Kirjoittaja Aihe: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?  (Luettu 26653 kertaa)

Aino

• Vieras
Vs: Onko profeministi Master, jakomielitaudin kantaja?
« Vastaus #45 : 07.05.2014, 09:44 »

Voidaan tavata ihan koska vaan liikut täällä päin. Yksityisviestillä saat tarkemmat tiedon missäpäin täällä päin on.

IKRM

Minulle kanssa käy tapaaminen, mutta määrittelen kylläkin mihin feminismin asteeseen itse, sillä vain täysin suljetussa akateemisessa maailmassa oleva pystyy parhaaseen katekoriaan, ja nämäkin tule sukupuolen laitokselta yleisesti ja hyvänä kakkosena tulee sitten kasvatustieteen laitos.

Mulla on selvästi kivoja hetkiä luvassa! :-* Mut löytää usein Helsingin bileistä, ja myös Taffista syksyllä. Voin istahtaa kahvilaankin, jos satutaan samaan kaupunkiin. Kauhean kauas en valitettavasti voi treffeille matkustaa, perhe ja naisen velvollisuuden lapsiaan ja miestään kohtaan - ymmärrätte varmaan!

Poraaja

• Vieras
« Vastaus #46 : 07.05.2014, 10:26 »
Kaikkea sitä kirjoitteleekin aamulla äkäisenä...

Rauhaa.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2014, 13:36 kirjoittanut Poraaja »

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #47 : 07.05.2014, 10:34 »

Ja tohvelisankari on Aino-Rouvan mukana hesan bileissä ja syksyn TAFFissa. Voidaan keskustelun ohessa pitää vaikka kisat, kuka pissaa pisimmälle. Tulee siinä samalla todistettua meidän alistuvien tasa-arvoa kannattavien rääpäleiden miehinen vähemmyys, varrattaessa ylivoimaisiin alfoihin.

Ylläpito poistaa vastauksiani koko ajan, joten en voi vastailla tämäntyyppisiin kirjoituksiin samalla mitalla.

Bileissä ei tule juurikaan enää käytyä, mutta kutsuni koskee tietysti myös sinua. Olet tervetullut tapaamaan minua ihan koska vaan liikut täällä suunnalla.

IKRM

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
« Vastaus #48 : 07.05.2014, 12:59 »

Voidaan tavata ihan koska vaan liikut täällä päin. Yksityisviestillä saat tarkemmat tiedon missäpäin täällä päin on.

IKRM

Minulle kanssa käy tapaaminen, mutta määrittelen kylläkin mihin feminismin asteeseen itse, sillä vain täysin suljetussa akateemisessa maailmassa oleva pystyy parhaaseen katekoriaan, ja nämäkin tule sukupuolen laitokselta yleisesti ja hyvänä kakkosena tulee sitten kasvatustieteen laitos.

Mulla on selvästi kivoja hetkiä luvassa! :-* Mut löytää usein Helsingin bileistä, ja myös Taffista syksyllä. Voin istahtaa kahvilaankin, jos satutaan samaan kaupunkiin. Kauhean kauas en valitettavasti voi treffeille matkustaa, perhe ja naisen velvollisuuden lapsiaan ja miestään kohtaan - ymmärrätte varmaan!

Ja tohvelisankari on Aino-Rouvan mukana hesan bileissä ja syksyn TAFFissa. Voidaan keskustelun ohessa pitää vaikka kisat, kuka pissaa pisimmälle. Tulee siinä samalla todistettua meidän alistuvien tasa-arvoa kannattavien rääpäleiden miehinen vähemmyys, varrattaessa ylivoimaisiin alfoihin.
Itse en tule kun kahden keskiseen tapaamiseen, sillä jos ei ole rohkeutta tulla, niin itse en juuri sen takia bileissä näitä asioita keskustele, että siellä on aina joku vinkuja väliin puhumassa. Eli jos halua niin minulle käy vain julkinen paikka, joka illan yhdessä sovittu.

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
« Vastaus #49 : 07.05.2014, 13:12 »

Ylläpito poistaa vastauksiani koko ajan, joten en voi vastailla tämäntyyppisiin kirjoituksiin samalla mitalla.

