Baarin kannatusmaksut
- Paljonko mielestäsi on sopiva hinta kinkybileiden lipulle? Olisiko hyvä, että järjestävän yhdistyksen jäsenet saisivat aina omiin bileisiinsä lisäalennuksen?
- Oletko valmis maksamaan enemmän lipustasi, jos tapahtumassa on ohjelmaa (esityksiä, dj, työpajoja tms). Onko ohjelmalla mitään merkitystä sinulle?
Minkälaista ohjelmaa haluaisit bileisiin?
Miten tärkeänä pidät sitä, että kinkybileissä on paljon dungeonlaitteita?
- Harjoitatko ylipäätään S/M-aktiviteetteja bileissä, vai menetkö ennemminkin tapaamaan ihmisiä?
- Haluatko olla itse mukana biletatalkoissa?
Aloitetaanpa uusi ketju tämän Agroksenmäen SexualInquisition3, mytologiaa ja jumalallisuutta - juhlien ilmoituksesta heränneen keskustelun innoittamana:http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=759.msg9326;topicseen#new- Paljonko mielestäsi on sopiva hinta kinkybileiden lipulle? Olisiko hyvä, että järjestävän yhdistyksen jäsenet saisivat aina omiin bileisiinsä lisäalennuksen?- Oletko valmis maksamaan enemmän lipustasi, jos tapahtumassa on ohjelmaa (esityksiä, dj, työpajoja tms). Onko ohjelmalla mitään merkitystä sinulle? Minkälaista ohjelmaa haluaisit bileisiin?- Miten tärkeänä pidät sitä, että kinkybileissä on paljon dungeonlaitteita? - Harjoitatko ylipäätään S/M-aktiviteetteja bileissä, vai menetkö ennemminkin tapaamaan ihmisiä?- Haluatko olla itse mukana biletatalkoissa?
Kamalinta on jos musa soi kovalla, eikä kuule mitä ihmiset puhuu.
20e ja jäsenille 5 alennus turisteille ilman asua +10e.
Lainaus käyttäjältä: orjamies - 02.07.2011, 06:2320e ja jäsenille 5 alennus turisteille ilman asua +10e.Olisi asiaakin. Se on tämä "asu"-asia. Kun en kärsi minkäänlaisesta fetisismistä niin minulla ei ole sellaista asua joka kelpuutetaan "asu"-bileisiin. Enkä hanki "asua" bileitä varten koska ainoa tuntemus jonka se minulle antaisi olisi oleminen pellenä.Miksi bileisssä ei voisi olla vain rintalappu (sadisti, maso, domi, sub) tai nostalgisesti hanky-code? Nuo toisivat ainakin vaihtelua.T:Six
Kyllä minun mielestäni teemabileille on ihan paikkansa. Itsekään en ole asufetissi tms., mutta ymmärrän niitä, jotka haluavat pukeutua, nähdä vaivaa illan teemaa varten, ja että paikalla olisi mahdollisimman paljon sananhenkisiä ihmisiä.
Minäkään en nickistäni huolimatta kärsi minkäänlaisesta fetisismistä. Pelleksi en kuitenkaan ole itseäni nahka-asussani koskaan tuntenut, johtuu varmaan vähäisistä järjenlahjoista tms.
Kannatan tuota ehdotustasi rintalapuista, siinä voisi olla myös henkilön käyttämä nicki.
Bileet voisi aivan hyvin olla ilman DC:tä, loppuisi tuo ainainen nillittäminen siitä. Jonkun yhdistyksen jäsenyys pitäisi riittää.
Lainaus käyttäjältä: LeatherM - 02.07.2011, 22:19Kannatan tuota ehdotustasi rintalapuista, siinä voisi olla myös henkilön käyttämä nicki. Komppaan nickiä kybällä.Lainaus käyttäjältä: LeatherM - 02.07.2011, 22:19Bileet voisi aivan hyvin olla ilman DC:tä, loppuisi tuo ainainen nillittäminen siitä. Jonkun yhdistyksen jäsenyys pitäisi riittää.Pitäisi riittää, mihin? Todisteeksi siitä että ...oikeasti leikkii? (siinä on sanallista leikkiä eli pun intended). Jos "asu" koetaan ja vaaditaan sellaiseksi todisteeksi niin käytäntö poissulkee monia, ja siis poissulkee lipputuloja.Pitäisi riittää, miksi? Miksi vaatia jäsenyyttä, tässähän suorastaan ... himoitaan uutta verta, ja maksajia. Heillä voisi rintalapussa olla vaikka: Vierailija. T:Six
Lainaus käyttäjältä: orjamies - 02.07.2011, 06:2320e ja jäsenille 5 alennus turisteille ilman asua +10e. Kyllä minun mielestäni alastomat turistit saisivat tulla ihan ilmaiseksi. Tai voisi heille kympin jopa maksaakin.alstomuus toki täyttää koodin=) tietty tarkoitin ei jäsenille.Miksi bileisssä ei voisi olla vain rintalappu (sadisti, maso, domi, sub) tai nostalgisesti hanky-code? Nuo toisivat ainakin vaihtelua.