Baarin kannatusmaksut
jos osaisin niin lainaisin tilliksen kirjoitusta tuolta toisesta miitti-keskustelusta.. nyt sitten vaan kopipaistan tähän "Juhannuksena oltiin grillailemassa, pelailemassa mölkkyä ja nakkelemassa frisbeetä, ja samaan aikaan duunikaverini oli viettämässä aikaa kentän toisessa päässä. Hienoa kun tillis!! -huudot kantautuvat kaupungin kattojen ylle. Toivottavasti hän ei laskenut yhteen numeroita ja sherlokoinut lisää. Samaan olen törmännyt kun menen baariin tapaamaan kavereita. Kaikille, jotka ovat sen arvoisia, olen oikean nimeni kertonut ja sitä suosin siviilissä muutenkin."Mulla taasen tuo "oma" nimi särähtää korvaan jos on jossain epämääräisessä pervopoppoossa liikenteessä. Oikea nimeni ei siis kuulu yleisesti skeneläisille, ainoastaan ystävilleni ja kavereilleni.Olen varmasti ollut yksi niistä Tilliksen huutelijoista, tyvärr. Mä olen vaan hemmetin tarkka siinä, että en möläytä kenenkään oikeaa nimeä jollekin jolle se ei kuulu. Helpompi siis käyttää kaikista nikejä/kutsumanimiä.-ihminen joka ei edes chatissa juttele koirastaan sen oikealla nimellä
Lisätään nyt vielä tarkennus, että minua siis ihmetyttää/häiritsee/ärsyttää ihmisten käyttäytyminen näiden kinkytapaamisten ulkopuolella.
Miitit ovatkin sovittuja tapaamisia, eilinen ei ollut miitti. Sitähän tässä juuri olen ihmetellyt, miten minulle täysin tuntemattomat ihmiset pöllähtivät pöytäämme kuvitellen, että riemusta kiljuen haluamme jakaa juttumme heidän kanssaan. Tähän lisättynä "jee jee me vähän piiskattiin tuolla saaressa" -jutut ja "mikä sun nikki on netissä" -kyselyt sekä puolialastomana kähmiminen oli aika paskamaisesti tehty.Lisätään nyt vielä tarkennus, että minua siis ihmetyttää/häiritsee/ärsyttää ihmisten käyttäytyminen näiden kinkytapaamisten ulkopuolella.