Baarin kannatusmaksut
Jos haluaa siveysvyön pitkäaikaiseen käyttöön, niin kannattaa hankkia kunnollinen. Noista halvoista ei kyllä oo mihinkään. 190 euroa maksava lienee vielä aika lelu. Oon kokeillut Mysteeliä, Neosteeliä, Carraraa..Paras kokeilemani oli Tollyboy, sitä pystyi vaivatta pitää parikin viikkoa. Naisten vöissä on se huono puoli,että niistä on hankala saada todella tiivistä ja istuvaa, siksi ne onkin hyvä teettää mittojen mukaan. Mittojen mukaan teetettyäkin joutuu yleensä vääntämään hieman mutkalle sieltä täältä, että siitä saa niin tiivin ettei saa sormia väliin ujutettua missään asennoissa.Puhtaudesta vöiden kanssa huolehditaan ruiskuttamalla vessakäyntien jälkeen neulattomalla lääkeruiskulla vettä vyön rakosiin. Käsisuihkullakin voi yrittää. Riippuu vähän vyöstäkin. Carraran vöissä on putki johon ruiskutetaan vesi, ja se suihkuaa sitä pitkin sisäpuolella olevista putkista ulos ja pesee paikat. Pitkäaikaisessa käytössä täytyy käyttää myös talkkia, muuten vyö hankaa ihon rikki,etenkin vyötäröltä. Jotkut peseytyy vyön kanssa ottamalla istumakylpyjä kerran pari viikossa.
Kyllä minun mielestä titaani tai kultarenkaat + lukko häpäreissä, pitäisi jo kertoa ettei,tänne ole asiaa.
Sivesvyötä vois varmaan kutsua ylelliseksi alennustuotteeksi.
siveysvyöstä...itse kiinnostuin vyöstä kanssa ja vertailin suomessa hintoja.sitten joutusin materiaaleja vertailemaan.kuka pitää toki mistäkin.itse päädyin lopulta ebayn kautta tilaamaan omani.on metallia.ja muovi kulkee vartalon kohdissa ettei metalli ota ihoon kiinni sekä ala kappaleessa.on todella helppo pestä,huuhdella.sen saa vyötäröstä suurennettua sekä pienennettyä.sekä haarakappaleesta.eteen tulee 2 lukkoa,toinen vartalon kohdille ja toinen alemmaksi.olen itse ollut erittäin tyytyväinen ostokseen.vähän yli 100 euroa sain maksaa tuosta,sekä 20e kun tuote jäi tulliin josta sattuikin huvittava kömmähdys...tulli kysyi mitä paketissa on...siveysvyö...mikä se on..materiaali kuvailtava ja millainen se vyö on...näin meillä suomen tullissa eli koko vyö tuli minulle maksamaan tuon 120 euroa.täältä samantyyppisen saisi 190-200 hinnalla.siksi päädyin lopulta tilaamaan ulkomailta.tuosta en kyllä taatusti luovu.voisin sanoa ehkä paras ostos kaikkineen..että jos kiinnostusta siveysvyöhön kannattaa harkita ulkomailta tilaamista.