Bileissä ei tule juurikaan enää käytyä, mutta kutsuni koskee tietysti myös sinua. Olet tervetullut tapaamaan minua ihan koska vaan liikut täällä suunnalla.

IKRM
Kiusaako ylläpito sinua, taitaa olla taas pikkasen tiukempi sensuuri:)

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #50 : 07.05.2014, 14:13 »
Toivoisin, että ihan oikeasti mietittäisiin mistä on kyse sen sijaan, että haukutaan (taas) ketjun kirjoituksia ja varsinkin aloitusta ja huutonauramista päälle.

Luitko sinä Lady Whip sen aloitusviestin?  :o Pistän sen kertauksena tähän:

Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?

Ihanko todella tässä pitäisi vakavalla naamalla keskustella natseihin vertautuvista feministeistä, ja salaliitosta, jonka tarkoituksena on se, että he saavat kaiken ilmaiseksi, mitään tekemättä? Sekä oletuksesta, että (luojan kiitos) niillä monilla mastereilla, eli miespuolisilla seksuaalisuudeltaan dominoivilla henkilöillä, jotka kannattavat sukupuolten tasa-arvoa, on vakava persoonallisuushäiriö? --- ei vaan anteeksi, että he ovat vakavan persoonallisuushäiriön kantajia...

Ei, kyllä minä ainakin jatkan nauramista! ;D

Kysyt varmaan ihan tosissasi luinko aloituksen johon viittaan kommentissani.

Jos ei ole kunnioitusta sen verran ihmistä kohtaan, että pystyisi keskustelemaan vakavalla naamalla aiheesta joka aiheuttaa tahattomia pallealihaksen kouristuksia naurun merkeissä, miksi ollenkaan puuttua ketjun aiheeseen.

Kun käytetään sanoja vertaa ja myös, oletettavasti tarkoittaa sitä, että joku saattaa olla samanlainen jolloin voidaan verrata näitä kahta toisiinsa. Kun puhutaan olettamuksista ja mielipiteistä, niitä on niin paljon eri muotoja kuin on ihmisiäkin.

Sorry hermostumiseni. Mietin edelleen mitä oikeastaan on ihmisen kunnioitus ja oikeus omaan mielipiteeseen.

AlexDee

• Vieras
« Vastaus #51 : 07.05.2014, 14:27 »
Aina, kun lähdetään puhumaan 'sukupuolten eroista', kannattaisi muistaa, ettei juuri mikään, minkä oletetaan liittyvän sukupuoleen (siis mihin: genitaaleihin, kromosomeihin, hetuun, hiusten pituuteen jne.?) ole kovin kiveenhakattua. Keskimäärin voidaan sanoa eri sukupuolten ominaisuuksista vaikka mitä, mutta yksilötasolla mikään ei ole niin selvää. Keskimääräistä ihmistä ei myöskään ole ja sukupuolten sisällä yksilöiden väliset erot ovat suuremmat kuin ns. sukupuolten väliset keskimääräiset erot. Myös eri aikakausina käsitykset miehisyydestä ja naisellisuudesta ovat vaihdelleet suurestikin (vaaleanpunainen on ollut aikanaan miesten väri, samoin kuin punainen, sininen sitten taas naisten). Kun vielä muistetaan, ettei sukupuoli ole lainkaan niin yksiselitteinen asia kuin luullaan, ollaankin jo paljon parjatun feminismin ja sukupuolentutkimuksen parissa. Ja ei, tähän ei kannata tulla sanomaan, että sukupuoli on yhtä kuin genitaalit. Jos mieheltä amputoidaan penis, hän ei luultavasti lakkaa olemasta mies. Kromosomitasolla löytyy paljon muitakin yhdistelmiä kuin XX ja XY, eli sekään ei kerro välttämättä mitään sukupuolesta. Kun lisäksi otetaan mukaan kaikki muut variaatiot esim. luonteenpiirteiden ja kiinnostusten osalta, puhumattakaan sukupuoli-identiteeteistä, ollaankin jo sellaisen sukupuolen kirjon keskellä, että jako yksiselitteisesti miehiin ja naisiin, joilla on jotenkin tietyt, tiukasti määritellyt ominaisuudet, on yksinkertaisesti kestämätön. Toki suuri osa ihmisistä sijoittuu jokseenkin ongelmitta jompaan kumpaan lokeroon, mutta sen lisäksi jää vielä valtava kirjo erilaisia tapoja olla tai olla olematta jotain sukupuolta.

