Kirjoittaja Aihe: Jekyl & Hyde ongelma  (Luettu 8279 kertaa)

digistallo

• Vieras
Jekyl & Hyde ongelma
« : 19.07.2014, 12:37 »
Tässä on viimeaikoina tullut sellaista merkkiä tuolta toiselta osapuolelta, että... ilmeisesti vähän jännemmät jutut alkanu kiinnostaa sitä. Ja minähän mielelläni toteutan hänen toiveitaan. Hän siis subihtavaksi alkanut ja olenkin jo miettinyt kaikkea kivaa hänen päänsä menoksi. Tässä tuli vain sellainen ongelma ... jos se nyt on edes oikeastaan ongelma. Nimittäin mietin, että minä olen hyvin... rauhallinne, leppoisan näköinen yms.. vaikkakin sisustani on kuin Krakatau. Olen tässä miettinyt mikä olisi halpa ja nopea tapa tehdä itselleni alter-ego (eli lähinnä master uniformu) näihin tuleviin sessioihin ,koska en usko että minä tai hän pystyy ehkä asennoitumaan oikein jos pysyn samana lutuisena pyöreänä pohojoosen urhona.

Eli asuste vinkkejä pyöreämmälle kaverille Master hommia silmällä pitäen?

ps. En ole varma onko tämä ihan oikea paikka tälle, mutta muuallekaan oikein osannut pistää.

Oranssilyhty

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Vs: Jekyl & Hyde ongelma
« Vastaus #1 : 19.07.2014, 12:50 »
Ehkä hyvä lähtökohta olisi kertoa miten normaalisti pukeudut? Oletko harkinnut että ulkoisten seikkojen sijaan/lisäksi muuttaisit hieman olemistasi/käytöstäsi? Enemmän ryhtiä, harkitumpia liikkeitä, tarkempi miten kieltä käyttää, miten toisen tekemisiin reagoi?  Yllättävän ison eron saa jo pienillä äänenpainon muutoksilla.

T: Leppoisa savolainen

digistallo

• Vieras
« Vastaus #2 : 19.07.2014, 13:00 »
Hmm, mitenhän tuota nyt selittäisi. Ei ongelma niinkään ole siinä välttämättä. Vaan immersiossa. Haluan luoda täydellisen mielikuvan, ja se edellyttää asustusta.

Patu

• Asiakas
  • **
  • Kiltti, pieni ja omistettu.
  • Galleria
« Vastaus #3 : 19.07.2014, 13:21 »
Valitse vaatteet, joissa viihdyt ja jotka tunnet jollain tavalla omiksesi. Teennäisyys ei minusta toimi noissa hommissa lainkaan. Mutta ehkä joku toinen ajattelee eri tavalla?  C:-)

Niin ja kannattaa varmaan myös kysyä toiselta osapuolelta, mistä hän pitää. Itse ainakin subimoodissa ollessani saan kiksejä hyvinkin erilaisista vaate-teemoista.

Itai

« Vastaus #4 : 19.07.2014, 14:23 »
Ottaen huomioon että olen bileissä alistunut mm. liian tiukkaan hoitsuasuun ahtautuneelle Herralleni (koska jotkut tykkäävät trollata) niin pakko sanoa ettei se vaatetus paljoa merkitse jos asenne on kohdallaan. Hän osaa olla aivan yhtä vakuuttava vaikka selkään olisi liimattu kumiankka kuin silloin kun vaatetuksena on siisti puku =)

Tietysti jos itse tarvitset rooliasua päästäksesi oikeaan mielentilaan niin tilanne on toinen, mutta silloinkin rohkenisin väittää että ratkaisu on jossakin muualla kuin ulkoisten ominaisuuksien säätelyssä.

