Kirjoittaja Aihe: seksipalvelut  (Luettu 32479 kertaa)

Nuppuorja

• Vieras
Vs: seksipalvelut
« Vastaus #75 : 13.05.2014, 22:41 »
Ja kaikki on köyhiä ainakin sen jälkeen kun ne on pannut minua.

-katy-

• Vieras
« Vastaus #76 : 14.05.2014, 03:22 »
Samasta aiheesta on tapeltu aika pitkään onko BDSM seksiä. Monelle erilainen dominointi on huomattavasti eroottisempaa ja intiimimpää kuin pelkkä mekaaninen seksi. Silti tätä usealle intiimimpää dominointia tarjoavia pidetään maksullisten palveluiden yhteydessä vähemmän itseään myyvinä kuin mekaanista seksiä tarjoavat.

Mielestäni tässä on ristiriita ja jonkinlainen kaksinaismoraalinen käsitys, jolla BDSM-palveluiden tarjoaminen nostetaan jollakin tavalla jalommaksi kuin seksipalveluiden tarjoaminen. Toinen on toiselle eroottisempaa, toiselle toinen. Kaikkien näiden tarkoitus lienee kuitenkin tuottaa asiakkaalle seksuualisviritteistä nautintoa.
Kuinkahan jalustalle yleismaailmallisesti ottaen BDSM on nostettu, en osaa sanoa. Kenties jotkut haluavat viestittää, että BDSM on muutakin kuin "vain seksiä"- itse en koe satunnaista piiskaamista missään määrin seksiksi, ainoastaan kivuksi, mutta myös siinä on sellainen seikka, että voi kokea, että joku haluaa piiskata ja pitää siitä ja minä en pidä kivusta, mutta haluan kokea kipua jossainmäärin erinäisistä syistä,kuten vaikka todetakseni taas kerran, etten ole kehittynyt parempaan suuntaan eli masokistiksi- tai sitten kipu hallittuna,toisen hallitsemana enimmäkseen,voi tuottaa yhtä sun toista ajatusta, jopa hyödyllistä ja ymmärrystä avavaa.

Jotkut sadistit ja jotkut dominoivat kertovat tai oon lukenu netissä, että hekään eivät tiedä välttämättä kuinka ja miten paljon he ovat mitäkin,mutta että kokemukset auttavat ymmärtämään. Välttämättä heilläkään ei ole kyse ensisijaisesti seksistä, kartoittaessaan esim. kivuntuottamiskykyään, vaikka se sitten  lähemmässä suhteessa saattaakin olla nimenomaan seksiä ja kiihottavaa-oon lukenu, että aivan äärimmäistä kiihotusta aiheuttavaa

Mutta että siis, seksihän on tärkeää, ehkä tärkeintä maailmassa, ja miksi sitä ei voisi monin eri tavoin kanavoida maailmaan ja ihmisten koettaviksi, varsinkin jos tilausta löytyy.  Onko se nyt sitten sitä kaikkein intiimintä ja arinta aluetta ihmisessä, jos jotain rakoa hieman hinkataan tai vartta räplätään? Mää en oikein enään ole niin varma, mitä joskus olen muka ollut.

Erotan tästä pöpinästä lapset ja eläimet tyysti eli mietiskelen aikuisia ja itsemääräämisoikeutensa täydellisesti käsittäviä henkilöitä,köh köh.

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #77 : 14.05.2014, 07:18 »
Tunne seksistä syntyy korvien välissä. Pelkkä katse joka riisuu tai flirttailee voi olla niin järisyttävä kokemus, että tuntuu kuin olisi juuri naitu - vaikka yksikään kehon osa ei ole vielä koskettanut toista ihmistä.

Tilanteen lajia ei kannata alkaa analysoimaan. Seksi on seksiä kun tuntuu siltä.

Eikö muuten erotiikan palveluntarjoajilla pillu ole yksi käyttöesine siinä kuin kädetkin. On(ko?) ihan sama tyydyttääkö miehen käsillä, sähkölaitteilla vai tarjoaako alapäätään siihen hommaan.

Asennekysymyksiä nämä ovat.

pra

• Vieras
« Vastaus #78 : 14.05.2014, 08:11 »
Tunne seksistä syntyy korvien välissä. Pelkkä katse joka riisuu tai flirttailee voi olla niin järisyttävä kokemus, että tuntuu kuin olisi juuri naitu - vaikka yksikään kehon osa ei ole vielä koskettanut toista ihmistä.

Tilanteen lajia ei kannata alkaa analysoimaan. Seksi on seksiä kun tuntuu siltä.