On aika hassua puhua esim. sukupuolisensitiivistä kasvatusta vastaan, koska sen perusidea on antaa jokaisen yksilön olla juuri niin feminiininen tai maskuliinen, sekoitus näitä, tai aivan jotain muuta, kuin henkilö itse haluaa, riippumatta syntymässä papereihin määritellystä sukupuolesta. Se ei siis ole kenenkään pakottamista mihinkään muottiin, päinvastoin, kyse on siitä, että lapsi ja nuori saa toimia oman persoonansa mukaisesti, siis tyttö 'tyttömäisesti', poika 'poikamaisesti', tyttö 'poikamaisesti' ja poika 'tyttömäisesti'. Sukupuolistereotyyppinen kasvatushan on juuri se, joka pakottaa toimimaan jollain tavalla, riippumatta henkilön omasta sukupuolikokemuksesta, kiinnostuksen kohteista jne.

Peace&love, AlexDee - feministi, dominoiva, mies, jonka miehuus ei ole kiinni siitä, että kannattaa oikeaa tasavertaisuutta (myös miesten osalta, vrt. huoltajuuskiistat, asevelvollisuus)

Aino

• Vieras
« Vastaus #52 : 07.05.2014, 14:40 »
Kysyt varmaan ihan tosissasi luinko aloituksen johon viittaan kommentissani.

Jos ei ole kunnioitusta sen verran ihmistä kohtaan, että pystyisi keskustelemaan vakavalla naamalla aiheesta joka aiheuttaa tahattomia pallealihaksen kouristuksia naurun merkeissä, miksi ollenkaan puuttua ketjun aiheeseen.

Menee jankkaamiseksi, mutta lainaan itseäni: Ihanko todella tässä pitäisi vakavalla naamalla keskustella natseihin vertautuvista feministeistä, ja salaliitosta, jonka tarkoituksena on se, että he saavat kaiken ilmaiseksi, mitään tekemättä? Sekä oletuksesta, että (luojan kiitos) niillä monilla mastereilla, eli miespuolisilla seksuaalisuudeltaan dominoivilla henkilöillä, jotka kannattavat sukupuolten tasa-arvoa, on vakava persoonallisuushäiriö?

Lainaus käyttäjältä: Lady Whip
Kun käytetään sanoja vertaa ja myös, oletettavasti tarkoittaa sitä, että joku saattaa olla samanlainen jolloin voidaan verrata näitä kahta toisiinsa.

Valitettavasti en ymmärrä lauseen sisältöä.

Lainaus käyttäjältä: Lady Whip
Sorry hermostumiseni. Mietin edelleen mitä oikeastaan on ihmisen kunnioitus ja oikeus omaan mielipiteeseen.

Ei mitään. Itse valitsen huvittua tästä absurdiudesta, kun en todellakaan jaksa hermostua. Aihetta kyllä on annettu, mm kutsumalla rakastani tohvelisankariksi ja vähättelemällä meidän tapaamme elää ja kokea.

Edelleen painotan, että todellakin, jokaisella on oikeus mielipiteeseen, ja jokaista ihmistä ja hänen ihmisarvoaan tulee kunnioittaa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että täytyy hiljaa nyökytellen vaieta, jos on eri mieltä, tai ettei saa huvittua keskustelun aloituksista, joita on kykenemätön ottamaan vakavasti. Jos joku toistuvasti solvaa niitä, jotka eivät jaa omia käsityksiä maailmasta ja parisuhteesta, ei juuri voi toivoa asiallista keskustelua aloittaessaan jälleen kerran solvaavan ja vähättelevän keskustelun, jonka tarkoitus on mollata itselle vierasta tapaa elää. Ainakin minusta persoonallisuushäiriö-diagnoosi sen perusteella, että mies kokee naisen tasavertaisekseen, on melkoisen hulvaton lähtöolettamus.

piNaNas

• Vieras
« Vastaus #53 : 07.05.2014, 15:45 »
Hei mut onneks näitä keskusteluja on olemassa! Selvii ainakin aika nopeesti kertaheitolla et kenen kanssa sitä kannattaa aikaansa tuhlata ja olla tekemisissä. Ja kenen taas sitten ei.
En jaksa sivistää ihmisiä enää näin harrastusrintamalla kun teen sitä jo ammattini puolella, joten en tämän enempää osallistu tähän.

