Baarin kannatusmaksut
Tulee mieleeni tuttavani tarina, joka on täysin päinvastainen. Nainen haluaakin vaniljaseksiä toisen miehen kanssa, kun ei kinkyily enää kiinnosta...
Vaihtoehto c. Kertomalla suoraan.Tuskin kannattaa terapiaankaan raahata jos olet tähän mennessä vain hienovaraisesti vihjannut. Ja yksin terapiassa parisuhteen seksiasioista puhuminen on varmaan aika turhaa? Kaikille tämä ei ehkä tule heti luontevasti, ja voi olla taustalla vaikka mitä syitä siihen, että hän ei ole vihjailuistasi innostunut. Mitä jos vaan kertoisit suoraan, ja puhuisit haluistasi ja tunteistasi, ja katsoisit mihin se tie vie.
Lainaus käyttäjältä: Queena - 27.02.2012, 21:22Vaihtoehto c. Kertomalla suoraan.Tuskin kannattaa terapiaankaan raahata jos olet tähän mennessä vain hienovaraisesti vihjannut. Ja yksin terapiassa parisuhteen seksiasioista puhuminen on varmaan aika turhaa? Kaikille tämä ei ehkä tule heti luontevasti, ja voi olla taustalla vaikka mitä syitä siihen, että hän ei ole vihjailuistasi innostunut. Mitä jos vaan kertoisit suoraan, ja puhuisit haluistasi ja tunteistasi, ja katsoisit mihin se tie vie.Queena, ihan hyvä vastaus sinänsä, kiitos. Itse en vaan pidä siitä että katsoisin vaan mihin se tie sitten vie, sillä minulla on periaatteessa kyllä aika selkeä kuva siitä, mihin suuntaan haluaisin sen menevän. Ja minulla on paljon menetettävää. Halu kyllä olisi puhua asiasta suoraan, mutta jos nyt jo nähtävissä on, ettei siitä synny kuin turhia harmia suhteelle (tiedän aika tarkkaan ne suhtkoht moninaiset syyt miksi hän ei innostu) ja monenlaisia paineita toiselle osapuolelle niin ehkä parempi vaihtoehto on sitten kuitenkin että meidän suhteessa valitsee yksi ja toinen tabu. Kaikkea ei voi saada (toki tyydyttävämpää seksi olisi kiva) mutta tähän mennessä olen sen kanssa pystynyt elämään. Mutta olenko elossa?... Puhut totta, ja mikäli minulle asia käy liian tukalaksi niin kyllä todennäköisesti otan asian tavalla tai toisella suoraan puheeksi. Seksuaaliterapeuttiin ajattelin lähinnä yksin mennä muutaman kerran konsultointimielessä, josko sieltä löytyy vielä jotain viisaita sanoja kuinka asian kanssa voisi edetä. Mutta toisaalta saan kyllä jo hyvää terapianeuvoja täällä sinun / teidän kanssa :-) Kumarrus!PS: Hieno valokuva sinun profiilissa, se jossa seisot ikkunaa vasten. Puku ja tilanne tuovat mieleen joku Accenturin konsultt-likka joka tartee päivän päätteeksi vähän ojennusta kaiken pätemisen jälkeen. Asento, sotilas! ;-) Canopyn kirjoitus (ja profiili) on myös mielenkiintoinen. Pitkään olen miettinyt mitä itse laitan tuohon omaan profiilikirjoitukseen, enkä saanut sitä ikinä aikaiseksi. Tekisi mieli copy-paste:ta, toki en sitä tee. ;-) Mutta hyvin osuva ja hienosti kirjoitettu. :-)
Ehkä sitä vaniljapuolison ajatusmaailmaa voisi ymmärtää sitä kautta, että miettisi jos se puoliso olisikin itsestä vielä kinkympi? Jos minä vaikka ajattelisin, että söisinkö puolisoni paskaa ja joisin sen kusta, jos sen on se mitä se todella haluaa? Ehkä joku pieni piiskaaminen, joka kinkylle on hauska esileikki, onkin sille vaniljalle yhtä etova ajatus kuin toiselle se, että puoliso haluaa toisen olevan human toilet.
Minä menin ja sanoin eilen ajatuksiani päin naamaa. Mies tiesi jo kinkypuolestani (ei ole pystynyt toteuttamaan haaveitani tähän liittyen, sillä hänestä ei ole dominoimaan, vaikka sanookin haluavansa oppia...long story), mutta nyt sanoin sen päin naamaa ja kaunistelematta: "haluan että sinä nöyryytät minua, piiskaat ja sidot, kuset vaikka päälleni jos siltä tuntuu, käytät minua kuin kuuluisin vain sinulle ja annat minun palvoa sinua". Yksi asia johti toiseen, ja niinpä lopputulos onkin nyt se, että sanoin ihan yhtä suoraan kaiken muunkin. Intohimo on ollut pidemmän aikaa kadoksissa, myönsin tämänkin kun mies epäili. Romanttista rakkautta saa hakea, kumppanina ja ystävänä arvostan häntä kyllä yli kaiken. Mies ei ollut yllättynyt, mutta nyt pohtii fiiliksiään ja eroamista.Olen pienessä shokissa oman kusipäisyyteni takia, miksi pilasin kaiken puhumalla liian suoraan ja rumasti?? Mutta samalla oloni on jännittynyt, tulevaisuus tuntuu hurjan kiehtovalta ja tuli mies mihin tahansa lopputulokseen, aion hyväksyä sen.