Kirjoittaja Aihe: Rommi päiväkirja  (Luettu 10865 kertaa)

Qumma

Rommi päiväkirja
« : 16.05.2014, 22:51 »
Tuossa  ideoitiin rommin ystäville miittiä/puistoilua 14.6. Ankkapuistoon, vai onko se Alppipuisto? Sama se!?
Ajatuksena oli että jokainen tuo mukanaan rommipullon (ja plandista jos niin haluaa). Kaikki saa maistella erilaisia rommeja hyvässä seurassa.
Säävarauksella sillai että koitetaan miettiä joku muu paikka jos sataa?

Koska kyse on rommin ystävistä ja kinkyistä niin tottakai saa varusteutua asian mukaisin varustuksiin. Eli jokainen tyylillään ja välineillään.

Pidetään hauskaa yhdessä mukavassa seurassa :)

....ehdotuksia voi toki esittää mutta niitä ei huomioida! :D
« Viimeksi muokattu: 18.05.2014, 12:59 kirjoittanut Qumma »

submit

  • Vieras
Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #1 : 16.05.2014, 23:07 »
No höh, luulin Qumman aloittaneen kirjoittamaan blogia  :o ;D

kevat

Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #2 : 17.05.2014, 00:36 »
Aivan loistava idea!

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #3 : 17.05.2014, 07:28 »
Oikea asenne - rommi on ainoa oikea juoma ja kinky on ainoa oikea tapa suhtautua seksuaalisuuteen!  8) Harmi vain että puistot ovat ihan vääriä ja aivan liian kaukana... Ankkapuistoja on Googlen mukaan ainakin Espoossa, Riihimäellä ja Vantaalla, Alppipuisto näkyy olevan Helsingissä.

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #4 : 17.05.2014, 15:46 »
Eikös tämä ole se iso puisto ihan siinä Lintsin vieressä. Se on kiva puisto. Ja hieno idis Qummalta. Ehdottomasti messissä, jos sää ja aikataulu sallii, kun olen lomallakin tuohon aikaan.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #5 : 17.05.2014, 19:26 »
Ihana ja hyvä idea, mutta mä oon niin kovin kaapissa nykyään, että jos kovin moni osallistuja on "varusteissa" ja mielessä julkisessiot niin en ehkä tule paikalle :P

alabamatattoo

  • Vieras
Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #6 : 17.05.2014, 21:16 »
Ihana ja hyvä idea, mutta mä oon niin kovin kaapissa nykyään, että jos kovin moni osallistuja on "varusteissa" ja mielessä julkisessiot niin en ehkä tule paikalle :P
Se on kuitenkin ihan yleinen puisto, jossa voi olla lapsiperheitäkin niin tuskin kukaan mitään sellaista rupee touhuamaan, mikä aiheuttaa ylimääräistä paheksuntaa ja traumoja toisille..

tomi

Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #7 : 18.05.2014, 11:07 »
No jåå, täähän kuulostaa hyvältä idealta ;)

Qumma

Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #8 : 18.05.2014, 13:09 »
Ihana ja hyvä idea, mutta mä oon niin kovin kaapissa nykyään, että jos kovin moni osallistuja on "varusteissa" ja mielessä julkisessiot niin en ehkä tule paikalle :P


Lähtökohtaisesti ajatus on ihan chillailulla. Jos jotkut siinä innostuvat liikaa exhippailemaan niin voi aina äänestää jaloillaan ja siirtymään vaikka vähän kauemmaksi tms?
En minäkään innostu mistään julkiexhippailuista mutta jokainen aikuinen toimii niinku parhaaksi kokee ja toivottavasti kantaa myös vastuunsa toistenki viihtyvyydelle.

Olisi kuitenkin niin kivaa jos tulisitte paikalle  :love: ...edes käymään?

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #9 : 18.05.2014, 13:21 »
.. Jos nakittas alman pamperon kantajaks  ;D.. Janosille sit vaikka bacardia.. :-[

chilinen

  • Vieras
Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #10 : 18.05.2014, 18:49 »
Jesh! I'm in

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4518
  • Galleria
Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #11 : 18.05.2014, 19:00 »
Pannaan harkintaan.

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 716
  • Galleria
Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #12 : 18.05.2014, 19:06 »
Harkiten pannaan.

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1473
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #13 : 18.05.2014, 19:33 »
Saatanpa osallistua.

-tt

Jake

Vs: Rommi päiväkirja
« Vastaus #14 : 20.05.2014, 21:05 »
"Me" oltiin suunniteltu Kallion saunamiittiä samalla päivälle, mutta sehän ei ole keneltäkään pois, vain lisä! mutta, moneltako tämä miitti alkaa?