Baarin kannatusmaksut
Stogen ajatusmallia seuraten.Jos miehisyys ilmenee väkivaltana naista kohtaan, sitä käytösmallia ei saa pyrkiä muuttamaan koska silloin se on sukupuoleen perustuvaa syrjintää eikä näin ollen kannata tasa-arvoa.
...No jos pilkkua nussitaan niin milläs luulet että miehet vallassaolevana sukupuolena on pitäny naaraat kurissa viimesen 109238420934879283 vuotta ?Ruusuilla ? ...
...Nussitaanko pilkkua? -Sopii! Missäs tää pilkku asuu ja koska sille sopii ? ...antropologian maikka yliopistolla joka kertoi keräilijämetsästäjistä, joskus muinoin eläneistä, kertoi satuja ja oli vinksahtanut feministi -Kaikki proffat joita mä oon tuntenu elämäni aikana on hieman vinksahtaneita. You know?
"Mitä on profeminismi?Profeminismi tarkoittaa miesten aktiivista tukea ja solidaarisuutta feministisille ponnistuksille. Aivan kuten on useita feminismejä, on myös useita profeminismin muotoja. Kaikkia näkökulmia yhdistää kuitenkin vakaumus kuunnella feminismejä ja naisia. Kuuntelun kautta pyrimme ajattelemaan uudelleen ja purkamaan mieheyttä hallitsevana ja hegemonisena sukupuolena. Tämä sisältää aktiivista itsen ja muiden miesten muuttamisen - henkilökohtaisesti, poliittisesti, kotona, töissä, mediassa, erilaisten kampanjoiden avulla ja lain edessä. Esimerkkejä miesten toiminnan ja vallan muodoista, jotka kaipaavat muuttamista ovat väkivalta, seksuaalinen häirintä, sukupuolisyrjintä, seksismi ja patriarkaattinen valta ylipäätänsä. "Master voi seisoa Profeministi-aatteen mukaan näiden asioiden takana ja siitä huolimatta olla hyvä Master omalleen.Miten se skitsofreenisuus ilmenee mistä Guide puhui.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 06.05.2014, 13:42Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master? Sorry On sitä monenlaista vekkulia
Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?
Hienoa, että foorumilla keskustellaan. Valitettavasti itse en tällä erää pysty huutonaurun ja päänpuistelun yhteisvaikutuksen vuoksi (hitsi, ei yhtään tähän sopivaa hymiötä!)
Pitäisiköhän vielä julistautua humanistiksikin