Kirjoittaja Aihe: Kahden miehen ja yhden naisen talous  (Luettu 20424 kertaa)

Pulseproto

• Vieras
Vs: Kahden miehen ja yhden naisen talous
« Vastaus #45 : 13.01.2016, 10:48 »
Täytyy tässä todeta, että kaksi dominoivaa ja yksi subi on mitä otollisin asetelma hyville sessioille.
Itse laittasin kahden subin ja yhden massun session edelle.. Varsinkin jos daamit bi-seksuaaleja!

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #46 : 13.01.2016, 12:02 »
Vaatii aika paljon Dominoivalta handlata kaksi alistuvaa sessiossa. Omien kokemusten mukaan siinä käy helposti niin, että jompikumpi subeista joutuu tahtomattaan hieman switchin rooliin.

On kyllä käynyt kerran niinkin, että D on jäänyt paitsioon kun minä ja toinen subitar kiinnostuimme toisistamme niin paljon, että D katseli lopulta vain taustalla. Onneksi D oli sen verran hyvällä itsevarmuudella varustettu, ettei heittänyt mitään itkupotkuraivaria asiasta.

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #47 : 13.01.2016, 13:33 »
Umpiheterona olen kuitenkin miettinyt olisiko minusta oikeasti suhteeseen alistuvan pariskunnan kanssa. Ravintoketju olisi selvä: minä, nainen, mies.
Se varmaan olisi tilanne, jossa nainen on ennenkaikkea subini ja hänen miehensä hoitaa talouden.
Tiedä sitten mitä siitäkin tulisi.

Pulseproto

• Vieras
« Vastaus #48 : 13.01.2016, 16:24 »
Vaatii aika paljon Dominoivalta handlata kaksi alistuvaa sessiossa. Omien kokemusten mukaan siinä käy helposti niin, että jompikumpi subeista joutuu tahtomattaan hieman switchin rooliin...

Täs aika hyvä toteutus jo kahdella subilla.. http://www.infernalrestraints.com/device/bondage/trailer.php?y=2015&p=02_10dia3&u=InfernalRestraints-Dia-Zerva-Double-Bagged-BONUS josta itse lähtisin liikkeelle  ;D

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #49 : 13.01.2016, 23:38 »
Täytyy tässä todeta, että kaksi dominoivaa ja yksi subi on mitä otollisin asetelma hyville sessioille. Tilanne antaa loistavan mahdollisuuden esineellistää ja nöyryyttää subia. Ja kaksi kieroa mieltä saa paljon enemmän kieroja ideoita kuin yksi - keskusteleminen ja toisen idean jatkaminen omalla on vaan niin kivaa.

Suosittelen lämpimästi kaikille, jos vaan löytää sopivat ihmiset. Se nimittäin vaatii sitä että synkkaa aika hyvin kaikilla keskenään.

Oi, tuollainen kahden dom miehen ja subinaisen yhdistelmä olisi kyllä päivän fantasia.  ;D

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #50 : 14.01.2016, 12:45 »
Täytyy tässä todeta, että kaksi dominoivaa ja yksi subi on mitä otollisin asetelma hyville sessioille. Tilanne antaa loistavan mahdollisuuden esineellistää ja nöyryyttää subia. Ja kaksi kieroa mieltä saa paljon enemmän kieroja ideoita kuin yksi - keskusteleminen ja toisen idean jatkaminen omalla on vaan niin kivaa.

Suosittelen lämpimästi kaikille, jos vaan löytää sopivat ihmiset. Se nimittäin vaatii sitä että synkkaa aika hyvin kaikilla keskenään.

Oi, tuollainen kahden dom miehen ja subinaisen yhdistelmä olisi kyllä päivän fantasia.  ;D
Se taitaisi kyllä jo vaatia masokistin, että nautinnon puolelle menisi :)

Alexios

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Truuhampster
  • Galleria
« Vastaus #51 : 14.01.2016, 13:08 »

Pientä kokeilua siihen suuntaan on ollut. Tärkeintähän siinä toimivuuden kannalta olisi se, ettei noiden domien egot törmää toisiinsa. ;D

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #52 : 14.01.2016, 14:22 »

Pientä kokeilua siihen suuntaan on ollut. Tärkeintähän siinä toimivuuden kannalta olisi se, ettei noiden domien egot törmää toisiinsa. ;D
Ja jos törmää, kärsii subi sitä enemmän.