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #5 : 19.07.2014, 14:47 »
Kyllähän se rooliin sopiva asu saattaa tuoda tilanteeseen lisää jännitettä, ja etenkin silloin on helpompi irtautua siitä "arkiminästä" ja unohtaa ne seuraavan päivän ostoslistat, laskujen maksut ja muut stressitekijät jotka joskus saattaa haitata alistumista/alistamista. Itsekin tykkään esim. age-playssä pukeutua tyttömäisesti, siitä saa hommaan ihan eri fiiliksen.
Mutta alkupräiselle kysyjälle suosittelisin vaikka jotain univormua, niistä huokuu sellaista luontaista auktoriteettia. Ainakin kaikki erikoisemmat materiaalit, kuten pvc,kumi tai nahka kannattaa unohtaa jos niihin ei ole totutellut aikaisemmin.. on nimittäin aika hiostavia ja epämukaviakin sessioasuja, mikä sitten saattaa sessiointia häiritä. Niinkun tuossa mainittiinkin jo,asun on hyvä olla sellainen mikä tuntuu omalta ja missä on hyvä liikkua ja olla.

digistallo

• Vieras
« Vastaus #6 : 19.07.2014, 14:52 »
MissMary on jutun ytimessä. Nimenomaan irtiotto arjestahan tässä on yksi iso tekijä. Uniformuja miettinyt itsekin, mutta... niin. Hmm. Ne tuppaa olemaan yleensä nyrkillätapettavien kokoja. Ja perhanan kalliita. Sitten..   tämä "toinen minäni" on.. kuten nikin allakin lukee..  mielessäni "Mönster".. olin miettinyt jos olisi saanut siihen jotain vietyä. Mikä tietenkin on aika mahdotonta.

Yksi kova juttu mitä olen miettinyt, että hitto kunpa olisi lennosta ääntä muuttava.. vehjes ... niin voisi äänensäkin muuttaa. Kun toinen on sokkona niin lisäisi varmasti hänen immersiota.

Mia-Rouva

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #7 : 19.07.2014, 15:07 »
Pienikin asia voi olla merkityksellinen, ja esimerkiksi kengät luovat ryhdin. Voisitko ottaa sessioasusteeksi vaikka korkeat maiharit, jotka subi pukee ja riisuu sinulle. Ne tuovat ryhtiä ja tietynlaista auktoriteettia.

Nikkiisi viitaten jokin tämäntapainen asustus voisi olla toimivat http://www.mustaanahkaa.fi/category/22/larp-armour

Äänen muokkaukseen en juui keksi helppoa versiota, mutta ihan puhetyylin muutos, lyhyitä,lauseita imperatiivissa, tai vaikka lähes puhumattomuus - kommunikointi katseilla, osoittelulla, sormin pnapsaituksilla ja piiskan sivalluksilla..

Itai

« Vastaus #8 : 19.07.2014, 15:09 »
Sitten..   tämä "toinen minäni" on.. kuten nikin allakin lukee..  mielessäni "Mönster".. olin miettinyt jos olisi saanut siihen jotain vietyä.

Kuvio? Kaava? O_o

digistallo

• Vieras
« Vastaus #9 : 19.07.2014, 15:14 »
Itse asiassa, hain inspiraatiota Cenobiteista (googlatkaa). Tietenkin ei ehkä mitään ihan noin järjettömän siistiä pysty itse toteuttamaan.. mutta..

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #10 : 19.07.2014, 18:12 »
Jos innostut Hellraiser meiningistä niin tällainenkin helposti ostettavissa http://pilailupuoti.com/fi/Tuotteet/NAAMAREITA,%20SILMIKOITA%20JA%20VENETSIALAISET%20NAAMIOT/-KAUHUNAAMAREITA/?cat=78&page=0&ws=&prod=NJ90236

Olen samoilla linjoilla muiden kanssa, että ei kannata mennä hommailemaan mitään pvc- tai kumikledjuja jos niistä ei välitä, ne ovat mielestäni vähän kökköjä muutenkin jos käyttäjällään ei ole intohimoa niihin vaan niitä pidetään ikäänkuin muodon/pakon vuoksi.

