Baarin kannatusmaksut
Voidaan tavata ihan koska vaan liikut täällä päin. Yksityisviestillä saat tarkemmat tiedon missäpäin täällä päin on.IKRM
Minulle kanssa käy tapaaminen, mutta määrittelen kylläkin mihin feminismin asteeseen itse, sillä vain täysin suljetussa akateemisessa maailmassa oleva pystyy parhaaseen katekoriaan, ja nämäkin tule sukupuolen laitokselta yleisesti ja hyvänä kakkosena tulee sitten kasvatustieteen laitos.
Ja tohvelisankari on Aino-Rouvan mukana hesan bileissä ja syksyn TAFFissa. Voidaan keskustelun ohessa pitää vaikka kisat, kuka pissaa pisimmälle. Tulee siinä samalla todistettua meidän alistuvien tasa-arvoa kannattavien rääpäleiden miehinen vähemmyys, varrattaessa ylivoimaisiin alfoihin.
Lainaus käyttäjältä: Aino - 07.05.2014, 09:44Lainaus käyttäjältä: IKRM - 07.05.2014, 09:19Voidaan tavata ihan koska vaan liikut täällä päin. Yksityisviestillä saat tarkemmat tiedon missäpäin täällä päin on.IKRMLainaus käyttäjältä: Guide-Master - 07.05.2014, 09:27Minulle kanssa käy tapaaminen, mutta määrittelen kylläkin mihin feminismin asteeseen itse, sillä vain täysin suljetussa akateemisessa maailmassa oleva pystyy parhaaseen katekoriaan, ja nämäkin tule sukupuolen laitokselta yleisesti ja hyvänä kakkosena tulee sitten kasvatustieteen laitos.Mulla on selvästi kivoja hetkiä luvassa! Mut löytää usein Helsingin bileistä, ja myös Taffista syksyllä. Voin istahtaa kahvilaankin, jos satutaan samaan kaupunkiin. Kauhean kauas en valitettavasti voi treffeille matkustaa, perhe ja naisen velvollisuuden lapsiaan ja miestään kohtaan - ymmärrätte varmaan!Ja tohvelisankari on Aino-Rouvan mukana hesan bileissä ja syksyn TAFFissa. Voidaan keskustelun ohessa pitää vaikka kisat, kuka pissaa pisimmälle. Tulee siinä samalla todistettua meidän alistuvien tasa-arvoa kannattavien rääpäleiden miehinen vähemmyys, varrattaessa ylivoimaisiin alfoihin.
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 07.05.2014, 09:19Voidaan tavata ihan koska vaan liikut täällä päin. Yksityisviestillä saat tarkemmat tiedon missäpäin täällä päin on.IKRMLainaus käyttäjältä: Guide-Master - 07.05.2014, 09:27Minulle kanssa käy tapaaminen, mutta määrittelen kylläkin mihin feminismin asteeseen itse, sillä vain täysin suljetussa akateemisessa maailmassa oleva pystyy parhaaseen katekoriaan, ja nämäkin tule sukupuolen laitokselta yleisesti ja hyvänä kakkosena tulee sitten kasvatustieteen laitos.Mulla on selvästi kivoja hetkiä luvassa! Mut löytää usein Helsingin bileistä, ja myös Taffista syksyllä. Voin istahtaa kahvilaankin, jos satutaan samaan kaupunkiin. Kauhean kauas en valitettavasti voi treffeille matkustaa, perhe ja naisen velvollisuuden lapsiaan ja miestään kohtaan - ymmärrätte varmaan!
Lainaus käyttäjältä: Poraaja - 07.05.2014, 10:26Ja tohvelisankari on Aino-Rouvan mukana hesan bileissä ja syksyn TAFFissa. Voidaan keskustelun ohessa pitää vaikka kisat, kuka pissaa pisimmälle. Tulee siinä samalla todistettua meidän alistuvien tasa-arvoa kannattavien rääpäleiden miehinen vähemmyys, varrattaessa ylivoimaisiin alfoihin.Ylläpito poistaa vastauksiani koko ajan, joten en voi vastailla tämäntyyppisiin kirjoituksiin samalla mitalla. Bileissä ei tule juurikaan enää käytyä, mutta kutsuni koskee tietysti myös sinua. Olet tervetullut tapaamaan minua ihan koska vaan liikut täällä suunnalla.IKRM
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 07.05.2014, 07:23Toivoisin, että ihan oikeasti mietittäisiin mistä on kyse sen sijaan, että haukutaan (taas) ketjun kirjoituksia ja varsinkin aloitusta ja huutonauramista päälle.Luitko sinä Lady Whip sen aloitusviestin? Pistän sen kertauksena tähän:Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.05.2014, 13:42Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?Ihanko todella tässä pitäisi vakavalla naamalla keskustella natseihin vertautuvista feministeistä, ja salaliitosta, jonka tarkoituksena on se, että he saavat kaiken ilmaiseksi, mitään tekemättä? Sekä oletuksesta, että (luojan kiitos) niillä monilla mastereilla, eli miespuolisilla seksuaalisuudeltaan dominoivilla henkilöillä, jotka kannattavat sukupuolten tasa-arvoa, on vakava persoonallisuushäiriö? --- ei vaan anteeksi, että he ovat vakavan persoonallisuushäiriön kantajia...Ei, kyllä minä ainakin jatkan nauramista!