Potulny

« Vastaus #53 : 14.01.2016, 14:34 »
Mä voisin melkein kuvitella asuvani talousessa jossa olisi yksi alistuva mies, yksi dominoiva mies ja minä switchinä. Mutta en kyllä kahden dominoivan tai kahden alistuvan miehen kanssa voisi millään tasolla kuvitella asuvani. Muutenkin tuntuu että tää nykyinenkin kuivo on kommunikaation tasolla ajoittain haasteellinen, joten voin vain miettiä kuinka haasteellista se olisi tuollaisessa tapauksessa. Kaksi dominoivaa miestä saattaisi tulla hyvinkin toimeen keskenänsä ja pystyä jakamaan subinsa mutta voisinko subina ajatella olevani silloin onnellinen. En, koska mussakin on se dominoiva puoli. Siksipä en myöskään kahden alsituvan miehen kanssa voisi asustella, koska silloin oma subipuoleni jäisi "paitsioon". Ja toki voisin tuollaisissa tilanteissa etsiä lisää seuraa, joka kylläkin mutkistaisi entisestään tuota kommunikaatiota ja loisi aikataulujen kanssa haasteita. Siksi ainoaksi melkein kuviteltavissa olevaksi jäisi tuo s+D mies ja mä kuvio. Tosin tuokaan ei realistisesti ajateltuna ole mahdollista koska tällä hetkellä talouteen kuuluu myös kaksi tytärtä jotka eivät ihan vielä oikein käsitä näitä asioita ja toisaalta ei tarvitse.

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #54 : 14.01.2016, 17:22 »
Asuttu usean vuoden taloudessa missä oli kaksi miestä, kaksi lasta ja minä.
Hyvä puoli oli siinä, että arki toimi.
Yksi mies hoiti lapset ja toinen tiskit ym kotiin liittyvää. Minä sain keskittyä työntekoon ja toin leivän perheeseen.

Järjestin tällaisen kuvion lähinnä tuon arjen toimivuuden takia.

Pulseproto

• Vieras
« Vastaus #55 : 14.01.2016, 17:36 »
Hyvin monessa maassa on yhä tavallista että 3-4 sukupolvea asuu samankatonalla.. (muistelee kesälomiaaan pikkupoikana pohjanmaalla, talossa riitti naista navettaan,keittiöön ja kirkollekin töihin, miestä pelto-,metsätöihin, kettutarhalle, kirkolle timpurinhommiin..jne -oli piikaa ja renkiä, ja nekin paneskeli useammat kersat.. ;D) Suomessa taitaa nykyään olla prosentuaalisesti maailmanennätys 1 hengen talouksissa...

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #56 : 15.01.2016, 11:31 »
Täytyy tässä todeta, että kaksi dominoivaa ja yksi subi on mitä otollisin asetelma hyville sessioille.
Itse laittasin kahden subin ja yhden massun session edelle.. Varsinkin jos daamit bi-seksuaaleja!

Mutta sunhan piti olla hypermonogaaminen?

Blondie77

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
« Vastaus #57 : 15.01.2016, 11:45 »

Tässähän puhuttiin sessiosta. Ei polyamoriasta eikä polysuhteesta..

Pulseproto

• Vieras
« Vastaus #58 : 15.01.2016, 12:03 »

Kyse oli "näkemyksestä".. Monous liittyy parisuhteisiini, seksiin, rakkauteen, uskoutumiseen, jne. Ei laske pois tilannetta jossa vaikka subini iloksi sessiossa olisi muita alisteisia "narttuja".
Nim. eksien tai muiden naisten kanssa en menis edes "kaffelle" ;! *virn - no, meerin kans vois istua vaihtaan kuulumisia lol

Tiera

• Asiakas
  • **
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
« Vastaus #59 : 15.01.2016, 12:36 »
Mulle kelpais sellanen yhden miehen ja minun talous liitettynä yhteistalouteen jossa on itse kasattu perhe mukana. Eli aika monen hengen talous se sit olis.  ;D Muutenhan tää talous onkin jo kasassa ja toimii, puuttuu vain se mies. Mitenköhän se sujuis, jos niitä olisikin kaksi..  :o