Pitäkää kivaa  :love:

Master T

• Vieras
« Vastaus #54 : 07.05.2014, 16:27 »
Keskustelun provoihin ja provosoitumisiin en jaksa ottaa kantaa. Provikatiivisuus ei ole minusta lähtökohtaisesti mikään paha asia. Usein sillä pakotetaan vastapuoli ajattelemaan ja perustelemaan kantaansa selkeämmin. Sitäkin on tässä minusta ollut paljon.

Itse feminismistä. En ole kovin hyvin koskaan perehtynyt aiheeseen, myönnän. Olen mieltänyt feminismin naisten oikeuksien ajamiseksi. En ole kokenut, että naisten oikeudet ja niiden lisääntyminen yhteiskunnassa olisivat millään lailla itseltäni pois. Aina yhteiskunnassa on epätasa-arvoa, mutta en näe sukupuoleen perustuvaa epätasa-arvoa asiana, jonka vähentäminen olisi haitallista, vaan päinvastoin.

Aina ne pärjäävät maailmassa paremmin ja saavat siinä valtaa, jotka ovat siihen kykeneviä ja haluavat sitä. Mieluummin näen maailman, jossa valtaa pitävät älykkyytensä  tai vaikka sattuman, perusteella ihmiset kuin sukupuolensa perusteella. En koe ongelmaa selvitä maailmassa, jossa sukupuolilla on samat oikeudet.

Koska olen mieltänyt feminismin jotenkin naisten etujärjestöksi, en ole siihen paljoa kiinnittänyt huomiota, vaikka toki ajattelen positiivisesti siitä kuten monista muitakin tasa-arvoa ajavista liikkeistä. Uskon, että siellä myös on kaikenlaista äärihihhulointia seassa, mutta ei vain ole ollut minulle suuremmin kiinnostuksen aiheena.

Seksuaalisten taipumusten, kuten halua alistua tai hallita, yhteensovittaminen yhteiskunnallisen tasa-arvon kannattamiseen ei ole mielestäni ongelmallista. Mieluummin alistan tai hallitsen naista, joka haluaa itsenäisenä ihmisenä minulle alistua, eikä minkään yhteiskunnallisen pakon takia. Jos alistuva nainen kokee vääräksi halunsa alistua miehelle, koska kannattaa yhteiskunnassa naisten ja miesten tasa-arvoa, tai naista suhteessaan hallita haluava mies, kokee itsensä olevan jotenkin väärässä, on heidän mielestäni kyllä ajateltava ja keskusteltava asiasta keskenään kunnolla ja selvitettävä itselleen, mitä oikein haluavat.

Minusta on ihmisarvoa, että ihmisellä on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan. Vaikka D/s-suhde ei ole lähtökohdiltaan tasa-arvoon perustuva, on se minusta vapaaehtoisuudessa aina ihmisarvoa kunnioittava. Nainen voi olla orja ja mies Master omassa suhteessaan, vaikka kannattavat yhteiskunnassa sukupuolten tasa-arvoa. Aikuisilla ihmisillä on oltava oikeus pyrkiä järjestämään omat suhteensa tarpeittensa mukaan.

vorona

• Kanta-asiakas
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
« Vastaus #55 : 07.05.2014, 16:39 »

Ps. Nyt kun IKRM vetäisi hihastaan vielä marttyyrikortinkin, joudun toteamaan, että ihan oikeasti, kuten olen polveilevasti ja monisanaisesti kirjoitellutkin, tosi mielelläni juttelisin näistäkin aiheista kasvokkain sekä hänen, että Guiden kanssa. Olisi mukava katsoa, onko pokkaa kutsua minua natsifeministiseksi paskaksi ihan livenäkin. Ihan koko sydämestäni uskon, että vähintään yksi kokonainen ihminen on teidänkin takananne! :love:

Sanasokeuden huutonauraminen on vaan liikaa, sanot mitä sanot.

