Mä en tiedä edes niiden bändien nimiä ulkoa mutta yks mimmipunkkibändi oli sikamakee. Mä oon nähny ne kai 3 kertaa ja ne pelastaa mun päivän joka kerta. Se oli taaskin ainoo mikä sai mun velton ruumiin liikkuu tahattomasti. Mulle jäi tosta keikasta niin hyvä ja toiveikas olo että ei oo vähään aikaan ollut. Oli ihan "Meidän on tulevaisuus"-tyyppinen hengellinen kokemus todellakin vaikka oon jo ikämies. Streittarit ja toi vegaanipunkkiosasto on hyvää jengiä ja oli siellä muutama bike punxtyyppikin mun ilokseni. Mun kokemus on että jos on puolikin mahdollisuutta mennä Vastikselle mitään varten, kannattaa mennä, eikä jäädä himaan haisee. samasta syystä mä meen tänään miittiin vaikka ei huvittais kapakkaan jossa ei ole livemusaa, mutta koska pervoja tulee, niin se on jotain muuta kuin tuoppinsa yli smalltalkia örisevät suomileijonakaulakoruiset tapoutpaitaiset löksöttävissä salihousuissaan ja tapparatakeissaan elbailevat lähiösedät, niinkuin esim tossa mun naapuribaarissa ravintola Katiskassa. Mä käyn Vastavirralla melkein aina kun siellä on jotain vähänkin mulle sopivaa ja yleensä onkin. Yleensä saan mennä yksin, koska tuttuni sekä kinky-että muulta puolelta ovat melko masentavan sovinnaisia tai muuten laiskoja lähtemään. Kuitenkin oon saanu uusia tuttuja ja siellä tunnen olevani tervetullut porukkaan. Mua voi kysyä mukaan keikoille aina!