Toivoisin, että ihan oikeasti mietittäisiin mistä on kyse sen sijaan, että haukutaan (taas) ketjun kirjoituksia ja varsinkin aloitusta ja huutonauramista päälle.
Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?
Kysyt varmaan ihan tosissasi luinko aloituksen johon viittaan kommentissani.Jos ei ole kunnioitusta sen verran ihmistä kohtaan, että pystyisi keskustelemaan vakavalla naamalla aiheesta joka aiheuttaa tahattomia pallealihaksen kouristuksia naurun merkeissä, miksi ollenkaan puuttua ketjun aiheeseen.
Kun käytetään sanoja vertaa ja myös, oletettavasti tarkoittaa sitä, että joku saattaa olla samanlainen jolloin voidaan verrata näitä kahta toisiinsa.
Sorry hermostumiseni. Mietin edelleen mitä oikeastaan on ihmisen kunnioitus ja oikeus omaan mielipiteeseen.
Lainaus käyttäjältä: Aino - 07.05.2014, 09:05Ps. Nyt kun IKRM vetäisi hihastaan vielä marttyyrikortinkin, joudun toteamaan, että ihan oikeasti, kuten olen polveilevasti ja monisanaisesti kirjoitellutkin, tosi mielelläni juttelisin näistäkin aiheista kasvokkain sekä hänen, että Guiden kanssa. Olisi mukava katsoa, onko pokkaa kutsua minua natsifeministiseksi paskaksi ihan livenäkin. Ihan koko sydämestäni uskon, että vähintään yksi kokonainen ihminen on teidänkin takananne! Sanasokeuden huutonauraminen on vaan liikaa, sanot mitä sanot. IKRM
Ps. Nyt kun IKRM vetäisi hihastaan vielä marttyyrikortinkin, joudun toteamaan, että ihan oikeasti, kuten olen polveilevasti ja monisanaisesti kirjoitellutkin, tosi mielelläni juttelisin näistäkin aiheista kasvokkain sekä hänen, että Guiden kanssa. Olisi mukava katsoa, onko pokkaa kutsua minua natsifeministiseksi paskaksi ihan livenäkin. Ihan koko sydämestäni uskon, että vähintään yksi kokonainen ihminen on teidänkin takananne!
Minusta on ihmisarvoa, että ihmisellä on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan. Vaikka D/s-suhde ei ole lähtökohdiltaan tasa-arvoon perustuva, on se minusta vapaaehtoisuudessa aina ihmisarvoa kunnioittava. Nainen voi olla orja ja mies Master omassa suhteessaan, vaikka kannattavat yhteiskunnassa sukupuolten tasa-arvoa. Aikuisilla ihmisillä on oltava oikeus pyrkiä järjestämään omat suhteensa tarpeittensa mukaan.
Lainaus käyttäjältä: Master T - 07.05.2014, 16:27Minusta on ihmisarvoa, että ihmisellä on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan. Vaikka D/s-suhde ei ole lähtökohdiltaan tasa-arvoon perustuva, on se minusta vapaaehtoisuudessa aina ihmisarvoa kunnioittava. Nainen voi olla orja ja mies Master omassa suhteessaan, vaikka kannattavat yhteiskunnassa sukupuolten tasa-arvoa. Aikuisilla ihmisillä on oltava oikeus pyrkiä järjestämään omat suhteensa tarpeittensa mukaan.Okei, sanottakoon nyt heti se, että minä edustan ensisijaisesti vaniljaa. Mutta minua häiritsee suunnattomasti se, että D/s-ihmiset hokevat toistuvasti tasa-arvoa, mutta lisäävät siihen ehtolausekkeita. Onko se tosiasiallista aatteen kannattamista ja lippulaivana olemista, jos siihen on pakko lisätä aina, että silti, not in my backyard? Ei minusta. Miksi silloin ei tosiaan sano, että no, tietyissä asioissa kannatan, mutta siviilielämässä en? Sinällään mielenkiintoista, että tasa-arvo yhdistetään ilmeisesti voimakkaasti vain politiikkaan, työelämään tmv., ihan kuin siviilielämän voisi ulkoistaa siitä.