Baarin kannatusmaksut
Ja tosiaan, joillekin oman nimen käyttö miiteissä on arempi asia kuin nickin käyttö.
Minä en pidä siitä, että joku kutsuu miiteissä tai tapaamisissa oikealla etunimellä, sukunimestä puhumattakaan. Mä olen Sindex, Sinde, Sinttu etc. kaikille paitsi työ-ja perhetutuille.
Jos törmää miiteistä tuttun perwoon jossain muualla, kuuluu jo ihan perus yleissivistykseenkin tsekata millaisessa surassa perwokaveri on. Jos paikalla on muita perwoja, voi ainakin moikata / nyökätä sen verran, että ilmaisee bonganneensa seurueen, jäädä odottamaan kutsua liittyä joukkoon, tai kysyä katseellaan voiko seurueeseen liittyä. Jos paikalle saapuva perwo on muille tuntemattomassa seurassa, on se mahdollinen muu perwojengi ihan hiljaa pöydässään, ja sen oloisina kuin ei olis ko tyyppiä ikinä ees tavannu. Eiks nää nyt sentään oo selviä juttuja?...ei näemmä ollut...
Minä olen varmaan toivottoman vanhanaikainen, mutta minusta seksiasiat on kaikenkaikkiaan sellaisia ettei niistä huudella paikoissa joissa ulkopuolinen kuulee. En minä halua kuulla kenenkään vaniljapanojuttujakaan bussissa tai kahvilan pöydässä. En käy miiteissä, mutta jos kävisin toivoisin että bile-etiketti eli toisten anonymiteetin ehdoton kunnioittaminen olisi voimassa. Itse olen hyvin sinut itseni ja taipumusteni kanssa, mutta työssäni ei olla. Sekin kannattaa muistaa, että voi sotkea toisen elämää sopimattomalla möläytyksellä pahasti.