Kirjoittaja Aihe: Työvoimaa "Tuhannen ja yhden yön perversiot" -bileisiin 5.7.2014  (Luettu 22358 kertaa)

submit

  • Vieras
Jokos kirppisvuorot on selvillä?
Pitäisi vähitellen suunnitella päivän aikatauluja ym asiaan liittyvää muidenkin osapuolien kanssa...

Mr.Vic

Kirpparivastaavat voisivat varmaan jakaa vuorot asap.

QoS

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • Multipervo
  • Galleria
Kirppiksen vuorot tulee välille 12-18 ja 19-00
Lisää vapaaehtoisia otetaan vielä mukaan. Tällä porukalla ois tulossa 2h vuoroja. Vai onko kaikki halukkaita istumaan kirppisellä sen 2h? Voisin kyllä ite ainakin istua siellä vaikka tunnin heti alusta esim.
Toivomuksia vuoroista otetaan vastaan. Tuntia tai kahta noista 12-18 ja 19-00 välistä.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4518
  • Galleria
Kirppiksen vuorot tulee välille 12-18 ja 19-00
Lisää vapaaehtoisia otetaan vielä mukaan. Tällä porukalla ois tulossa 2h vuoroja. Vai onko kaikki halukkaita istumaan kirppisellä sen 2h? Voisin kyllä ite ainakin istua siellä vaikka tunnin heti alusta esim.
Toivomuksia vuoroista otetaan vastaan. Tuntia tai kahta noista 12-18 ja 19-00 välistä.

Laita mulle vaikka 13-14. Tai 12-13, jos et itse ota sitä. Tarvittaessa voin istuu parikin tuntia siellä,jos ei lisää vapaaehtosia ilmaannu ,tai joku peruu. Mutta päiväsaikaan mieluiten, 17-19 väli ei käy mulle.

Mr.Vic

Kirppiksen vuorot tulee välille 12-18 ja 19-00
Lisää vapaaehtoisia otetaan vielä mukaan. Tällä porukalla ois tulossa 2h vuoroja. Vai onko kaikki halukkaita istumaan kirppisellä sen 2h? Voisin kyllä ite ainakin istua siellä vaikka tunnin heti alusta esim.
Toivomuksia vuoroista otetaan vastaan. Tuntia tai kahta noista 12-18 ja 19-00 välistä.

Laita mulle vaikka 13-14. Tai 12-13, jos et itse ota sitä. Tarvittaessa voin istuu parikin tuntia siellä,jos ei lisää vapaaehtosia ilmaannu ,tai joku peruu. Mutta päiväsaikaan mieluiten, 17-19 väli ei käy mulle.

17-19 kirppis on kiinni

Norja

  • Vieras
Tahdon huomauttaa, että kun kirppiksellä tai narikassa tunnin päivystystä pidetään talkootyönä jolla vakiosti bileitä kiertävä jengi kerää itelleen pääsymaksun ja samaaan aikaan rakennus- ja purku- ym roudaushomma alkaa johonkin aikaan ja loppuu joskus yleensä tunteja myöhemmin. Mä meinaan olla rakentamassa sen aikaa kuin olen ja en todellakaan alusta loppuun, enkä ehkä edes putkeen koko aikaa, sillä mulla on muitakin menoja samana päivänä esim kaheltatoista. Rakentaminen on kalenteroitu alkavaksi kello yhdeksältä ja olen silloin paikalla. Jos työ ei ala heti ysiltä ja tämä ei riitä niin voi voi. Mä olen kallis mies ja todella vaikeasti saatavana nykyään ;).

PS: Mun mielestä juhlien järjestelytoimikunnassa ja kokouksissa istuneiden ei periaatteessa tarttis ollenkaan joutua suoritusportaan työhon, sillä he ovat palkkansa istumalla ja neuvottelemalla omaan ääneensä rakastuneiden narsistien kanssa jo ansainneet. Sen jälkeen kun näitä yhdistyksiä alettiin perusteleen, talkootyöväki rupes heti vähenemään. Ja yleensäkin on kyllä niin huonontunu kaikki. Bileissä ei ole edes kunnon dekoja nykyään eikä kunnon safkaa tai kahvia. Ai jumalaut mä oon nikotiininpuutteessa ja heräsin oksennus kurkussa nyt aamuyöllä ja tarttis lähtee rekkaa purkaa parin tunnin päästä mut sitä ennen tarttis vielä pyöräillä vähän.  Lauantaina olen saletisti joko kunnossa tai sit vähän kiukkusempi. Luultavasti molempia. Joo anteeks nyt, en jaksa itteeni alkaa sensuroimaan tai kumittelemaan kirjotuksia sillä se on vähän noloa. :love:

submit

  • Vieras
Voin olla kirppiksellä klo 14-16.

Minunkin mielestä pääsylipun kuittaaminen tunnin tai parin vuorolla on melko helppoa rahaa...
Mutta ainahan voi ostaa pääsylipun kannatuksen vuoksi ;)
Ja täysin samaa mieltä siitä, että niiden jotka pääosin kantavat suunnittelu- ja vetovastuun, ei tarvitsisi enää olla esim. roudaamassa, mutta harvoin ilmeisesti sellainen onnistuu, mikä on mielestäni aika noloa.

lena

  • Vieras
Voisin olla kirpputoria vahtimassa 19-20, jos ei ilmaannu enempää vapaaehtoisia niin tottakai voin olla 19-21.