IKRM

Ahaa... se onkin sanasokeutta eikä mielipide kun Guide kirjoittaa feministeillä, natseilla ja suljetuilla uskontokunnilla olevan paljon yhteistä; että miehet, jotka eivät ajattele naisten ja miesten välisistä suhteista samalla tavalla kun hän (ja ilmeisesti myös IKRM) ovat persoonattomia mielistelijöitä ja että akateeminen koulutus jollain lailla pilaa naiset?

Sanottaakoon nyt vielä että kaikilla -ismeillä, natseilla ja suljetuilla uskontokunnilla on minunkin mielestäni paljon yhteistä. Myös sovinismillä - joka terminä on muistaakseni alunperin tarkoittanut kiihkomielistä isänmaallisuuta ja omasta kansaryhmästä poikkeavien fanaattista vihaamista. Vähän niiku natsit, eiks vaan!

Tosin tämä tiedonmurena on aivopesty minuun akateemisessa koulutuksessa joten lienee feminististä hapatusta?
Mutta sitten taas, sanasokea oon minäkin joten täähän nyt voi sitten tarkoittaa ihan mitä vaan...

*dyslektikko muokkaa aika

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #56 : 07.05.2014, 17:00 »
Tasa-arvo on mahdottomuus, koska jotkut ihmiset onnistuvat aina osoittamaan arvottomuutensa. Epätasa-arvotuksella ei tosin ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

nighthaze

• Vieras
« Vastaus #57 : 07.05.2014, 17:56 »
Sinällään hyvä, että tämä ketju on pystytetty, koska jospa tämä voisi olla jonkinlainen purkupaikka angsteille - jopa taustailijaa alkaa hivenen ottaa aivoon jatkuvat humanistipillujutut ja feminismit ja profeminismit. Jep, jotkut todella tuntuvat käyttävän kinky-viittaa ihan vain siksi, että olisihan se elämä nyt aivan järkyttävän vaikeata ilman sitä, kun joutuisi kohtaamaan kaiken maailman änkyräeukkoja.

En ihan ymmärrä, miten tässä ketjussa on muka naurettu jonkun sanasokeudelle, mutta joo, voin tunnustaa, että olen kieltämättä itse muutaman kerran tirskahdellut, että paljon varaa huudella muille ihmisille ja taivastella näiden ominaisuuksia, jos...

Minusta on ihmisarvoa, että ihmisellä on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan. Vaikka D/s-suhde ei ole lähtökohdiltaan tasa-arvoon perustuva, on se minusta vapaaehtoisuudessa aina ihmisarvoa kunnioittava. Nainen voi olla orja ja mies Master omassa suhteessaan, vaikka kannattavat yhteiskunnassa sukupuolten tasa-arvoa. Aikuisilla ihmisillä on oltava oikeus pyrkiä järjestämään omat suhteensa tarpeittensa mukaan.
Okei, sanottakoon nyt heti se, että minä edustan ensisijaisesti vaniljaa. Mutta minua häiritsee suunnattomasti se, että D/s-ihmiset hokevat toistuvasti tasa-arvoa, mutta lisäävät siihen ehtolausekkeita. Onko se tosiasiallista tasa-arvo"aatteen" kannattamista ja lippulaivana olemista, jos siihen on pakko lisätä aina, että silti, not in my backyard, mutta kyllä mä kuitenkin kannatan tasa-arvoa? Ei minusta. Miksi silloin ei tosiaan sano, että no, tietyissä asioissa kannatan tasa-arvoa, mutta siviilielämässä en? Sinällään mielenkiintoista, että tasa-arvo yhdistetään ilmeisesti voimakkaasti vain politiikkaan, työelämään tmv., ihan kuin siviilielämän voisi ulkoistaa siitä.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2014, 19:39 kirjoittanut nighthaze »

pikkusisko

« Vastaus #58 : 07.05.2014, 19:09 »
Jännä miten monimutkaisia asioista saa kun heittäytyy tarpeeksi yksinkertaiseksi.

