Baarin kannatusmaksut
Pieni vastalause täältä subin ruseteille ja ruusukkeille, JOS nei istu muuten tyyliin. Esim. rock-henkiselle sopii ihan hyvin niitit ym. subinakin. Paitsi jos on toisin haluttu
Tuntuuko siltä että dominalta vaaditaan että esiintyy sessioissa pvc/nahka-asussa? Vai voiko myös käyttää väljempiä normaaleja vaatteita?
MUNASILTEEN!
Itse tykkään että dominoiva pukeutuu lähtökohtaisesti juuri kuten haluaa ja määrää myös subin asusteet omien mieltymystensä mukaisesti.Omissa aivoituksissani perusasetelma taas kulkee kaavalla, jossa dominoiva pukeutuu aina peittävämmin kuin sub, paljasten kuitenkin ehkä sukuelimensä vaikkapa provosointimielessä. Mielestäni subin kuuluu ensisijaisesti kiihottaa dominoivaa vartalollaan, ei päinvastoin. Tästä johtuen en itse oikein diggaile ajatuksesta että dominoiva käyttää aikaansa sulloutumalla stereotyyppiseen ihonmyötäiseen nahka/kumi/whatever -asuun ja pyllistelee subinsa edessä sätkä hampaissa ja ratsupiiska kädessä kuin mikäkin idiootti. NIH!
Ja valtaa voi lisätä tilanteeseen myös soittelemalla toisen osapuolen fetissiin kolahtavia säveliä.
Lainaus käyttäjältä: klipklop - 24.09.2016, 17:42Itse tykkään että dominoiva pukeutuu lähtökohtaisesti juuri kuten haluaa ja määrää myös subin asusteet omien mieltymystensä mukaisesti.Omissa aivoituksissani perusasetelma taas kulkee kaavalla, jossa dominoiva pukeutuu aina peittävämmin kuin sub, paljasten kuitenkin ehkä sukuelimensä vaikkapa provosointimielessä. Mielestäni subin kuuluu ensisijaisesti kiihottaa dominoivaa vartalollaan, ei päinvastoin. Tästä johtuen en itse oikein diggaile ajatuksesta että dominoiva käyttää aikaansa sulloutumalla stereotyyppiseen ihonmyötäiseen nahka/kumi/whatever -asuun ja pyllistelee subinsa edessä sätkä hampaissa ja ratsupiiska kädessä kuin mikäkin idiootti. NIH! Heh, tuosta jäi sellainen kuva, että sun dominoivilla ei todellakaan ole omaa fetissiä mihinkään materiaaliin, saati intoa käyttää ratsupiiskaa?