Baarin kannatusmaksut
Jos ihmisellä on paniikkihäiriö tai suru niin ei sitä paranneta satuttamalla henkisesti tai fyysisesti.
Onhan toki totta, että fyysisellä ylivoimalla, kivulla ja pelolla saat melkein kenet tahansa tekemään melkein mitä tahansa, mutta itse luen sen väkivallaksi, en niinkään dominoinniksi.
Alistaminen ei minulla tapahdu fyysisen voiman tai sen pelon kautta, vaikka nuo suhteeseen kuuluvatkin. Lähtökohta on oltava henkisellä puolella, saada alistuva haluamaan alistua juuri sinulle.Jätetyksi tulemisen pelon käyttäminen alistamisessa on sen sijaan minulle jo ajatuksena vastenmielinen. Toivon, ettei kovin moni käyttäisi tuollaista keinoa. On vaikea nähdä, että mikään suhde voisi onnistua noin vastenmielisin alistamismenetelmin. No, ihmiset saattavat saada nautintonsa monin sellaisin tavoin, jotka ovat minulle vieraita.
Tuo " Vittu mitä paskaa" kommentti kuvaa hyvin tätä keskustelua. Olen täysin samaa mieltä. Otsikon aiheeseen on tosiaan palattava keskustelussa:Alistumisen tulee olla aina lähtöisin subin omasta halusta alistua. Sitä ei koskaan voi määrätä joillain säännöillä.Jos dominoiva on kykenemätön pitämään subia vallassaan on aivan turha selittää jostain säännöistä tai siitä, että "kun subit ovat niin vaikeita". Jos ei ole kykyä olla dominoiva, niin silloin sitä vain ei ole. Valta on ansaittava, siihen ei riitä pelkkä haave olla dominoiva. Millään säännöillä tai subien halveksinnalla tai sättimisellä ei dominoivuudesta haaveileva miesraukka ole koskaan muuta kuin pelle. Sama koskee niin suhdetta kuin yleensä elämää ja vaikka tätä keskustelufoorumia ja sitä, jos täällä M:mäisesti (lue ämmämäisesti) lähtisi sättimään subeja.
Naisilta äänioikeus pois, kotiin vaan tekemään ruokaa, kuuraamaan paikkoja ja näyttämään nätiltä. Pillua annetaan aina kun käsketään, puolukkapäiville perseseksiä jos ei suikkarit miellytä.Mielipiteiden ilmaisemisen voi helposti korvata "kyllä, herra!" lausahduksella, ja mieltymyksiin kelpaa hienosti "kaikki käy!"Naisten orgasmi, mikä se on?
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 28.05.2014, 16:41Naisilta äänioikeus pois, kotiin vaan tekemään ruokaa, kuuraamaan paikkoja ja näyttämään nätiltä. Pillua annetaan aina kun käsketään, puolukkapäiville perseseksiä jos ei suikkarit miellytä.Mielipiteiden ilmaisemisen voi helposti korvata "kyllä, herra!" lausahduksella, ja mieltymyksiin kelpaa hienosti "kaikki käy!"Naisten orgasmi, mikä se on?Kumma, ettei robottiseksi-ketjuun ole tullut enemmän kommentteja. Robottihan tekisi kaiken kuten käsketään ja sellaiselta vieläpä puuttuisi ihmisoikeudetkin - sehän olisi ihan kuin oikea nainen.