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
 :) voin olla Kirppiksellä 21-22.. jos tarvetta.

n4103xxl

  • Vieras
Tahdon huomauttaa, että kun kirppiksellä tai narikassa tunnin päivystystä pidetään talkootyönä jolla vakiosti bileitä kiertävä jengi kerää itelleen pääsymaksun ja samaaan aikaan rakennus- ja purku- ym roudaushomma alkaa johonkin aikaan ja loppuu joskus yleensä tunteja myöhemmin. Mä meinaan olla rakentamassa sen aikaa kuin olen ja en todellakaan alusta loppuun, enkä ehkä edes putkeen koko aikaa, sillä mulla on muitakin menoja samana päivänä esim kaheltatoista. Rakentaminen on kalenteroitu alkavaksi kello yhdeksältä ja olen silloin paikalla. Jos työ ei ala heti ysiltä ja tämä ei riitä niin voi voi. Mä olen kallis mies ja todella vaikeasti saatavana nykyään ;).

PS: Mun mielestä juhlien järjestelytoimikunnassa ja kokouksissa istuneiden ei periaatteessa tarttis ollenkaan joutua suoritusportaan työhon, sillä he ovat palkkansa istumalla ja neuvottelemalla omaan ääneensä rakastuneiden narsistien kanssa jo ansainneet. Sen jälkeen kun näitä yhdistyksiä alettiin perusteleen, talkootyöväki rupes heti vähenemään. Ja yleensäkin on kyllä niin huonontunu kaikki. Bileissä ei ole edes kunnon dekoja nykyään eikä kunnon safkaa tai kahvia. Ai jumalaut mä oon nikotiininpuutteessa ja heräsin oksennus kurkussa nyt aamuyöllä ja tarttis lähtee rekkaa purkaa parin tunnin päästä mut sitä ennen tarttis vielä pyöräillä vähän.  Lauantaina olen saletisti joko kunnossa tai sit vähän kiukkusempi. Luultavasti molempia. Joo anteeks nyt, en jaksa itteeni alkaa sensuroimaan tai kumittelemaan kirjotuksia sillä se on vähän noloa. :love:
Toivottavasti toi buffa nyt ainakin olis kunnollinen näissä bileissä, tai edes kahvi ;)
Kannatuksen nimissähän, se lippu nyt kannattais kyllä ostaa, niinkun submit tossa sanookin, ihan jo sikskin, että nää yhdistykset pysyis pystyssä, ja bileitä pystyttäis järjestämään jatkossakin :)

misuli_n

...
Toivottavasti toi buffa nyt ainakin olis kunnollinen näissä bileissä, tai edes kahvi ;)
Kannatuksen nimissähän, se lippu nyt kannattais kyllä ostaa, niinkun submit tossa sanookin, ihan jo sikskin, että nää yhdistykset pysyis pystyssä, ja bileitä pystyttäis järjestämään jatkossakin :)

Yritetään parhaamme puffan ja kahvin kanssa,
ja toivottavasti bileissä olisi kaikilla hyvät fiilikset.
t. misuli


telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Norja puhuu asiaa. Aika epäreilua, kun osa tekee töitä useamman päivän ja tietyt naamat saavat saman edun puolen tai korkeintaan yhden tunnin istumisella. Parhaassa tapauksessa puolessa tunnissa tienaa pariskunnan molemmille puolille liput.

isabella

Mikäköhän tähän sitten olisi ratkaisu? Kun nykyiselläänkin on usein hankala saada kaikkiin bileisiin ja klubeille työvoimaa. Jos vaatimus olisi että pitää olla esim. kolme tuntia hommissa niin uskoisin että vapaaehtoisten määrä vähenisi entisestään. Ja en usko että kaikilla kyse on edes ilmaisen sisäänpääsyn tavoittelusta (joka esim. smurffiklubille on 7 euroa), toiset mielellään auttavat sen tunnin mutta sitten haluavat bilettää loppuillan.

Jos nyt sovittaisiin että ne jotka haluavat ja kykenevät auttavat vähän tai paljon. Ne jotka eivät halua tulevat juhlimaan. Ja jos asiat joskus hamassa menneisyydessä ovat olleet toisin niin niiden perään haikailu ei varsinaisesti mitään muuta :)

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2818
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Juu, historiasta ei kannata ottaa oppia  ::)

Wibbe

  • Vieras
Jopas oli katkeraa potaskaa Norge.
Itse en ajatellut ilmaista sisäänpääsyä ilmoittatuessani tunniksi buffaan pilaamaan kahvin maun ja pullan tuoksun. Enkä usko että ihan kaikki  sitä ilmaista lippua ajatelleet ahnehtia vaan enemmänkin osallistua edes sillä pienellä määrällä mitä muilta puuhiltaan ehtivät. Itseasiassa tuollainen ahneeksi epäileminen hieman alkaa vituttamaan. Ja vähentää entistä enemmän ihmisten halua tulla osallistumaan. Kateus pilaa hyvät kalavedet ja parhaimmatkin yritykset onnistua yhdistyksinä.

Ja jos sun ilos on siitä kiinni niin kyllä mä sulle Norge ne kahvit tarjoon ja sunkin lipun maksan ;) ja submitille kans.

Peace and love ja karvasta kahvia kaikille sitä haluaville. Ja kuivaa pullaa.

edit: typot korjattu, muttei kaikkia. Pilkunjyystäjille iloa.