Eikö muuten erotiikan palveluntarjoajilla pillu ole yksi käyttöesine siinä kuin kädetkin. On(ko?) ihan sama tyydyttääkö miehen käsillä, sähkölaitteilla vai tarjoaako alapäätään siihen hommaan.

Asennekysymyksiä nämä ovat.

Totta. Itse ainakin koen riisumisen, riisuttamisen tai alapää paljaana olemisen seksinä. Mitä muutakaan kiihottuminen olisi?

Niin tai suu. Siis ruumiinosat ovat suu, kädet ja alapää. Sitten sähkölaitteet tms. kuten tekopimpit vaikkapa...

Joo.ovat. Seksi on todellakin LAAJA funktio monia erilaisia asioita. Se ei ole vain sisään ulos liikettä...

submiesjns

• Vieras
« Vastaus #79 : 14.05.2014, 08:19 »
Mietin tätä ostamista ja myymistä omalta kohdaltani. Ajattelin menneitä yli 10v jotka on asunut yksin ja nykyisyyttäni. Koskaan en vielä ole ostanut seksiä ja luulen että, en tule ostamaankaan. Toisaalta sanotaanhan "koskaan ei pidä sanoa ei koskaan". Olisinko siis ostanut jos olisi ollut taloudellisesti varaa? Rehellinen kun olen itselleni, mitä luultavammin olisin ostanut. Myisinkö itseäni jos joku nainen tarjoaisi maksua? Mitä luultavammin myisin. Jos esm. hieron, voisin hyvinkin liitää siihen erottisenpuolen mukaan, ilman yhdyntääkin jos niin asiakas haluaa.. Ottaisin rahat ja kävelisin ruokakaupan kautta parturiin. Ostamaan palvelusta ja palvelua...

Se kun Suomessa seksinosto kriminalisoitiin aikoinaan. Oli isovirhe jota virka-valtakin vastusti. Sillä tehtiin tietoinen valinta seksikaupan ei terveille ilmiöille..eli ihmiskaupalle ja hyväksikäytölle...mm. näiden sihteeri-opistojen eduksi. Itsenäiset Suomalaiset yrittäjät joutuivat menemään "maanalle" toimimaan. Koko homman valvonta vaikeutui huomattavasti. Suomi on kaksinaismoraalin maa...Aivan kuten jenkit (korostan, Minun mielestäni). Seksin oston jyrkimmät vastustajat taitavat löytyä, parisuhteessa elävistä ihmisistä...

Fixx

• Vieras
« Vastaus #80 : 14.05.2014, 08:31 »
Se kun Suomessa seksinosto kriminalisoitiin aikoinaan.
Milloin noin tapahtui? Mielestäni seksin ostaminen on aina ollut Suomessa sallittua?

Koivuvitsa

• Vieras
« Vastaus #81 : 14.05.2014, 08:39 »
Seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta on kiellettyä. Itsenäiseltä ammatinharjoittajalta taas ei. Lain mukaan ostajan vastuulla on selvittää kumpaan ryhmään henkilö kuuluu?

submiesjns

• Vieras
« Vastaus #82 : 14.05.2014, 08:46 »
Seksin ostaminen ihmiskaupan uhrilta on kiellettyä. Itsenäiseltä ammatinharjoittajalta taas ei. Lain mukaan ostajan vastuulla on selvittää kumpaan ryhmään henkilö kuuluu?

Hyvä tarkennus Koivuvitsalta!!

giymara

• Vieras
« Vastaus #83 : 14.05.2014, 12:29 »
Onko kellään kokemusta huorista, onko he asiallisia, jne kokemuksia ?

Onpas tämä aloitus herättänyt mielenkiintoista keskustelua! Alkuperäiseen kysymykseen palatakseni, ja tuodakseni mukaan myös  palveluntarjoajan näkökulman: kokemuksen laatu riippuu sekä seksityöntekijästä että asiakkaasta. Tai huorasta ja turskasta     ;)

HUOM! kaikki tässä postauksessa olevat mielipiteet & pointsikat ovat  ainoastaan omiani ja pätevät ainoastaan siihen millaisia kokemuksia mulla on ollut, ja miten minä tätä duunia hoidan. Ammatti- tai ostajakunnan osalta kokonaisuutena en pysty enkä halua linjavetoja tehdä.

