Baarin kannatusmaksut
Mielenkiintoisen asiasta tekee kuitenkin se, että samalla kun hän näki kovan vaivan peitelläkseen asioita, minä mielessäni haaveilin tekeväni noita samaisia asioita . Enkä kertonut unelmistani hänelle, koska luulin hänen järkyttyvän ja haluavan erota, koska vaimo on liian kinky! Että näin hyvin sitä voi osata lukea ihmistä, jonka ajattelee hyvinkin läheiseksi...
Mutta anyway, tiivistettynä: Kerroin haluistani ja kokeiluistani, sain kuulla olevani sairas. Ei se mitään, olen mielelläni pervo
Muuten neuvoisin lemppaamaan, vaniljat on suoraansanottuna pelkkää ajanhukkaa, ennemmin tai myöhemmin menee pettämiseks tai alkaa muuten vaan vituttaa, ihmisellä on kuitenki ainaki mun uskomusten mukaa vaan 1 elämä...voi jokanen omalla kohallaa miettiä mihin sen käyttää
Lainaus käyttäjältä: Feird - 05.06.2012, 17:29Muuten neuvoisin lemppaamaan, vaniljat on suoraansanottuna pelkkää ajanhukkaa, ennemmin tai myöhemmin menee pettämiseks tai alkaa muuten vaan vituttaa, ihmisellä on kuitenki ainaki mun uskomusten mukaa vaan 1 elämä...voi jokanen omalla kohallaa miettiä mihin sen käyttää Komppaan täysillä.
Mutta vaniljamiehestä ei saa millään konstilla dominoivaa.