Baarin kannatusmaksut
Eilen alkuyöstä kotiin kulkiessa mietin sitä, miten paljon helpompaa elämä miehenä on. Kuljin yöllä ensin tiheän metsän läpi, sen jälkeen oikaisin tyhjän teollisuusalueen halki, kuljin pitkin puiden varjostamaa kävelytietä eikä missään vaiheessa mieleeni edes tullut pelätä raiskaajaa. Tosin pitkälliset itsepuolustuslajiharrastukset + haukkaa sen verran käsivarressa = riskimpikin päälle karkaajaa taittuu alle aikayksikön, joten tuonkaan puolesta ei tarvitsisi pelätä öisillä taipaleilla, mutta naisten pitää tämmöistäkin harkita ja huomioida kulkureittejään arpoessa.
Mieleni on joskus, tai no oikeastaan aina, aika villi ja se nosti ajatukseni kulun vieläkin korkeammalle tasolle ja aloin pohtia alistuvan roolia kokonaisuudessaan. On olemassa niin sanottuja totaaliorjia, jotka ovat valmiita siihen, että heille saa tehdä ihan mitä vain. Ihan mitä vain, onko tosiaankin niin?!? Entäpä jos alistaja haluaakin vain katsella ja vähän pölyhuikulla hipaista. Onko se ok ja tuottaako se alistuvalle sen mielihyvän, mitä hän hakee? No enpä oikein usko. Näillä oman tahtonsa pois antaneilla orjillakin on ne omat tietyt jutut, mitä he haluavat heille tuotettavan. On se sitten kipua, seksuaalista tyydytystä tai henkistä alistamista, mutta aina on jotakin ja näistä keskustellaan etukäteen, jotta alistava voi sitä tuottaa… tai sitten seuraavalla kerralla alistuva etsii itselleen toisen alistajan, jolta tätä saa. "Saat siis tehdä minulle mitä vain, kunhan teet niin kuin minä sanon"! Alistuvalla on siis erittäinkin vahva oma tahto ja halu saada se oma tyydytys, joten onko se sitten enää totaaliorjuutta? Pohtikoot tätä kukin omissa päissään ja saa pohtia vaikka päissäänkin. Tämä oli vain hiukan kajahtaneen miehenkäppyrän öisen kävelyretken ajattelujen tulos.
Näillä oman tahtonsa pois antaneilla orjillakin on ne omat tietyt jutut, mitä he haluavat heille tuotettavan. On se sitten kipua, seksuaalista tyydytystä tai henkistä alistamista, mutta aina on jotakin ja näistä keskustellaan etukäteen, jotta alistava voi sitä tuottaa… tai sitten seuraavalla kerralla alistuva etsii itselleen toisen alistajan, jolta tätä saa. "Saat siis tehdä minulle mitä vain, kunhan teet niin kuin minä sanon"! Alistuvalla on siis erittäinkin vahva oma tahto ja halu saada se oma tyydytys, joten onko se sitten enää totaaliorjuutta?
Raiskaus ei ole seksiä. Seksuaalisessa mielessä "alistuminen" on aina vapaaehtoinen roolileikki, jossa todellinen valta on alistujalla, koska hän voi päättää, milloin leikki keskeytetään.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 07.05.2014, 16:21Raiskaus ei ole seksiä. Seksuaalisessa mielessä "alistuminen" on aina vapaaehtoinen roolileikki, jossa todellinen valta on alistujalla, koska hän voi päättää, milloin leikki keskeytetään.Tuossa on kiteytettynä dilemma joka vain pitää löytää siitä. Väittäisin, että aika moni on tullut teoriassa raiskatuksi sessiossa, mutta ei ole sitä välttämättä itsekään huomannut. Samaa "raiskausta" tapahtuu vanilijoillakin. Moni ryhtyy sessioon, mutta jossakin vaiheessa ei sitten haluakaan mennä loppuun asti, vaan haluaisi keskeyttää. Toinen ei sitä haluakkaan, vaan vie sen loppuun asti. Onko se raiskaus? Mielestäni on. Suurin osa näistä raiskatuksi tulleista ei nosta asiasta mitään metakkaa, koska ajattelevat, että itse johti tilanteen tuohon pisteeseen ja/tai jostakin syystä ajattelevat tuon kuuluvan sessiointiin.
Lainaus käyttäjältä: Mr Wincent - 13.05.2014, 10:33Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 07.05.2014, 16:21Raiskaus ei ole seksiä. Seksuaalisessa mielessä "alistuminen" on aina vapaaehtoinen roolileikki, jossa todellinen valta on alistujalla, koska hän voi päättää, milloin leikki keskeytetään.Tuossa on kiteytettynä dilemma joka vain pitää löytää siitä. Väittäisin, että aika moni on tullut teoriassa raiskatuksi sessiossa, mutta ei ole sitä välttämättä itsekään huomannut. Samaa "raiskausta" tapahtuu vanilijoillakin. Moni ryhtyy sessioon, mutta jossakin vaiheessa ei sitten haluakaan mennä loppuun asti, vaan haluaisi keskeyttää. Toinen ei sitä haluakkaan, vaan vie sen loppuun asti. Onko se raiskaus? Mielestäni on. Suurin osa näistä raiskatuksi tulleista ei nosta asiasta mitään metakkaa, koska ajattelevat, että itse johti tilanteen tuohon pisteeseen ja/tai jostakin syystä ajattelevat tuon kuuluvan sessiointiin.Lainauksen lihavointi minun. Luulen, että näitä tapahtuu enemmän kuin arvataankaan. Rajoista ei ole selvästi sovittu tai toinen ei pidäkään niistä kiinni.
..aloin pohtia alistuvan roolia kokonaisuudessaan. On olemassa niin sanottuja totaaliorjia, jotka ovat valmiita siihen, että heille saa tehdä ihan mitä vain. Ihan mitä vain, onko tosiaankin niin?!? Entäpä jos alistaja haluaakin vain katsella ja vähän pölyhuikulla hipaista. Onko se ok ja tuottaako se alistuvalle sen mielihyvän, mitä hän hakee? No enpä oikein usko.