Baarin kannatusmaksut
Tämän voisi myöskin kääntää toisinpäin?Paljonko on valmis "unohtamaan" jos sattuukin löytymään mukava ja kiva vaniljakumppani?vai voiko?
Pera, minä en enää tinkis enkä unohtais - seksuaalisuus on kuitenkin niin iso osa ihmisen elämää.....
Olen toki samaa mieltä tuossa että vaniljasta voi hyvin "kouluttaa" pervon, koska kyllähän ihmisten seksimieltymykset muuttuvat, ja vaniljakin voi ihan hyvin innostua pervoilusta, kunhan asian esittää oikein. Mutta vaniljamiehestä ei saa millään konstilla dominoivaa. Siinä se ero onkin. Omassa reilun viiden vuoden vaniljasuhteessani voin fyysisesti ja henkisesti pahoin, tunsin että seksuaalisuuteni jää vajaaksi, ja olin onneton. Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ihminen, ja se on niin suuri pala minussa, että en voinut elää muuten hyvin toimivassa suhteessa, missä seksielämä ei toiminut. Etsin kokoajan kokonaisvaltaista alistumista, sitä koskaan saamatta. Tunsin etten ole enää kokonainen ihminen. Mielestäni tein kaiken voitavani suhteen eteen, enkä koe luovuttaneeni liian helpolla. En väitä että kaikkien pitäisi dumpata vaniljakumppaninsa, mutta minun kohdallani se oli ainoa oikea ratkaisu.Ei pitäisi toki yleistää, ihmiset ja tilanteet ovat erilaisia. Jokainen arvottaa suhteessa eri asioita. En paheksu, ole suvaitsematon tai nosta itseäni millekään "jalustalle", jokainen eläköön sellaisessa suhteessa missä haluaa. Mutta niinkun aiemmin sanottiin, ihmisellä on vain yksi elämä, eikä ole mitään järkeä elää sitä onnettomana.
Lainaus käyttäjältä: catzkiss - 05.06.2012, 12:03Mutta anyway, tiivistettynä: Kerroin haluistani ja kokeiluistani, sain kuulla olevani sairas. Ei se mitään, olen mielelläni pervo Mikäkin olen kuullut lauseen "Minusta tuo on sairasta." Älkää uskoko. Olkaamme kaikki ylpeästi ja vapautuneesti pervoja!
Mutta anyway, tiivistettynä: Kerroin haluistani ja kokeiluistani, sain kuulla olevani sairas. Ei se mitään, olen mielelläni pervo
Kaippa sen voisi tuoda esille silleen leikkisästi, vaikka kiukuttelun jälkeen ehdottamalla pientä piiskausta..?
Uskalla siis kuunnella itsesi, ja kerää rohkeutta tekemään sellaisia päätöksiä joiden kanssa tiedät voivasi elää. Ei ole keinoa tietää etukäteen kuinka kauan tällä pallolla saa riehua, niin minusta ei kannata koskaan miettiä, että toteutan itseni "sitten kun on aikaa/mahdollisuutta". Päätin itse kauan sitten, etten aio viettää elämääni odottamassa, että on minun aikani. En välttämättä aina tee oikeita ratkaisuja, mutta olen ainakin uskaltanut elää.