Baarin kannatusmaksut
Jos siirretään tunteet sivuun... Miten eroaa maksullisten palvelujen käytöstä se, että puolisot hankkivat toisilleen esim. koruja/ omien fetissiensä mukaisia asusteita (tuoksut mukaanlukien)? Yllättäen maksullisten palvelujen käytöstä tuli halvempaa kuin parisuhdekuviot?
[/i]7490#msg137490 date=1399628334]Ja ihminen joka voi/pystyy/haluaa laittaa tunteet sivuun
Itse olen menossa ekan kerran maksulliselle parin viikonpäästä. Miten se yleensä on ? maksoin tunnista, erikseen ei ollut esim montako laukeemista jne. Onko käytäntö se että tuntiin saa laueta vaikka kymmennen kertaa ellei toisin mainita?
Lainaus käyttäjältä: miekku 93 - 10.05.2014, 00:14Itse olen menossa ekan kerran maksulliselle parin viikonpäästä. Miten se yleensä on ? maksoin tunnista, erikseen ei ollut esim montako laukeemista jne. Onko käytäntö se että tuntiin saa laueta vaikka kymmennen kertaa ellei toisin mainita?Maksoit? Jos olet menossa vasta parin viikon päästä, miksi ihmeessä olet maksanut jo nyt?Suomessa maksat yleensä ajasta, eli saat ruikkia sinä aikana niin monta kertaa kuin haluat.