Baarin kannatusmaksut
Toivottavasti en koskaan törmää orjaan, jolle kaikki käy. Minä lukisin tiilenpäitä ja hänen kävisi heikommin.
"Mieleltään terve" ei kai varsinaisesti tarkoita sitä, että mukailee muiden mielipiteitä siitä, mikä on tervettä tai hyväksyttävää ? Kaikki me 'tekijät' ollaan 'kohteiden' pikku-lutkia jotka tyydyttävät näiden meitä raa'sti hyväsikäyttävien saalistajien perverssejä halujasaaden joskus harvoin jotain pientä itsekin.Prove me wrong!
En usko leimaantuvani kaheliksi myöntäessäni tykkääväni leikkiä subin rajoilla. Se on hyvin tervettä leikkiä silloin kun rajat on. Kierrän kaukaa subit, joilla ei tunnu rajoja olevan, jokaisella ne kuitenkin on vaikkei itse tunnistaisi. Seurauksena voi subille olla pahoja henkisiä ongelmia ja jos asia menee raastupaan, siellä kyllä löytyy pykälät joiden mukaan teot oli väkivaltaa.
Niin, aika totaalinen turnoff: ihmissuhde jossa toiselle onkin vain omien, ehkä jopa traumaattisten, tarpeiden sublimaatio.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 22.07.2014, 07:57Niin, aika totaalinen turnoff: ihmissuhde jossa toiselle onkin vain omien, ehkä jopa traumaattisten, tarpeiden sublimaatio.Ööö...Helvetisti hienoja sanoja. Oletan, että tää tarkottaa että C haluaa olla mun anonyymi mällisaavi ?
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 21.07.2014, 23:52En usko leimaantuvani kaheliksi myöntäessäni tykkääväni leikkiä subin rajoilla. Se on hyvin tervettä leikkiä silloin kun rajat on. Kierrän kaukaa subit, joilla ei tunnu rajoja olevan, jokaisella ne kuitenkin on vaikkei itse tunnistaisi. Seurauksena voi subille olla pahoja henkisiä ongelmia ja jos asia menee raastupaan, siellä kyllä löytyy pykälät joiden mukaan teot oli väkivaltaa.En tiedä tokikaan, että onko sinulla omia lapsia,mutta otan esimerkiksi lapset. Toisaalta ihan piruuttani,koska joskus tullut tunne, ettei lapsista voi puhua kinky-yhteyksissä.Itse olen hoitanut oikeastaan 13 vuotiaasta saakka lapsia eli 32 vuotta ja tuohon sisältyy sitten muukin hoitotyö. Ensisijaisen tärkeää tuntuu olevan, ettei vastuussa oleva henkilö menetä itsehillintäänsä missään vaiheessa ja jos menettää,siitä seuraa kovasti järkytystä kera takapakkien.Mielestäni tuo edellämainittu sopii ihan hyvin mm. D/s tai M/o suhteeseen. Hallinta ja itsehillintä on pääasiassa Hallinnoivan käsissä ja jos toteaa,ettei s:llä tai o:lla ole mitään tajua rajoista ja kuvasta omana itsenään,hän pysäyttää tilanteen. Ei tarvitse lähteä mitään tiilenpäitä lukemaan, jos miettii tovin kokonaisuutta, imho.Tietysti sitten eri asia, jos BDSM tarkoittaa joillekin väkivaltaa,vaikka he eivät välttämättä itse asiaa ymmärrä siten http://fi.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4kivalta
Minulle kaikki alle 30-v on alaikäsiä. Ja pedofilia on taas ihan eri juttu.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 22.07.2014, 20:13Minulle kaikki alle 30-v on alaikäsiä. Ja pedofilia on taas ihan eri juttu.Harmi että esimerkkini meni taas ihan ohi. Kenties pedofilia on suurempi ongelma kuin käsitänkään,kinkylässä ja ihan missä vaan. Toisaalta uhreja on tullut matkani varrelle ihan lähiaikoina,joten pitää kai herätä taas horroksesta ihan tosissaan.
Lainaus käyttäjältä: katy - 23.07.2014, 00:43Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 22.07.2014, 20:13Minulle kaikki alle 30-v on alaikäsiä. Ja pedofilia on taas ihan eri juttu.Harmi että esimerkkini meni taas ihan ohi. Kenties pedofilia on suurempi ongelma kuin käsitänkään,kinkylässä ja ihan missä vaan. Toisaalta uhreja on tullut matkani varrelle ihan lähiaikoina,joten pitää kai herätä taas horroksesta ihan tosissaan.Miten ihmeessä tää nyt käänty joksikin pedofiliakeskusteluksi...
Taisi katy olla itse se, joka mainitsi lapset ensimmäisenä...