Baarin kannatusmaksut
Katy, kinkytekopalkinnon saajaa voi ehdottaa kuka vaan mutta äänestää saavat vain yhdistykset (yhdistyksten hallitukset siis) ja muutama muu taho, jotka oli mainittu vissiin ensimmäisessä viestissä
Minusta henkilöitä ei tule asettaa suoraan ehdolle vaan otsikkona tulisi olla jonkin teon nimi. Tietysti palkinnon vastaanottajan on teosta vastaava henkilö tai ryhmä. Fingerpori on oikein hyvä ehdotus kun sillä on varmasti särjetty jäätä aihepiirin taholta täältä kylmästä Suomesta. K
Kuka sen voitti? Joku väitti että tulos olisi mainittu TAFFissa ja voittaja olisi ollut mm. itse ehdottamani Pertti Jarla. Mutta ehkä joku sen voisi vahvistaa?
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 07.09.2014, 12:28Kuka sen voitti? Joku väitti että tulos olisi mainittu TAFFissa ja voittaja olisi ollut mm. itse ehdottamani Pertti Jarla. Mutta ehkä joku sen voisi vahvistaa?Kyllä. Pertti Jarlan Fingerpori voitti kinkytekopalkinnon 2014.
Kieltämättä hieman omituinen valinta, enkä itse ainakaan keksi Jarlaa äänestäneiden motiiveiksi muuta kuin mahdollisen medianäkyvyyden saannin tämmöisen valinnan myötä.