Äänestys

Minusta tarpeellinen miitti on:

Teemamiitit eri aiheista
Harrastusmiitit pelien tai liikunnan parissa
Perehdyttävät miitit aloittelijoille
Baarimiitit tms. ilman ohjelmaa
Vertaistukimiitti
Jotain ihan muuta, mitä?

Kirjoittaja Aihe: Riittääkö että seura on pervoa, vai odotatko miiteiltä muuta?  (Luettu 10393 kertaa)

Glori

• Vieras

Menovinkit blokista köytyy kaikenlaista tapaamista ja tapahtumaa. Bileiden lisäksi ilmoitetaan mm. ulkopeleistä, baarimiiteistä, retkistä sekä yhdistysten järjestämistä miiteistä.

Monille uusille miitti saattaa olla helpoin tapa astua sisään skeneen. Niissä ei ole pukukoodia, ei pääsymaksua, eikä niissä vaadita yhdistyksen jäsenkorttia.

Mikä on/olisi sinun mielestäsi hyvä miitti? Kaipaatko miiteiltä informatiivisuutta, teemoitettua miittiä jossa keskustellen käsiteltäisiin erilaisia aiheita? Vai riittääkö että voi istuskella baarimiitissä rennosti jutellen kinkyssa porukassa ja tutustuen näin uusiin ihmisiin? Onko tarvetta aloittelijoiden miitille, missä saisi tutustua välineisiin ja tekniikoihin ja kenties päästä kokeilemaan niitä jonkun kokeneemman ohjauksessa? Vai kiinnostaisiko miitissä muu yhdessä tekeminen, kuten käsityöt, pelaaminen tai liikkuminen?

Olisiko aloitteleville kinkyille, vasta aikuisiällä pervoutensa havainneille, hyvä olla ihan oma vertaistukimiittinsä, missä pääsisi purkamaan ajatuksiaan? Aihe saattaa olla hämmentävä ja itsestä löytyneet uudet piirteet voivat pelottaa.

Mikä on mielestäsi sopiva aika miiteille? Onko iltamiitti arkisin hyvä, vai olisiko kenties tarvetta päiväsaikaan viikonloppuna tapahtuvalle miitille?

Ja vielä, kenen näitä miittejä tulisi järjestää?

Tuli

• Vieras
Tällaiset toimivat aika hyvin siten, että se järjestää joka haluaa ja jaksaa. Ja järjestää sellaisen kuin haluaa ja viitsii. Miksi näin?

Jos minua harmittaa että tietyntyyppisiä miittejä ei ole olemassa, mikään ei ole niin helppoa kuin ilmoittaa täällä ja Fetlifessa että nyt tavataan siellä ja täällä itse valitsemanani ajankohtana teemalla x. Jos taas ryhdytään säätämään miittejä ryhmätyönä, niin siihen keskustelemiseen menee enemmän aikaa kuin itse järjestämiseen. Ja sitten se järjestäminen jää tekemättä.

Näin minä joskus vuonna miekka ja kypärä herätin henkiin Helsingin miitit Vltavassa.

Mitä kaivattaisiin? Veikkaan että erityisesti aloitteleville naisille tai subinaisille voisi olla kiva olla oma miitti, mutta sattuneesta syystä minä en sellaista ala järjestämään. Toinen mikä olisi kiva olisi kahvila tai lounasmiitti. Tällaisen saatan jopa joskus innostua järjestämään itsekin, kunhan lapset ovat vielä vähän isompia.

-katy-

• Vieras
Kun aiheena on seksi ja seksuaalisuus,on niistä aika vaikea alkaa kertoilemaan,varsinkin kasvotusten, ihmiselle/ihmisille,joita ei tunne juurikaan. Tutustuminen ihmisenä,ennen kuin ihan kaikkein arimpiin asioihin mennään,on parempi lähtökohta, omasta mielestäni.

Parhaiten ehkä tutustuu ensin foorumeilla ja sitten ihan tavallisissa tapaamisissa,kuten baaritapaamisissa. Voi tietenkin käydä myös niin,ettei koskaan tutustu pintaa syvemmältä,enkä tarkoita seksipuuhia,vaan ettei koskaa synny sellaista yhteyttä,että voisi kokea vaikkapa ystävyyttä ja *henkistä yhteyttä*.
Mutta niin kai se on,että mikä toiselle toimii ja mikä lähtökohta tuntuu luontevalta ja omalta,on toiselle outoa.

Miettinyt,että yhdistääkö seksuaaliset taipumukset itsessään ihmisiä ja millä tavalla,jos ei ole esim. swingeri tai vastaava,joka tykkää ryhmäseksistä.
Onko seksikään sitten riittävä keissi ystävyyteen eli jos sekstailee,tarkoittaako se, että ollaan jotenkin läheisiä toisilleen..olen ymmärtänyt joidenkin kommenteista,ettei välttämättä olla edes kavereita..en tiedä, että mitä sitten ollaan tuossa tilanteessa.

