Baarin kannatusmaksut
Pitäisikö varmuuden vuoksi deittailla vain kinkyjä? Ja olla sen vuoksi ehkä yksin? Kumpi on pahempi, se ettei saa toteuttaa seksuaalisuuttaan vai se, ettei saa parisuhteen muita asioita?
Lainaus käyttäjältä: viana - 05.07.2011, 22:59En tiedä onko tämä nuoruuden ehdottomuutta (enkä niinkään tarkoita vuosiani, vaan kinkytuoreutta), mutta tiedän, että minulle ei riitä, että toinen tekee juttuja siksi, että minä niistä tykkään. Olen ollut huomaavinani, että muille tämä ei ole niin kynnyskysymys. Onko näin? Ollaanko siellä tyytyväisiä, että toinen tekee vain siksi, että sinä haluat tai pyydät? Itse en usko, että kukaan lähtee toisen vuoksi tekemään asioita kovin pitkään, joista ei nauti, eikä pidä oikeana. Ja miten siitä voi paljoa nauttia itsekään, jos toinen ei nauti. Kyllä toisen pitää olla siinä mukana sen vuoksi, että sitä itsekin kaipaa. Ei minä tiedä, miten se voisi muuten toimia aivan oikeasti.
En tiedä onko tämä nuoruuden ehdottomuutta (enkä niinkään tarkoita vuosiani, vaan kinkytuoreutta), mutta tiedän, että minulle ei riitä, että toinen tekee juttuja siksi, että minä niistä tykkään. Olen ollut huomaavinani, että muille tämä ei ole niin kynnyskysymys. Onko näin? Ollaanko siellä tyytyväisiä, että toinen tekee vain siksi, että sinä haluat tai pyydät?
Lainaus käyttäjältä: Leikkisa - 05.07.2011, 23:15Lainaus käyttäjältä: viana - 05.07.2011, 22:59En tiedä onko tämä nuoruuden ehdottomuutta (enkä niinkään tarkoita vuosiani, vaan kinkytuoreutta), mutta tiedän, että minulle ei riitä, että toinen tekee juttuja siksi, että minä niistä tykkään. Olen ollut huomaavinani, että muille tämä ei ole niin kynnyskysymys. Onko näin? Ollaanko siellä tyytyväisiä, että toinen tekee vain siksi, että sinä haluat tai pyydät? Itse en usko, että kukaan lähtee toisen vuoksi tekemään asioita kovin pitkään, joista ei nauti, eikä pidä oikeana. Ja miten siitä voi paljoa nauttia itsekään, jos toinen ei nauti. Kyllä toisen pitää olla siinä mukana sen vuoksi, että sitä itsekin kaipaa. Ei minä tiedä, miten se voisi muuten toimia aivan oikeasti.Tuo ei kyllä ole totta. Ihmistyyppi, joka saa nautintonsa siitä, että toinen nauttii, lähtee kyllä, ja kyllä se voi toimia.
Lainaus käyttäjältä: viana - 05.07.2011, 23:17Lainaus käyttäjältä: Leikkisa - 05.07.2011, 23:15Lainaus käyttäjältä: viana - 05.07.2011, 22:59En tiedä onko tämä nuoruuden ehdottomuutta (enkä niinkään tarkoita vuosiani, vaan kinkytuoreutta), mutta tiedän, että minulle ei riitä, että toinen tekee juttuja siksi, että minä niistä tykkään. Olen ollut huomaavinani, että muille tämä ei ole niin kynnyskysymys. Onko näin? Ollaanko siellä tyytyväisiä, että toinen tekee vain siksi, että sinä haluat tai pyydät? Itse en usko, että kukaan lähtee toisen vuoksi tekemään asioita kovin pitkään, joista ei nauti, eikä pidä oikeana. Ja miten siitä voi paljoa nauttia itsekään, jos toinen ei nauti. Kyllä toisen pitää olla siinä mukana sen vuoksi, että sitä itsekin kaipaa. Ei minä tiedä, miten se voisi muuten toimia aivan oikeasti.Tuo ei kyllä ole totta. Ihmistyyppi, joka saa nautintonsa siitä, että toinen nauttii, lähtee kyllä, ja kyllä se voi toimia. No mutta sittenhän tämä ihmistyyppi saa nautintonsa Tämä menee pilkunviilaukseksi ja ymmärrän kyllä täysin mitä tarkoitat
Hitaasti ja kärsivällisesti hyvä tulee.
Kumpi on pahempi, se ettei saa toteuttaa seksuaalisuuttaan vai se, ettei saa parisuhteen muita asioita?
Vaikka seitsemän vuoden aikana olen saanut miestä opetettua seksissä estottomampaan suuntaan, ollaan vielä kaukana siitä, mitä minä haluaisin. Ja kun olen aktiivisena yrittänyt tuoda kaikkea uutta suhteeseen, mies on alkuhämmennysten jälkeen ottanut asiat vastaan ja jopa nauttinut niistä. Mutta se aktiivinen olen aina minä, miten saan miehen keksimään jotain uutta?