Baarin kannatusmaksut
Emmä usko että yhtään miittiä varsinaisesti järjestetä sen vuoksi että päästäisiin keskustelemaan siitä paljon on persettä herunu.Se nyt vaan on niin, että jos kalastuksen harrastajat kokoontuvat johonkin vaikkapa kaljalle, ne aika usein keskustelee kalastuksenpiiriin liittyvistä asioista esim. koukuista ( ). Motiivi kokoontumiseen lienee kuitenkin tuttujen ja tuntemattomien tapaaminen.
Halusin tarkentaa tätä vielä sen verran että käyn kyllä itsekin miiteissä enkä kiellä siellä puhumasta seksiasioista koska sehän se teema on kun esim tämän baarin väen kesken tavataan. Tarkoitin vain sitä että keskustelu olisi sen verran hillittyä (plus muu käytös) ettei ulkopuoliset huomioisi sitä. Vaikka en tosiaan jaksa kuunnella sitä "panin sitä muijaa perseeseen" -juttua niin näistä asioista voi myös puhua menemättä henkilökohtaisuuksiin ja siitä pidän. Mutta vain niin, ettei ympäristö häiriinny. Eli mua häiritsee ne kovaan ääneen huutelijat ja ihmiset jotka tuovat miittiin kumikanansa ja piiskansa ynnä muut rekvisiitat joita sitten demonstroidaan. En menisi myöskään bondagemiittiin koska en halua harrastaa sitä julkisesti.
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 15.07.2014, 09:56Halusin tarkentaa tätä vielä sen verran että käyn kyllä itsekin miiteissä enkä kiellä siellä puhumasta seksiasioista koska sehän se teema on kun esim tämän baarin väen kesken tavataan. Tarkoitin vain sitä että keskustelu olisi sen verran hillittyä (plus muu käytös) ettei ulkopuoliset huomioisi sitä. Vaikka en tosiaan jaksa kuunnella sitä "panin sitä muijaa perseeseen" -juttua niin näistä asioista voi myös puhua menemättä henkilökohtaisuuksiin ja siitä pidän. Mutta vain niin, ettei ympäristö häiriinny. Eli mua häiritsee ne kovaan ääneen huutelijat ja ihmiset jotka tuovat miittiin kumikanansa ja piiskansa ynnä muut rekvisiitat joita sitten demonstroidaan. En menisi myöskään bondagemiittiin koska en halua harrastaa sitä julkisesti.Eikös majavassa ole kevään aikana hölmöilty oikein kunnolla, vaikka siitä on ilmeisesti ollut olemassa jokin suullinen sopimus?
Mutta vain niin, ettei ympäristö häiriinny. Eli mua häiritsee ne kovaan ääneen huutelijat ja ihmiset jotka tuovat miittiin kumikanansa ja piiskansa ynnä muut rekvisiitat joita sitten demonstroidaan.
Jos kumikana on 'shit list' materiaalia niin entäs jos tuon kumisen lampaan ja demonstroin sen käyttöä ?