Baarin kannatusmaksut
Itse ainakin odotan Hallea Dominoimaan minua kätsuitti päällä!
Lainaus käyttäjältä: KinFri77 - 11.07.2011, 16:04Hei sinä olet Domina - SINÄ päätät kuinka pukeudut sessioon Tuo oli hyvin sanottu, se vaan että juuri tulossa rytinällä esille niin pientä hakua on vielä Antakaa tulla vaan lisää kommentteja niistä on ollut tähän mennessä iso apu
Hei sinä olet Domina - SINÄ päätät kuinka pukeudut sessioon
Vaatteet jossa itse viihdyt ja tunnet olosi jumalaiseksi. Tai vähintään mukavaksi.Ja että ne myöskin ovat toimivat, siis saa päälle ja päältä pois eikä häiritsee keskittymistä ja tekemistä. Minulle sormikkaat ovat sellainen nou-nou vaatekappale, ne kuitenkin mielletään kliseisesti D-vaatteeksi. Minä tykkään ihosta ja haluan koskea ja tunnustella. Ja kyllä liihottelen myös sukkasillaan tai paljasjaloin. Jos tekee asioita eikä patsastele palvottavana, on otettava tuo toiminnallinen näkökulmaa asioihin.
Joskus tosin allekirjoittaneen sormet on tärisseet toimituksessa niin paljon että on tullut kommentteja tyyliin "Tuleeko siitä mitään?". En vain voi sille mitään että reagoin niin voimakkaasti fetissiini. Minulle Masterin pukeminen on esileikkiä ja saappaiden kiillottamisen kautta pääsee sitten itse asiaan.
Olen huomannut, että kun jalassa on korkeakorkoiset kengät, niiden kanssa liikkuminen on varmempaa ja ryhti on parempi kuin ilman mitään. Tämä lienee henkilökohtainen kokemus joka ei välttämättä ole kaikilla samanlainen.Siksi Dommena pidän mielelläni erilaisia korkkareita.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 13.07.2011, 16:47Olen huomannut, että kun jalassa on korkeakorkoiset kengät, niiden kanssa liikkuminen on varmempaa ja ryhti on parempi kuin ilman mitään. Tämä lienee henkilökohtainen kokemus joka ei välttämättä ole kaikilla samanlainen.Siksi Dommena pidän mielelläni erilaisia korkkareita.Tämä todellakin henkilökohtainen kokemus Minusta tulee korkkarit jalassa hutera ja heiluva avuton kömpelys, olen jopa eräillä korkkareilla katkaissut nilkkani joten minun kohdallani ovat ehdoton EI. Maiharit sen sijaan nostavat auktoriteetti-fiilikseni pilviin.
Minusta tulee korkkarit jalassa hutera ja heiluva avuton kömpelys, olen jopa eräillä korkkareilla katkaissut nilkkani joten minun kohdallani ovat ehdoton EI.