Mutta siis:

Jos ostaja tulee hakemaan vain pallien tyhjennystä johonkin reikään (tai sen naisille sopivaa vastinetta) mutta ei kerro tätä etukäteen diili voi olla pettymys. Me seksiä myyvät kun olemme ihmisiä siinä missä kaikki muutkin ja vaikka  tapahtuma onkin tunnepuolelta ohuempaa kuin ns. ilmainen seksi, niin kyllä ainakin tämä metsä vastaa kuten sinne huutaa. Siis: jos asiakkaani kohtelee minua arvostaen, kunnioittaen ja ystävällisesti niin teen varmasti parhaani ollakseni hänelle mieliksi ja antaakseni hänelle hyvää oloa -  jos taas ei, niin käytöksen tylyydestä riippuen homma joko loppuu aika lyhyeen, tai sitten heittäydyn lahnaksi ja rahastan.  Alleviivaan nyt vielä että arvostus, kunnioitus ja ystävällisyys ei tarkoita sitä että minua ei saisi panna kuin reikää seinässä jos se on sitä mitä asiakas haluaa, vaan sitä, että  alentavasta, esineellistävästä jne. asenteesta on sovittava etukäteen.

Osalle seksiä ostavista miehistä on myös vaikeaa ymmärtää sitä, että naiselta seksin ostamisen kylkiäisenä ei saa automaattisesti ostettua oikeutta purkaa vihaansa/turhautumistaan/pettymyksiään/yms. koko naissukupuolta kohtaan. Joten, jos se on seksin ostamisen motiivina, niin ainakin minun kanssani hommat loppuvat aika lyhyeen, ja veikkaan että sama pätee aika moneen muuhunkin joka vapaaehtoisesti seksityötä tekee.
Tämä naisviha (tai mikä lie) ei minulle ole koskaan toteutunut ns. fyysisenä käytöksenä, siis esim. ei-konsensuaalisena väkivaltana, vaan niin että mies ajattelee voivansa purkaa puheissa kaikki päässään liikkuvan saastan ja olettaa että seksityöntekijä kuuntelee tyynesti. Vastaan on tullut mm. useampikin tapaus, jotka katsoivat palveluun kuuluvan että he voivat tukkia puhelimeni eri asteisilla väkivaltafantasiatekstareilla päiviä ennen sovittua tapaamista, tai sitten ryhtyä raivoamaan tapaamisen aikana, ja siinä kohtaan kauppa kyllä purkautuu ihan just (mutta sitten taas: jos asiasta on sovittu etukäteen, siis kyseessä on toteutettava roolipeli, niin juttu on täysin eri.).

Hyvä hygienia on myös ehdottoman tärkeää: tarkoitan siis että jos mies haisee pesemättömältä niin käännytän ovelta: näitä tapauksia on aika paljon. Tai oli; nykyään ei, koska en enää tee kauppoja ilman että tapaan asiakkaan livenä etukäteen.

Eikä se ole ostajallekaan huono ajatus, siis tavata seksityöntekijä ihan vaan nopsalla kahvilla tmv. ennen kuin varaa ajan. Siinä saa varmistettua aika monta onnistuneen kaupan kannalta tärkeää asiaa: mm. kemiat, mieltymykset, sen että seksityöntekijä tekee hommaa omasta tahdostaan.

diaNa

• Kanta-asiakas
  • Carpe Diem
  • Galleria
« Vastaus #84 : 14.05.2014, 13:00 »
Nuppuorja kiteytti kyllä dilemman aika tarkasti... teet miten / mitä vaan niin aina jonkun mielestä se on huoraamista. vallankäytön välineenä huoraksi nimittely on toiminut yllättävän kauan ja tehokkaasti, kuulemma vieläkin nuoret tytöt ja naiset joutuvat sen kohteeksi ja yleensä vlelä syyttä.

ehkä on tullut aika kohauttaa olkapäitään huorittelulle (ainakin vaniljayhteyksissä) ja todeta että ihan miten vaan beibi  ;) ja jos jonkun mielestä illallisen, lahjan tai matkan maksattaminen toisella on huoraamista niin siitä vaan, sana ja mielipide ovat vapaita, kunhan niitä on  ::)

Master T

• Vieras
« Vastaus #85 : 14.05.2014, 13:29 »
Nuppuorjan ja diaNan hyvien kommenttien innoittamana: Huorittelu tuolla tavoin ei ole koskaan mitään muuta kuin miehen säälittävän heikkoa itsetuntoa. Huoraksi nimittelyllä osoitetaan  pelkoa naisen seksuaalisuutta kohtaan, jota nimittelijä pitää sellaisena, mitä ei kykene hallitsemaan tai siitä nauttimaan. Nimittelyistä naisten ja tyttöjen ei tule ajatella muutoin kuin, että siinähän joku esittelee omaa surkeuttaan ja heikkouttaan.