Onko pervous niin pervoa ja ultimaattista sittenkään vai tuleeko siitä jotenkin vähän liian ylimaallista puheissa ja keskusteluissa/entä jos ei olekaan muuta keskusteltavaa kuin välineistä ja asuista esim.
Harrastepiireissä ahkeraan kulkevat ja niissä viihtyvät ehkä osaavat luontevammin keskisittyä vain asiaan asiana ja "harrastuksena".

En tiedä onko ketään muita, jotka ovat esittäneet itselleen kysymyksiä,kuten vaikka että "tunnenko minä oikeasti näitä kinkyjä,joita tapaan miitissä tai bileissä"

Vähän hajanaisia ajatuksia,mutta kun ei ole oikein vedossa ja ajatukset ovat vähän vaiheessa..tai sitten ei ole helppo aihe

tiltu

Olen vasta hiljan ja kypsällä iällä löytänyt kinky-piirteitä itsestäni. Aika alussa halusin mennä mukaan tapaamaan muita samanhenkisiä miittiin. Minusta koko nettiyhteisön ja miittien tärkein anti on se, että huomaa, ettei ole ajatustensa kanssa yksin, ei sairas, eikä hullu. Lisäksi miiteissä huomaa, että muut kinkyt ovat aivan tavallisia ihmisiä, näin ainakin ne, joita itse olen tavannut.
Omasta seksuaalisuudesta puhuminen monen keskustelijan kuullen voi olla vaikeaa, mutta sitä varten voi sitten tapailla kahden kesken vain vaihtamassa ajatuksia.
Aikuisena ihmisenä ajattelen samoin kuin Tuli, eli jokainen joka kaipaa jotain voi alkaa itse suunnitella ja järkkäillä sellaista.

Norja

• Vieras
Mä odotan muutakin ja usein turhaan. En haluaisi ajatella kielteisesti tyyliin: pervo pettää aina. No, mitäs näistä. Niiden muutaman ennakkoilmoja kirjoitelleen tai innokkaasti miittejä järkkäävän tai talkoisiin tuloaan mainostavan puuttuessa paikalle ilmaantuva jengi onkin paikalla useimmiten mielellään ja henki on hyvä
 Voimme sitten puhua niistä muista rauhassa selän takana ja arvostella rakkauden hengessä :love:

Katajanmarja

• Asiakas
  • **
  • Minnekäs minä sen toisen hiuslenkin pistin?
  • Galleria
Esitänpä fantasian. Myös muunlaiset miitit kiinnostavat, mutta tämä olisi ihannekuvitelma:

Minulle mieluisin miitti olisi sellainen, missä ei olisi ennalta määrättyä aihetta mutta vähintään 60 % keskustelusta liittyisi kinky-aiheisiin (mieluiten fetisismeihin, mutta dom/sub-juttujakin kuuntelen sujuvasti).

Osa keskustelusta olisi asiapainotteista (materiaalit, tekniikat, juhlien järjestäminen, yhteiskunta, psykologia) ja osa enemmän tai vähemmän innostunutta nautinnollisten kokemusten jakamista, kuitenkin ilman mitään selvää rajaa edellisten välillä. Vitsailua, kiusoittelua ja flirttailuakin saisi mielellään esiintyä ainakin tuttujen kesken.

Uusimmat tulokkaat otettaisiin huomioon toisaalta rohkaisemalla ja toisaalta antamalla heille hiukan henkistä tilaa, ehkä myös varoittamalla lempeästi etukäteen aivan kaikkein rajuimmista aiheista. (»Nyt seuraa sen tason neulajuttu, että halukkaitten kannattaa tässä välissä mennä vaikka tilaamaan lisää tai käymään vessassa.»)

Vähintään kolmannes porukasta olisi kokeneita ja ujostelemattomia kinky-ihmisiä, jotka nauttisivat siitä kun

• pääsee toteuttamaan omaa ekshibitionismiaan ja levittämään omaa näkemystään siitä, miten on kivaa pervoilla
  • vaisuimmat vasta-alkajat kuuntelevat posket punaisina ja vilkuilevat lattiaa, mutta eivät malta lähteä pois, kun kiinnostaa
  • hiukan rohkeammat aloittelijat tai vain omissa parisuhteissaan kinky-juttuja kokeilleet ihmiset innostuvat ja rupeavat esittämään lisäkysymyksiä tai kertomaan omia kokemuksiaan
  • tapaaminen on samaan aikaan myös hauskanpitoa vanhojen tuttujen kesken

Paikka olisi suljettu (esimerkiksi ravintolan kabinetti tai jonkin järjestön kokoustila) tai (kesällä) rauhallinen paikka luonnon helmassa taikka nurkkapöytä jossakin kuppilassa, jossa sopivan voimakas musiikki luo mukavaa äänivallia pöytäseurueitten välille mutta ei pakota ketään huutamaan. Homobaari saattaisi myös olla hyvä kokoontumispaikka; kannattaisi ehkä kysyä baarin henkilökunnan mielipidettä etukäteen.

Kettu vinossa

• Vieras
Homobaari saattaisi myös olla hyvä kokoontumispaikka

Lopullinen kinkymiitti näyttäisi sitten luultavasti tältä:))

johannas

• Vieras
Miittejä on hyvä olla monenlaisia. Jokaiselle jotakin.

