Baarin kannatusmaksut
Jaahas, aika tullut kommentoida omaltakin osaltani tätä asiaa. Olen yksi niistä, jotka "kailottavat" epähuomiossaan (yleensä alkoholilla on osuutta asiaan) omia juttujaan ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä aiheutan käytökselläni myötähäpeää ja närkästystä. Olen useammin kuin kerran saanut pyytää anteeksi suurta suutani ja yrittänyt saada tuota puolta itsestäni hieman tulemaan keskivertokansalaisen normeja täyttävämmäksi. Olen myös käyttänyt lukemattomia tunteja tämän asian pohtimiseen, että mikä ihme saa minut tekemään toistuvasti saman "mokan". Tiedostan siis itsessäni tämän heikkouden, mutta kaikista yrityksistäni huolimatta tuon heikkouden minimoiminen on aina työn ja tuskan takana. Kyse on siis osasta persoonaani, hyvässä ja pahassa. Avoimuus ja tietty lapsenmielisyys. Naiivi luottamus toisiin ihmisiin. Toisista hyvän ajatteleminen. Autuas unohtamaan kykeneminen. Näistä kaikista koostun osaksi ja väitän, että osalle ihmisistä nämä persoonallisuuspiirteet ovat myrkkyä. Vaikka kunnioitan ja arvostan toisia kanssatallaajiani tällä pallolla, en tee sitä itseni kustannuksella. Saman oikeuden suon myös toisille ja en arvostele heidän luonteenpiirteitään sen perusteella mitä itse satun preferoimaan. En pyydä siis anteeksi sitä mitä olen, mutta voin pyytää anteeksi sitä mitä olen tehnyt. En tahallisesti enkä tietoisesti pahaa mieltä aiheuttaakseni vaan ajattelemattomuuttani, innostuksestani ect. Siis anteeksi.Kuitenkin tämä asia, kuten muutkin asiat, on vain pieni osa tätä hullunmyllyä jota elämäksi kutsutaan. Kokonaisuus ratkaisee, ainakin omalla kohdallani. imelällä maailmanparantajamaisuudellamiukka
Lainaus käyttäjältä: miumaumukkaa - 13.11.2011, 13:12Jaahas, aika tullut kommentoida omaltakin osaltani tätä asiaa. Olen yksi niistä, jotka "kailottavat" epähuomiossaan (yleensä alkoholilla on osuutta asiaan) omia juttujaan ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä aiheutan käytökselläni myötähäpeää ja närkästystä. Olen useammin kuin kerran saanut pyytää anteeksi suurta suutani ja yrittänyt saada tuota puolta itsestäni hieman tulemaan keskivertokansalaisen normeja täyttävämmäksi. Olen myös käyttänyt lukemattomia tunteja tämän asian pohtimiseen, että mikä ihme saa minut tekemään toistuvasti saman "mokan". Tiedostan siis itsessäni tämän heikkouden, mutta kaikista yrityksistäni huolimatta tuon heikkouden minimoiminen on aina työn ja tuskan takana. Kyse on siis osasta persoonaani, hyvässä ja pahassa. Avoimuus ja tietty lapsenmielisyys. Naiivi luottamus toisiin ihmisiin. Toisista hyvän ajatteleminen. Autuas unohtamaan kykeneminen. Näistä kaikista koostun osaksi ja väitän, että osalle ihmisistä nämä persoonallisuuspiirteet ovat myrkkyä. Vaikka kunnioitan ja arvostan toisia kanssatallaajiani tällä pallolla, en tee sitä itseni kustannuksella. Saman oikeuden suon myös toisille ja en arvostele heidän luonteenpiirteitään sen perusteella mitä itse satun preferoimaan. En pyydä siis anteeksi sitä mitä olen, mutta voin pyytää anteeksi sitä mitä olen tehnyt. En tahallisesti enkä tietoisesti pahaa mieltä aiheuttaakseni vaan ajattelemattomuuttani, innostuksestani ect. Siis anteeksi.Kuitenkin tämä asia, kuten muutkin asiat, on vain pieni osa tätä hullunmyllyä jota elämäksi kutsutaan. Kokonaisuus ratkaisee, ainakin omalla kohdallani. imelällä maailmanparantajamaisuudellamiukkaVoiskohan sitä persoonallisuutta hiukan hillitä vaikkapa vähetämällä alkoholin määrää?
Itse pidän kaikkia miittejä neutraaleina tapaamisina - ilman sidontoja, piiskaamisia yms. Samoin oletan, että kinkyasioista ei huudella suureen ääneen jos ollaan esim. ravintolassa, jotta kunnioitetaan niitä osallistujia jotka ovat "kinkykaapissa".
Lainaus käyttäjältä: submit - 03.07.2011, 18:57Itse pidän kaikkia miittejä neutraaleina tapaamisina - ilman sidontoja, piiskaamisia yms. Samoin oletan, että kinkyasioista ei huudella suureen ääneen jos ollaan esim. ravintolassa, jotta kunnioitetaan niitä osallistujia jotka ovat "kinkykaapissa". Sen verran on mieli muuttunut, että voisin kuvitella osallistuvani julkiseen bondagemiittiin tai vastaavaan ainakin katsojana (köysisidonta ei kuulu kovin korkealle kiinnostuslistallani muuten kuin visuaalisessa mielessä). Lieneekö sitten esim. muotinäytökset ja -kuvat ynnä muut mainstream-jutut, joissa bondagea mukana, muokanneet katsantokantaani. Bondagesta on tullut osin salonkikelpoista