ChickenRace

• Vieras
« Vastaus #86 : 14.05.2014, 13:43 »
Nuppuorjan ja diaNan hyvien kommenttien innoittamana: Huorittelu tuolla tavoin ei ole koskaan mitään muuta kuin miehen säälittävän heikkoa itsetuntoa. Huoraksi nimittelyllä osoitetaan  pelkoa naisen seksuaalisuutta kohtaan, jota nimittelijä pitää sellaisena, mitä ei kykene hallitsemaan tai siitä nauttimaan. Nimittelyistä naisten ja tyttöjen ei tule ajatella muutoin kuin, että siinähän joku esittelee omaa surkeuttaan ja heikkouttaan.

;) taidappa tuon paremmin sanoa..

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #87 : 14.05.2014, 14:07 »

ehkä on tullut aika kohauttaa olkapäitään huorittelulle (ainakin vaniljayhteyksissä) ja todeta että ihan miten vaan beibi  ;) ja jos jonkun mielestä illallisen, lahjan tai matkan maksattaminen toisella on huoraamista niin siitä vaan, sana ja mielipide ovat vapaita, kunhan niitä on  ::)

Vanha kansa sanoo, huorat ei häpee. Siitä ilmeisesti myös tietää kuka nimityksen ansaitsee. Epärehellisyys ja lähtökohtaisesti toisen kanssa oleminen vain sen vuoksi että toisesta voi hyötyä on varmaankin aika hyviä mittareita määrittelemään onko sellainen vai ei.

IKRM

Suzie

• Vieras
« Vastaus #88 : 14.05.2014, 14:31 »

Totta. Itse ainakin koen riisumisen, riisuttamisen tai alapää paljaana olemisen seksinä. Mitä muutakaan kiihottuminen olisi?

Kun menin ekan kerran kauneussalonkiin brassisokerointiin, nätti hoitsuasuinen tyttö käski ottaa housut pois (toki kysyi haluanko siinä välissä käydä pesulla), käski työpöydälle jalat levälleen ja sitten satutti mua sieltä, aika pitkään. Oli aika lähellä, etten puhutellut häntä Valtiattareksi... Oliko se siis seksiä? :P

Kenties seksillekin on monta erilaista määritelmää, kuten sukupuolellekin. Sukupuoli voi olla anatominen, kromosominen, hormonaalinen, sosiaalinen, seksuaalinen, juridinen jne. Joillain noi on nätisti kaikki samassa asennossa, silloin puhutaan cis-sukupuolisesta henkilöstä. Ja tuosta poikkeavia katsotaan hieman vinoon.

Eikö seksi voi olla samalla tavalla eri asia eri yhteyksissä? Joillekin kumisaappaisiin pukeutuminen on hyvinkin seksuaalinen teko, mutta suuri yleisö ei sellaista ymmärrä.

Joillekin asiat selkeästi on seksiä ja toiset asiat eivät ole. Aika vaniljaiselta kuulostava näkökulma... Mulle taas jopa se sokerointi oli osittain seksuaalinen kokemus, kun halusin siihen sillätavoin suhtautua. Toki taustalla oli jännite, mihin se johtaa kun partnerini tämän yllätyksen havaitsee. Mutta sama jännite on varmaan monella muullakin. Joillekin tuo on vain kauneudenhoidollinen toimenpide ja eräille varmaan pelkkää kidutusta. (Kumma miten joidenkin kidutuksena pitämät asiat muuttuu mun päässä seksuaalisiksi. O:-)

Jos laki tai lainvalvojat määrittelee jonkin asian olevan seksiä, asia on niin juridisesta näkökulmasta. Uskonnollinen fundamentalisti voi olla eri mieltä asiasta, ja fetisisti taas ihan toiseen suuntaan eri mieltä.

Meni hieman OT, palataan asiaan: En ole käyttänyt maksullisia vaniljaseksipalveluita, jotkut kaverit ovat. Yhtä kaveria odotin talon baarissa (ei siis Suomessa), sanoi tytön olleen kiva mutta hän oli itse niin jännittynyt ettei onnistunut. Useamman maksullisen dominan palveluita olen käyttänyt, ovat vaihdelleet ammatillisen asiallisesta tuttavalliseen.

PS Ai niin, jos ette ole käynyt brassisokeroinnissa niin koittakaa tai jos käytte säännöllisesti niin seuraavan kerran kun menette: Pitäkää toi mun mielikuva päässänne :))

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #89 : 14.05.2014, 14:59 »

Jos lakiasioista puhutaan, on myös muistettava että aika moni huora edustaa harmaata taloutta (talousrikos). Aika harva huora hoitaa ammattinsa liittyvän verotuksen ja muut paperityöt oikein. Se on sitten asiakkaan omatunnosta kiinni, haluaako tämmöistä toimintaa tukea.