Baarin kannatusmaksut
Eipä noita ole vaate- eikä materiaalifetissejä itsellänikään, enkä koe, että minun tarvitsisi dominoidakseni sotisopaan sonnustautua. (Vai domisopaan? Mitä kaikkia sopia on? Tästedes alan kyllä nimittää asukokonaisuuksia useammin -soviksi! Loppuu kielen köyhdyttäminen!) Käskevyys ja hallitsevuus ovat minun ominaisuuksiani, eivät riepujen. Jos luumuilen kauhtuneissa keltaisissa karviskolitseissani, joihin olen kierosti tykästynyt juuri niistä huokuvan groteskin Hrushtshevin aikaisen rappion takia, ja päähäni pälkähtää pälkähöittää neitoni, onnistun siinä kyllä. Tosin en muutenkaan ole perinteisen D-miehen (melkein yhtä cool kuin G-mies! Jerry jee!) mallin mukainen: en iäkäs, en kookas, en tykkää käyttää kovaa ääntä. 18 vuotta judoa ja 17 vuotta partiota ovat kuitenkin opettaneet, miten ihmiskehon voi turvallisesti ja tehokkaasti saattaa avuttomaksi, sekä paljon oleellista naruista ja muusta mukavasta. Erään Al-Qaidan jaoston johtajaa kuvailtiin Helsingin Sanomissa "hymyileväksi terroristiksi", ja eräs kaverini tokaisi sen kuvaavan minuakin. No, ainakin se kuvaa tapaani dominoida. Ei siihen juuri rytkyt vaikuta.Mutta sen verran joudun toki tunnustamaan, että dominointiin ja jatsin soittoon (erillään toisistaan - ainakin yleensä*) tulee ihan omanlaisensa fiilis puku päällä. Dominoidessa tosin ei tee mieli laittaa aurinkolaseja päähän, myhäillä ja virnistellä, mikä lienee uskottavuuden kannalta sittenkin ihan poikaa. Lämmöllä kyllä muistan niitä joitakin tilanteita, kun on kulloisenkin entisen armaan kanssa paremmista kekkereistä kotiutunut ja päässyt aloittelemaan puuhia. On siinä omanlaisensa lataus, kun itse on puku päällä ja riisuu toista, eikä se ainakaan vähene käpälöinnin ja komentelun alettua. Pitkissä mekoissa on muuten se hieno puoli, että jos ne on lujaa kangasta, pystyy helmaa käyttämään käsien paketoimiseen selän taakse. Jossain vaiheessa se toki löystyy, mutta ainakin vartin pääsee nauttimaan siitä tilanteesta, että helma on alimmillaan ristiselän tienoilla eikä ruoja rimpuile... Siinä sitten puku päällä keskustelusävyyn irstauksia ladellessa ja läskiä tummentaessa tulee vängästi aristokraattinen olo.*eipä sillä, voisihan jatsia dunkkariin sen verran soveltaa, että mikkien xlr-piuhan luulisi soveltuvan piiskaukseen oikein mainiosti - semmoisissa on erikseen narttupää!