Baarin kannatusmaksut
Eikös perusajatus ole, että me ollaan kaikki ihmisia ja tasavertaisia?
En ole koskaan ymmärtänyt tätä seksuaalisiin mieltymyksiin liittyvää pokkurointijärjestystä: eikö näillä saitella oltaisi aika sekaisin jos kirjoittelu perustuisi seksuaalisiin rooleihin? Mihinkäs asteikon koloon fettarit ängetään? Miten heterot, homot, bit, polyt, transut, etc. etc. arvotetaan ominaisuuksina ja mieltymyksinä?
Tuo rooliinsa uppoutuminen näkyy muutenkin täällä yllättävän laajasti monen kirjoittelussa, ja se rehellisesti sanottuna kyllä rasittaa aivan suunnattomasti. Tosiaan tuntuu että eikö joillakin tosiaankaan ole sitä "real-life-minää", sellaista neutraalia tasa-arvoista persoonaa mitä käytetään "normaalissa" ihmistenvälisessä kanssakäymisessä. Vai onko täällä tosiaan porukkaa jotka menee pankkiin kontaten ja perse pystyssä anovat virkailijalta rahaa tililtään? (nojoo huono esimerkki, tänä päivänä pankissa asiointi monessa tapauksessa meneekin juuri noin... )
Hmm, miksi käyttäisin tällä foorumilla tasa-arvoista ei-kinkypersoonaani, joka olen töissä ja vaikka siellä pankin kassalla? Haloo, tämä on se paikka, missä minä nimenomaan SAAN olla vapaasti siinä roolissani, jota en voi arjessa sen kummemmin toteuttaa.
No onko se rooli ängettävä mukaan joka keskusteluun? Kyllä minä ymmärrän jonkun deitti-ilmon, oman kinky-tarinan tai jonkinlaisen rooliin sitoutuvan keskustelun, puhumattakaan privaateista chateista tai keskusteluista joissa tosiaan heittäydytään niitten roolien vietäviksi... mutta siis että tällaista yleistä keskustelua aletaan vääntää ikäänkuin jotain roolileikkiä, pokkuroiden tai ylimielisesti hymähdellen. Sitä lähinnä ajoin takaa. EDIT: Minun puolestani jokainen saa edustaa itseään kuinka parhaaksi näkee, se vain jotenkin on niin falskia, mikäli ne jutut tulee aina sen roolin takaa.
Miten muuten vaikka minä subimiehenä kirjoittaisin, kuin omien tuntemusteni ja kokemusteni pohjalta. Eikä se ole rooli, josta kirjoitan. Olen tällainen subina.
Minä en ehkä niin koe olevani "roolissa" vaan että täällä, miiteissä, bileissä ja missä ikinä minussa on vallalla se toinen puoli, kun taas muussa elämässä toinen. Ja tämä joka on vallassa täällä kunnoittaa kyllä tiettyjä ihmisiä luonnostaan Mutta no, saahan se ärsyttää En minä sille enivei mitään voi
Lainaus käyttäjältä: peace - 10.07.2011, 23:24Miten muuten vaikka minä subimiehenä kirjoittaisin, kuin omien tuntemusteni ja kokemusteni pohjalta. Eikä se ole rooli, josta kirjoitan. Olen tällainen subina.No oletko sinä arkielämässä subi? Alistut jokaisen edessä välittämättä ihmisestä tai tilanteesta? En tiedä ilmaisenko itseäni jotenkin epäselvästi, mutta edelleen tarkoitan sitä, että jos keskustellaan täällä foorumilla vaikkapa auton fiksaamisesta niin eikait siinä ole mitään mieltä että domit sanoo oman sanansa jonka jälkeen subit sit myötäilee tätä? Eli että tietyistä asioista osattais keskustella tasa-arvoisin asetelmin, jopa TÄÄLLÄ pervofoorumilla. TOTTAKAI minäkin kirjoitan useisiin kinkyaiheisiin kysymyksiin juuri omasta pervonäkökulmastani, mitä ajatuksia aihe minun rooli-/fetissinäkökulmassani herättää. Sehän tällaisten foorumien pointti onkin. Mutta sekin yleisesti, eli en todellakaan ala vähättelemään tai suurentelemaan omia näkökulmiani muihin verraten ihan vaan roolini/fetissini takia.
Lainaus käyttäjältä: peace - 10.07.2011, 23:24Miten muuten vaikka minä subimiehenä kirjoittaisin, kuin omien tuntemusteni ja kokemusteni pohjalta. Eikä se ole rooli, josta kirjoitan. Olen tällainen subina.En tiedä ilmaisenko itseäni jotenkin epäselvästi, mutta edelleen tarkoitan sitä, että jos keskustellaan täällä foorumilla vaikkapa auton fiksaamisesta niin eikait siinä ole mitään mieltä että domit sanoo oman sanansa jonka jälkeen subit sit myötäilee tätä? Eli että tietyistä asioista osattais keskustella tasa-arvoisin asetelmin, jopa TÄÄLLÄ pervofoorumilla.