Baarin kannatusmaksut
Viimeinen päätös on kuitenkin aina minun... ellei orja käytä turvasanaa. Jos turvasanan olemassa olo tekee suhteen 'epäaidoksi'... kyseessä on taas tilanne jota voidaan pitää vapaudenriistona.
Jos alamme miettimään mitä itse feminismin ajaa, sen kaunis manifesti on tasa-arvoon hakemista, mutta tämä on vain kaunis julkisivu jollainen oli myös natseilla, sillä kuka liikkeestä nytten negatiivista kertoisi. Sillä feministien lopullinen tarkoitus on vain että heidän ei tarvitse mitään ansaita, vaan kaikki heille pitää antaa. Tässä kohtaa tulee heitä tukevat profeministit mukaan, sillä he uskovat vain kaunista julkilausuma, sillä he eivät osaa katsoa asioita kriittisesti, sillä heidän tehtävä on vain sokeesti puollustaa aatteen periaatteita, joihin he itse eivät pääse vaikuttaman, eli ovat orjia. Miten tälläinen henkilö voi olla Master?
Minun käsittääkseni se että on master ei tarkoita että saa tai edes haluaa dominoida kaikkia maailman naisia. En ymmärrä mitä tekemistä yleisluontoisella feminismin kannattamisella ja henkilökohtaisella suhteella oman subin kanssa on keskenään
Lainaus käyttäjältä: Purppura - 06.05.2014, 13:57Viimeinen päätös on kuitenkin aina minun... ellei orja käytä turvasanaa. Jos turvasanan olemassa olo tekee suhteen 'epäaidoksi'... kyseessä on taas tilanne jota voidaan pitää vapaudenriistona. Miten toimit jos orja käyttää turvasanaa kun komennat häntä viemään vaikkapa roskat?IKRM
Lainaus käyttäjältä: isabella - 06.05.2014, 15:03Minun käsittääkseni se että on master ei tarkoita että saa tai edes haluaa dominoida kaikkia maailman naisia. En ymmärrä mitä tekemistä yleisluontoisella feminismin kannattamisella ja henkilökohtaisella suhteella oman subin kanssa on keskenään Jos siis kohtelee vain yhtä tuttua naista kerrallaan epätasa-arvoisesti niin se ei loukkaa feministejä, mutta jos kohtelee vierasta naista/naisia samalla tavalla niin sitten onkin yhtäkkiä sovinisti? IKRM