Tässä tämä "isompi" retki nyt sitten. Ei ole aivan yksinkertaista pähkäillä ajankohtia ynnä muita seikkoja ja jos koollekutsuja yrittää kammeta itsensä myös mukaan.
Aika myöhäiskesään menee, mutta sittenkin olen niin hullunrohkea ja luotan vaistoon, että päivä voi olla keskimäärin ihan hyvä.
Tässä aloituksessa siis nyt syytä mainita aiemmista kokemuksista jotain oppineena, että kannattaa varmistaa kohtuuhyvin oma ja mahdollisten kanssaretkeläisten mukaanpääsy.
Kyseessä on saari, jossa paljon hiekkaa, kallioita, muurahaisia jne. mutta ahdasta ei ole ollut vielä kertaakaan, milloin itse siellä olen poikkeillut, yksin tai joukolla.
Minuun saa ja pitää olla yhteydessä, sekä varmasti kehen tahansa osallistujaan,jotta voi tulla mukaan ilman ajatusta jostain sisäpiireistä tai muista kummajaisista.
Osa toivoo, että menisimme naturistirannan puolelle, mutta kun sinne pitää mennä ilman rihmankiertämää, jää tälläkin kertaa yksittäisten ihmisten omaan oleiluun se. Hämärästi muistan nähneeni joitain pylly paljaana aiemmilla retkillä, hyhhyh.
Linkki aiheeseen Pihlajasaari: http://www.pihlajasaari.net/liikenne.htmlKaikki lämpimästi tervetuloa !