Baarin kannatusmaksut
Tarkoitan etten kykene uskomaan tällaisiin portaattomiin rajoihin seksuaalisuuden ja ihmisyyden suhteen; liian yksinkertaista ja helppoa. Ymmärrän niiden hakemisen helpotuksena käsittää ja käsitellä itseä ja muita ihmisiä mutta sitten kun ollaan oikeasti elämisen ja ihmissuhteiden tasolla niin eivt asiat ole niin yksioikoisia ja selkeitä.Ja pieni lisäys: kun sekoitetaan tekeminen ja sitten se mitä itse kunkin pään sisällä tapahtuu niin ollaan hukassa. Toimimme sen vahvimman impulssimme mukaisesti mutta sen rinnalla on sisällämme niin paljon muutakin josta olisi hyvä olla tietoinen, jotta ymmärtäisi sekä oman että toisen toiminnan. Ja juuri siksi kykenemme ymmärtämään toisiamme kun meissä itsessämme jo on se kaikki mitä toisissakin, vaikkemme kaikkia ominaisuuksiamme itse käytäkään. Olisimme ufoja toisillemme muuten.
Tämän ketjun alkupäässä on erinomainen Lady Whipin kommentti tähän keskusteluun liittyen. En voisi olla enempää samaa mieltä hänen kanssaan!Minä olen alistettava. Olen juuri sellainen taistelijaluonne, itsenäinen ja itsepäinen. En ole alistuva, en palveleva. En heti. Nautinto tulee minulle siitä, että Dom näkee minun sisälleni, minuun ja tajuaa näkemässään sen potentiaalin, joka minussa on. Minä tarvitsen sellaisen Domin, joka alistaa minut. Kun sitten alistun, olen kiltti, tottelevainen, nöyräkin, erittäin lojaali. En kuitenkaan alistu kenelle tahansa, vaan hänelle, jolla on valtavasti sisäistä ja ulkoista karismaa ja joka vaikuttaa pysäyttävästi kaikkiin aisteihini. Se alistumisen tunne syntyy Domin intuitiivisestä aistimisesta. Vaikka hän seisoo mitään sanomatta, minuun katsomatta vieressäni, niin minä tunnen hänen voimansa, läsnäolonsa, hallitsevuutensa. Sellaiselle Domille minä alistun ja se on sitten minun paikkani, minkä hän minulle osoittaa.