Kaikenlaisilla naamioilla saa mun mielestä jännittävän fiiliksen aikaiseksi ja jopa pelottavan jos ei näe toisen ilmeitä. Naamion takana myös itse on ikäänkuin omassa kuplassa.
Tärkeintä on, että koet olosi mukavaksi ja vahvaksi omassa olemuksessasi, ei tarvitse lähteä heti miettimään sitä mittatilausunivormua vaikka se kaikista märin uni olisikin. ;) Miten olisi ihan mustat/camo reisitaskuhousut, maiharit ja joku simppeli paita, vaikkapa pelkkä "wifebeater"paita päällä? SIinä lookissa on jotakin ankaraa hyvin yksinkertaisella tavalla. Tai ihan perusmusta asu yhdistetttynä hyvinistuviin nahkahansikkaisiin? Eli ei mitään löysiä rukkasia vaan ihan napakat ja jopa tiukat nahkahansikkaat kädessä..tulee heti irti arjesta-fiiilis.

Toivottavasti löydät oman juttusi ja pääsette kumppanisi kanssa sessioimaan uusilla tavoilla.  8)

Nimim. Sadisti ilman vaatefetissejä

digistallo

• Vieras
« Vastaus #11 : 19.07.2014, 20:00 »
Jos innostut Hellraiser meiningistä niin tällainenkin helposti ostettavissa http://pilailupuoti.com/fi/Tuotteet/NAAMAREITA,%20SILMIKOITA%20JA%20VENETSIALAISET%20NAAMIOT/-KAUHUNAAMAREITA/?cat=78&page=0&ws=&prod=NJ90236

Nimim. Sadisti ilman vaatefetissejä

Minun ylläni se olisi loukkaus Pinheadia kohtaan. Plus en haluaisi edes yrittää olla "jokin tietty" .. vaan luoda oman ... hahmon Hmm, meneepäs vaikeaksi.

Hallatar

• Baarikärpänen
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
« Vastaus #12 : 19.07.2014, 20:40 »
Ehkä maanläheisempää inspistä voisi hakea mm. Turmion kätilöiden keikkamaskeista ja -rekvisiitasta? Kuvia löytyy varmasti sekä fb:sta että bändin kotisivulta, jos ei muita lähteitä googletella jaksa. Tuli vain mieleen. :)

balthazar

• Vieras
« Vastaus #13 : 19.07.2014, 23:51 »
Itse lähtisin purkamaan asiaa siltä kantilta, minkälaisessa asusteessa tunnet itsesi voimakkaammaksi, täksi Dominoivaksi mieheksi jollaista itsestäsi etsit? Se voi olla mikä tahansa, mielikuvitus on aina hyvästä. On vain erilaisia tapoja olla Dominoiva tai submissiivinen, ja jos siihen kaipaa ulkoisia merkkejä niin suotavaa olisi, että ne olisivat sellaisia jotka sopivat juuri teidän suhteeseenne; vain te itse voitte määritellä "oikeat" asusteet ja toivottavasti löydätte yhteisen sävelen ja paljon, paljon hyviä ja kauniita asioita suhteeseenne.

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
« Vastaus #14 : 20.07.2014, 04:52 »
Itse kannatan ihan arki siistiä pukeutumista, jossa vain se että ne ovat puhtaat on oleellista. Sillä itse en kannata kovinkaan merkittävä minkään korostamista,  sillä dominaivus tulee sisältä ja sitä joko on tai ei ole. Tällöin subissa kiinnostaa ihan jokin muu kuin miltä näytät, sillä niinkin on tosi arvoista välineet mitä käytät, niin myös  on se miten pukeudut,  sillä se on tätä gliseismäistä pinnallista höpö höpöä.  Eli keskity paljon oleelisenpaan,  nimittäin siihen mitä teet hänen kanssaan.