Minulle ei se, että joku on pervo riitä omista mieltymyksistäni tai asioistani puhumaan miitissä. Valitsen he, keille puhun ja mitä puhun. Joten esim. tuollainen aloittelevien subien miitti ei olisi minua varten.

Miittien ja yhteisön anti on yhteisöllisyydessä ja sellaistahan ihminen kai yleensä kaipaa.

Seksuaaliset taipumukset eivät ole tietenkään riittävä syy ystävyydelle. Mistä tällainen ajatus edes tulee? Ja miksi pitäisi tuntea oikeasti ne ihmiset joita miiteissä ja bileissä tapaa? Tai mitä tämä oikeasti tunteminen nyt sitten onkaan..

Jos olisin lapseton, voisin itsekin ajatella olevani mukana järjestämässä ja auttamassa. Ehkä joskus vanhemmalla iällä sitten. :)

Ikirouta

• Vieras
Minusta on vain yksinkertaisesti kiva tavata uusia ihmisiä. Minusta miittien ei tarvitse liittyä kinkyilyyn yhtään mitenkään (sitähän varten on bileet?). Nuo ohjelmattomat baarimiitit on ihan jees, mutta kaipaisin myös miittejä, jotka sijoittuvat esim. kahvilaan tai ravintolaan. Tai sitten sellaisia miittejä, joissa on joku selkeä ohjelma, kuten koripallon pelaaminen, ruoanlaittaminen tai taidenäyttelyssä käynti. Sellaista normaalia sosiaalista toimintaa.

Toisaalta erilaiset teemamiitit, missä olisi keskustelunaiheena jokin kinkyilyyn liittyvä asia, joku perusopetus tms. olisi myöskin todella mielenkiintoista. Ainahan on kiva kuulla ihmisten mielipiteitä ja oppia uutta. Itse mieluummin oppisin uutta jonkun opettamana kuin lukemalla netistä. Kivempi muutenkin lähteä käymään jossakin ja tavata uusia tyyppejä.

Olen ollut aktiivina useissa nettiporukoissa ja siellä kyllä kuka tahansa voi järkätä miitin missä haluaa ja mihin aikaan haluaa. Tällä foorumilla en ole vastaavaa nähnyt, mutta miksei näin voisi toimia? Itsehän mieluusti järkkäilen miittejä, mutta olen täällä niin newbie, etten tunne ketään ja kukaan ei tunne minua, joten vähän paha mitään järkätä.

slaveJL

• Kanta-asiakas
  • -sleivi-
  • Galleria
 :) Minä menen miittiin tapaamaan tuttuja ja tutustumaan uusiin sellaisiin ja minun onneksi näin on myös käynyt. Nyt olis tarkoitus Kouvolan miittiin mennä ku seuraava sellainen on tulossa. Kouvola vapise.. sleivi tulee. >:D

Fixx

• Vieras
Onhan noi miitit kivoja, mutta niissä tahtoo olla sellainen ongelma, että kaikki vaan istuu hiljaa ja tuijottaa tuoppinsa pohjaa. (No ehkä vähän kärjistin.)

Joskus voisi olla mukava käydä miitissä, joka olisi oikea keskustelutilaisuus. Esittäydyttäisiin, olisi valittu teema, josta joku alustaisi hiukan, puheenvuoro kiertäisi aluksi järjestyksessä... (wait! Tämähän kuulostaa ihan polymiitiltä!)

isabella

Ihan vilpitön kysymys: missä miiteissä sinä olet käynyt Fixx? Minun kokemukseni on että miiteissä käy kauhea pulina, hyvä kun suunvuoroa saa ::)

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Jaa, varmaan viitataan siihen kertaan alkuillasta kun ei ollut kovin montaa vielä paikalla...se oli vissiin seitkytäkaheksan keväällä...

carcasseater

• Vieras
Mielestäni vertaistuki miitti sopis omalle kohdalle. Vihdoinki on mahdollista olla sellanen ku haluaa. Kiitos eräälle henkilölle ku neuvo tän sivuston mulle ja kiitos noin yleisesti että tällainen sivusto on olemas. Mulle sopii niin pervo ku ei pervo seuraki koska oon perkeleen sosiaalinen ja rivo suustani  ;D  ;D mulle asioista puhuminen on aina ollu luonnollista. En tiä mistä johtuu mut niin se vaan on. Tämmönen ajatelma mulla.

Ikirouta

• Vieras
Joskus voisi olla mukava käydä miitissä, joka olisi oikea keskustelutilaisuus. Esittäydyttäisiin, olisi valittu teema, josta joku alustaisi hiukan, puheenvuoro kiertäisi aluksi järjestyksessä... (wait! Tämähän kuulostaa ihan polymiitiltä!)

Tämmöset vois kanssa olla kivoja.
Pikkasen hiljaista on ollut niissä miiteissä, missä minä olen käynyt, ja vaikka yritin kovasti esittäytyä yms. niin jengiä ei näyttänyt kauheasti kiinnostavan jutskailla nyypän kanssa. Vähän sellainen olo tullut, että vaikea päästä porukoihin ihan uutena, joka ei tunne ketään.