Baarin kannatusmaksut
hmm.. mä taas nimenomaan tykkään olla oma itseni, en niinkään roolissa; täällä, bileissä tai edes miiteissä, jos ei ole meneillään jonkinlaista suhdetta, jossa se olisi jotenkin edes tarkoituksenmukaista. Tai no, okei työmoodi on asia erikseen, mutta se on maailma, jonka pidän erillään tästä muutenkin. Otan muutkin ihmiset itsenään, ja kunnioitan sitä, jos toisilla on meneillään joku tietty *juttu*. Automaattisesti en kumartele ketään, oli miten master, mister, hamsteri tai amsteri, saati domme. Kunnioituksen tai nöyryytyksen ansaitsee ihan muilla avuilla kuin nikillä tai ilmoituksenomaisesti. Mutta kukin tyylillään..
Jotkut väittävät mua palveluhenkiseksi ja se ehkä pitää paikkansa. Sekään ei ole kuitenkaan mikään rooli eikä kieli ruskeana leuhottamista.
Pikkusieluista paskaa, jos keskustelupalstalla tarvitsee alkaa mahtailemaan. Kannattaa vilkaista vaikka sinne pöksyihin, onko siellä mitään, jos "itsetunto" alkaa nousta liika korkealle. :-D
En myöskää arvoita kirjoituksia sen mukaan, onko nikki kirjoitettu isolla tai pienellä.
Lainaus käyttäjältä: cnc - 31.07.2011, 00:33 En myöskää arvoita kirjoituksia sen mukaan, onko nikki kirjoitettu isolla tai pienellä. Kunnioituksesta ison alkukirjaimen arvoisia ihmisiä, sen kirjoittaa mielellään.Tosin jos ko. henkilö ei ole sen kirjaimen arvoinen, vaikka kuuluukin ryhmään Dominoivat, silloin pienellä.
Dominoiva luonne ei tee ihmisestä parempaa eikä yksistään sillä ansaita arvostusta.
Perusajatus juurikin ON, että kaikki ihmiset ovat tasavertaisia. Kaikkien pitää syödä ja kakkia pysyäkseen hengissä ja terveinä, siispä kukaan ei ole toista kummempi.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 31.07.2011, 08:42Lainaus käyttäjältä: cnc - 31.07.2011, 00:33 En myöskää arvoita kirjoituksia sen mukaan, onko nikki kirjoitettu isolla tai pienellä. Kunnioituksesta ison alkukirjaimen arvoisia ihmisiä, sen kirjoittaa mielellään.Tosin jos ko. henkilö ei ole sen kirjaimen arvoinen, vaikka kuuluukin ryhmään Dominoivat, silloin pienellä.Heh, pitäisköhän mun nyt loukkaantua kun jotkut kirjoittaa nickini pienellä alkukirjaimella