Jotta profeministimiehelle tuottaisi minkäänlaisia vaikeuksia seistä aatteensa takana isännöidessään, täytyisi olettaa Masterin valta-aseman perustuvan seikkoihin, joita profeminismissäkin vastustetaan: muun muassa väkivaltaan, seksuaaliseen häirintään, sukupuolisyrjintään, seksismiin ja patriarkaattiseen valtaan. Nähdäkseni ihminen, joka valaa valtansa tälle pohjalle, on mielenterveydeltään merkittävästi arvelluttavampi tapaus kuin Master, jolle molemminpuolinen kunnioitus on kaikkien ihmissuhteiden perusta. Jos mainittuja alistamismetodeja pidetään valideina, niin paskat tässä mitään vähemmistöseksuaalisuutta edusteta, kun tismalleen samoin perustein joka ainut avuton akanhakkaajakin voidaan lukea skenen piiriin.

Melkoinen logiikan riemuvoitto huudella hätiin suvaitsevaisuutta ja kunnioitusta, kun koko keskustelun lähtökohta on oikeuttaa epäkunnioittavaa käytöstä toisia ihmisiä kohtaan, vieläpä halveeraamalla kokonaista aatetta. Olisi toki huomattavasti hankalampaa halveksua jotain asiaa, jos vaivautuisi ottamaan selvää mistä kaikesta siinä oikeastaan on kyse, mutta kenties juuri siksi tällaistakin lähestymistapaa kannattaisi joskus joutessaan kokeilla. Eihän nyt hyvä herranjestas sentään mikään aate ole yhtä kuin sen nimissä esitetyt yksittäiset kannanotot.

Meitä pervoja on moneen lähtöön, mutta itse en ainakaan saa kiksejäni siitä, että pääsen heikommaksi astiaksi kävelevälle fallokselle. En silti suinkaan tartu telaketjuihin - kysymys sukupuolesta saati sen ympärille kietoutuvista aatteista on tavassani toteuttaa seksuaalisuuttani autuaan irrelevantti. Ja ei, alistamisen allekirjoittaminen D/s-suhteessa ei ole mikään poikkeus sääntöön, mitä tulee tasa-arvon puoltamiseen. Ihmisen sosiaalinen (yksityis)elämä on täynnä hierarkkisia suhteita, jotka eivät ole suoraan sidoksissa sukupuoleen. Ne eivät millään muotoa tee tyhjäksi pyrkimystä tasa-arvoon yhteisön sisällä tai eri yhteisöjen välillä.

Tavallisesti minullakin on sen verran mielenmalttia, että pistän tällaiset aivopieruketjut vain nauruksi, mutta nyt meni kyllä täydellisesti kuppi nurin :D

Master T

• Vieras
« Vastaus #59 : 07.05.2014, 19:28 »
Okei, sanottakoon nyt heti se, että minä edustan ensisijaisesti vaniljaa. Mutta minua häiritsee suunnattomasti se, että D/s-ihmiset hokevat toistuvasti tasa-arvoa, mutta lisäävät siihen ehtolausekkeita. Onko se tosiasiallista aatteen kannattamista ja lippulaivana olemista, jos siihen on pakko lisätä aina, että silti, not in my backyard? Ei minusta. Miksi silloin ei tosiaan sano, että no, tietyissä asioissa kannatan, mutta siviilielämässä en? Sinällään mielenkiintoista, että tasa-arvo yhdistetään ilmeisesti voimakkaasti vain politiikkaan, työelämään tmv., ihan kuin siviilielämän voisi ulkoistaa siitä.

En tiedä, viittasitko noilla lauseilla minuun "aatteen kannattamisella" ja "lippulaivana olemisella". Toivottavasti et, koska D/s ei ole minulle mikään aate, enkä aio olla mikään lippulaiva. Kerroin seksuaalisuudesta ja nimenomaan siitä, ettei minulle seksuaalisuuteni ole mikään yhteiskunnallinen aate. Ei siiinä ole mitään ehtoja.

Kun D/s-suhteen dynamiikka perustuu vallan epätasapainoon ja, kun suhde on vapaaehtoinen ja molemmille tyydytystä näin antava, minun on vaikea käsittää, että silloin pitäisi kannattaa kaikkea epätasa-arvoa maailmassa tai vaihtoehtoisesti luopua tyydyttävästä suhteesta.

Pikkusisko näköjään kirjoitti hyvin tässä välissä omaa vastaustani tehdessäni.