Baarin kannatusmaksut
Kysessä oli yhden ihmisen humalaiset hölmöilyt, joilla ei varsinaisesti ollut mitään tekemistä kinkyilyn kanssa.
Eikös se lammas olisi oiva väline kaljakelluntaan? Tietysti sen pitäisi olla jokseenkin ilmatiivis...Noista anonymiteettijutuista, mulla on äärettömän huono nimi- ja kasvomuisti. Ehkä jos paljaan pimpin näkisi, voisi tunnistaa... Jotkut pitävät minua ylpeänä, kusipäänä, arroganttina tai kaikkia noita kolmea ihan vaan siksi kun en yleensä tervehdi ketään enkä lähesty smalltalkmielessä, ainoastaan jos sattuu olemaan asiaa. Aikoinaan näin suurta vaivaa opetellessani ympäristöä tarkkailemalla sitä "oikeaa" sosiaalista käyttäytymistä, mutta olen sittemmin luopunut siitä havaittuani sen olevan yliarvostettua. Saattaahan se flaksi käydä paremmin mutta en mä jaksa. Jos minä sanon, että olisi kiva tavata, myös tarkoitan sitä. Jos minä sanon, että onpas neiti haaskan näköinen, myös tarkoitan sitä, ja tahallisen tai tahattoman väärinymmärryksen mahdollisuus on minulle luontaista ja pulahtaa ulos aivan ajattelematta Leikki leikkinä ja asiaan. Minua henkilökohtaisesti ei paljoa hetkauttaisi jos lievästi (heh) oudot piirteeni tulisivat yleiseen tietoisuuteen, mutta tähänastiseen elämänkokemukseeni perustuen oletan, että siitä koituisi läheisilleni enemmänkin traumoja ja sitä myöten saattaisin saada itsekin paskaa niskaani. Ja koska käyttäydyn muita kohtaan kuten toivoisin itseäni kohtaan käyttäydyttävän, en tunne koskaan ketään ellei tapaamisesta ole erikseen sovittu. Joskus kun olen tavannut jonkun partnerini, on pantu kuin kanit varttia aikaisemmin mutta julkisella paikalla tavattaessa suhde on ollut tilanteen edellyttämä: työkaveri, asiakas, palveluntuottaja, kummit... siis naapurin tyttö, kaupan täti... whatever. Osa esimerkeistä on fiktionaalisia.Äh, kyllä kai kaikki tajuavat että ei kinkyhommista huudella sen enempää kuin salasuhteistakaan? Eikö?
Mitähän se poly sitten on? Oisko se jotain sitoutumis- tai läheisyysesteisten omaa juttua toisella nimellä?
Joo salasuhteisiin vertaaminen ei ole ihan asiallista. Poly voi taas päinvastoin olla sitoutumis- tai läheisyysdiggareiden oma juttu -- siis tykkäävät niin paljon sitoutumisesta ja läheisyydestä, että haluavat tehdä sen useammankin ihmisen kanssa.Palatakseni aiheeseen, kannattaa vähän tarkkailla miten avoimesti ne juttukumpanit ovat liikkeellä, perusoletus on ettei ihmiset halua ihmeemmin julistaa suuntautumistaan. Henkkoht moikkaan kyllä jos kaveri kävelee siviilissä vastaan, mutta en käy nimittelemään nikillä ellei asiasta ole aiemmin sovittu.
Enkä sen puoleen kyllä julkisesti juuri juttele omista tai muiden makuuhuonejutuista muutoinkaan.
Lainaus käyttäjältä: K-nix - 16.07.2014, 14:38Enkä sen puoleen kyllä julkisesti juuri juttele omista tai muiden makuuhuonejutuista muutoinkaan.Näinhän se on. Hieman sallivampia kai monet on sille, että joku puhuu omia kuin että kertoilis toisten alapääjuttuja, mutta kyllä kieltämättä jos joku jatkuvasti jankuttaa edes niitä omia seksiasioitaan, tulee mieleen ihmiset jotka postaavat facebookiin tyyliin joka sapuskansa ja ovenavauksensa. Ketä kiinnostaa.
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 16.07.2014, 17:43Lainaus käyttäjältä: K-nix - 16.07.2014, 14:38Enkä sen puoleen kyllä julkisesti juuri juttele omista tai muiden makuuhuonejutuista muutoinkaan.Näinhän se on. Hieman sallivampia kai monet on sille, että joku puhuu omia kuin että kertoilis toisten alapääjuttuja, mutta kyllä kieltämättä jos joku jatkuvasti jankuttaa edes niitä omia seksiasioitaan, tulee mieleen ihmiset jotka postaavat facebookiin tyyliin joka sapuskansa ja ovenavauksensa. Ketä kiinnostaa. Eikös TheNaamakirja ole juurikin noita kaikkia varten ja siksi niin laajalti käytetty?
Henkilökohtaisesti en välittäisi törmätä Walter De Camp:n saati muihin juorutoimittajiin bileissä, miiteissä saati sitten yksityisemmissä tapahtumissa...
, kunhan nimimerkkiä ei huudella. Yleensä esittelen itseni myös omalla etunimelläni ja toki sitä voi käyttää missä vain =)