä mitään kontakteja nimimerkkeihin,joita ei tunne ollenkaan.

Onneksi on ehtinyt näinä liki viitenä vuotena näkemään ja tapaamaan lukemattoman määrän ihmisiä tässä skenessä,että ainakin tietää monen olevan se joka sanookin oelvansa,nimimerkin takana :)

Lily

Pakko melkein kysästä, sivuten massapostittajia, onko toisille siis aivan sama ketä piiskansa alle saa tai kenen tahansa piiskan alle pääsee?

Ite henk koht huumoristani huolimatta, oon hyvinkin tarkka kenet kelpuutan, ja vaatii melkoista tutustumista ennenku sessioimaan lähden..
eli omalta osaltani en tahdo ymmärtää(joo onko sitten suppea maailman katsomus) sitä että samaa viestiä, tutustumishalua/tarjousta tuputtaa esim 20 persoonalle, suuntautumisesta riippumatta... ;D

Alistavaherra

• Vieras
Pakko melkein kysästä, sivuten massapostittajia, onko toisille siis aivan sama ketä piiskansa alle saa tai kenen tahansa piiskan alle pääsee?

Tästä aiheesta ajattelinkin kirjoitella, että miten hakija oli se sitten nainen tai mies on eri odotuksella liikkeellä. Kärjistäen alistavalle naiselle hakeva mies haluaa alistavaa naista ja tietää joutuvansa kovaan kilpailuun -> siis massapostitus. Alistuva nainen on alistavalle miehelle harvinaisuus ja poikkeuksetta hän saa viestiinsä vastineen. Ei ole tarvetta massapostittaa. Varmasti poikkeuksia on molemmissa tapauksissa, mutta yleistäen olen ymmärtänyt tilanteen olevan näin.

Pitäisikös siis miesalistujien parantaa hakemuksiaan ja/tai antaa muutoin parempaa syytä naisalistajien kiinnostua heistä?

submit

• Vieras
Arvelen osan massapostittajista olevan niitä, jotka ovat liittyneet vasta sivustolle, eivätkä ymmärrä sivuston luonnetta. Kuvittelevat olevansa 'seksitreffeillä'. Täällä sentään viestien lähettäminen on ilmaista ;)

Itse olen viime vuosina säästynyt ventovieraiden vonkuviesteiltä hyvin. Koskaan niitä ei ole tullut niin paljon, että olisin kokenut ongelmaksi. Asiattomiin tai yhden lauseen viesteihin en ole edes vastannut. Kohteliaan kieltäytymisen jälkeen jankkaamaan jäävien viestit olen jättänyt huomiotta.

Aloitusviestissä puhuttiin Domien painostusviesteistä. Jotenkin vaikea käsittää sitä, että kukaan noviisikaan antaisi kenenkään painostaa itseään viestittelyn kautta. Voin vain kuvitella, mitä live-elämässä voi tapahtua sellaiselle henkilölle, joka antaa pyörittää itseään siten.

johannas

• Vieras
Ei ole ollut ongelmaa tämän asian suhteen.

Viestejä tuli enemmän silloin alkuaikoina, mutta mitään asiattomuuksia ei ole tullut, jotain outouksia kyllä. Jos joku saa tyydytyksensä pelaamalla erilaisia rooleja netissä niin samapa tuo minulle on, siitä vaan. :D

Yhden lauseen viesteihin saatan jopa vastata joskus, olenpa saattanut itsekin lähettää sellaisen. Kyllä minulle saa laittaa ihan vaan vaikka hei mitä kuuluu-viestin, ja tutustuminen voi lähteä siitä jos on lähteäkseen. Ihmisiin voi tutustua ihan muuten vaan, ja sitten jos kehitteillä on jotain enemmän, niin tarvii toki tietää toisesta enemmän tietoa kuin yhden lauseen verran.

Mitään painostusta tai haukkumista en siis ole täällä kohdannut. Tuolla toisaalla ehkä jotain sen suuntaista, ja kyllähän se hämmentää. Miten kukaan aikuinen järkevä ihminen voi käyttäytyä niin. Ja tuo mitä joku aikaisemmin kirjoitti, että on tultu bileissä kyselemään miksi ei ole vastattu ja arvosteltu ulkonäköä, niin huh huh vaan...

Jesse_Jamesi

Vastataan omalta osaltani joku sepustus, mielenkiintoinen ketju kyllä.

Massapoistailua ja yhden lauseen ihmeitä varmasti tapahtunee niinkun on mainittu moneen kertaan..

Henkilökohtaisella tasolla ja ajatuksiani ajattelin tähän laittaa.

Itselle sen henkilön kenen kanssa voisi kuvitella sessioivani, täytyy olla muutakin mikä säväyttää, tuntuu mielenkiintoiselta, jotain yhteistä mikä jakaa.
Profiilin vilkaisen ja kirjoituksiakin luen, miten niitä on kertynyt ja koitan itselleni kuvaa muodosta, tai toinen vaihtoehto on puhtaasti hetkellisen joku säväytti hetken kautta.

Viestittäjästä olen varmaan yhdenkin lauseen ihme ja monen lauseen kirjoittaja :D Voin tunnustaa, että näin netinkautta huomattavasi tönkömpi, mitä arjen rupattelu hetkessä.

Aina mielenkiintoisesta ihmisestä ei tule uutta tuttavuutta, mutta välillä tulee. Ei se välttämättä johda sessioon tai pysyvään asetelmaan, tuttavuudetkin on todella arvokkaita  :love: Avoimin mielin ja katsoo joskos jotain, täsmää minuun aika hyvin.

Massapostaukseet jätän muille käytettäväksi.

Jamesi kiittää ja kuittaa